Arkadiusxmoto Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 U mnie ta sama sutuacja :evil: Dziś wreszcie wyrwałem się w teren i po kilku km , po przejeździe przez dosyć głębokie kałuże , zaczęła przerywać i gasła . Instalacja raczej pewna , podejrzewam jak wyżej fajkę lub stacyjkę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 nie mam stecyjki niestety wiec u mnie problemu z zapłonem nie ma ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Stacyjka w TTr to zwykły przełącznik on/off. Jak nie jest komuś bardzo potrzebny to można śpiąc na krótko :bigrazz: albo zamontować gdzie indziej inny przełącznik. Ja szczerze po tej zimie przypadkiem na to natrafiłem testowałem nowy pulpit i żeby nie odpalać moto podpiąłem oku pod regiel :bigrazz: … przekręcam a tu cisza (już myślałem ze cos spieprzyłem) ale delikatne ruszenie stacyjką i raz łapało raz nie … niestety nie jest to rozbieralne.. ale są ze 2 otwory :biggrin: przez które można przepuścić kontakt spray i przeczyścić styki. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Przyczyn złego odpalania na zimnym to raczej w gaźniku szukać, nie? W tamtym sezonie wystarczyło dwa razy bez zapłonu na ssaniu potem jeden kop i paliła jak zła, teraz strzeli w tłumik jak zapali to przerywa dopiero tak po 3 minutach normalnie chodzi i pali na ciepło już od strzału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 jaki wymiar mają łożyska w tylnym kole? i jakiej firmy kupić? tam są 3 łożyska? zmieniał ktoś? trudno sie wybija stare? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 (edytowane) Z pamięci wymiarów Ci nie podam ale są to standardowe 3 łożyska (od zebatki 2) do dostania w byle jakim sklepie z łożyskami. Z wybijaniem zawsze są problemy jeśli dobrze pamiętam najpierw wybijasz pojedyncze żeby ułatwić sobie sprawę z drugiej strony. Posiadam takie ściągacze do łożysk wewnętrznych ale szczerze jeszcze ani jednego łożyska z koła nim nie wyciągnąłem. Tylko młotek jakiś pręt stalowy, piaste lekko podgrzać palnikiem i dużo cierpliwości. Edytowane 29 Marca 2010 przez bartek85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 piaste lekko podgrzać palnikiem i dużo cierpliwości. Tak jak Bartek pisze. Podgrzanie bardzo pomaga- sam przerabiałem to z łożyskami na dźwigniach kiwaczkowych. A cierpliwość, to element niezbędny. Najważniejsze, żeby wybijać powoli, równo z każdej strony. Jak masz dostęp do jakiejś dużej wiertarki na masywnym statywie, fajnie się wtedy wyciska i wciska łożyska, bo idzie równo i przez ramię od wiertarki masz dobre wyczucie siły. Jeśli o łożysko idzie, na bocznej ściance zewnętrznej powierzchni tocznej łożyska powinny być wytłoczone numery katalogowe. To są standardowe numery, które ma to konkretne łożysko o danym wymiarze i po nich dobierzesz sobie w sklepie z łożyskami właściwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 wiem ;] myślałem ze ktoś zna rozmiar bo najpierw chce kupić a potem robić ;] zresztą ta gumowa scianka jest tak starta ze nie moge odczytac Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam, :wink: jaki polecacie olej do TTR jeździłem na motulu 5100 ale ostatnio zalałem to coś i sprzęgło strasznie mi ciągnie przed każdym odpaleniem musze rozklejać sprzęgło :icon_idea: (w czasie jazdy nie jest lepiej praca sprzęgła straszna)… nie wiem czy trafiłem na taką elegancka butle :bigrazz: , ale trochę poczytałem i jakość motula podobno spadła…wiec co polecacie silnik mam w b dobrej kondycji ttr nie jest wysilona wiec chodzi mi głównie o piękna prace sprzęgła :icon_mrgreen: . Repsol 4T Offroad Castrol Offroad 4T O tych olejach wyczytałem dobrą opinie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Qpa, na stronie sklepu wemoto.com znalezłem następujące wymiary łożysk tylnych (wynika stamtąd, że wszystkie 3 są takie same): 20x42x12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 (edytowane) Witam, :wink: jaki polecacie olej do TTR jeździłem na motulu 5100 ale ostatnio zalałem to coś i sprzęgło strasznie mi ciągnie przed każdym odpaleniem musze rozklejać sprzęgło :icon_idea: (w czasie jazdy nie jest lepiej praca sprzęgła straszna)… nie wiem czy trafiłem na taką elegancka butle :bigrazz: , ale trochę poczytałem i jakość motula podobno spadła…wiec co polecacie silnik mam w b dobrej kondycji ttr nie jest wysilona wiec chodzi mi głównie o piękna prace sprzęgła :icon_mrgreen: . Repsol 4T Offroad Castrol Offroad 4T O tych olejach wyczytałem dobrą opinie :wink: Aż tak Motul siadł? Może sprzęgiełko klęka? Ja latalem też na Motulu 5100 w ttr. Było super. Silnik ładnie chodził, sprzęgło też. Po zrobieniu uszczelniaczy kumpel zalał mi Castrolem mineralnym (jak znajde coś więcej to napisze) i szczerze powiem w zasadzie nie słyszałem, czułem żadnej różnicy. Ani w pracy silnika specjalnie ani np w pracy sprzęgła... Mam nadzieję że Motul trzyma fason bo teraz do swojego właśnie Motula (300V) chce wlać z uwagi na sporo opinii dot dobrze pracującego na nim sprzęgła.... Edytowane 30 Marca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 No nic zmówiłem już respola offroad 4T i zobaczymy… sprzęgło jest ok. bo w tamtym sezonie wymieniałem tarcze na vesrah sprężyny też miałem zakupione ale oryginalne wyglądały zdecydowanie lepiej….po wym. zalałem motul i było ok.( zrobiłem 4tys :wink: ). a tuż przed zima miałem kolejną wymianę zrobiłem może z 400km i już po tej wymianie sprzęgło działało nie poprawnie tak się sklejało/a ze nawet na 3-4 biegu był problem z rozklejeniem a bez tej operacji wrzucenie 1 to śmierć dla skrzyni…po zimie to samo…Może i trafiłem na jakąś podróbkę :banghead: nie wiem ale szkoda mi znów 120zł ryzykować i nie mieć pewności ze będzie to dobry olej…w GS tez na nim latałem i było ok…nic takie czasy wszędzie podroby NGK DID itp… jak dojdzie respol i zaleje zdam relacje jak TTr pracuje na tmy że oleju :crossy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Słuchajcie wiecie może czy linka od sprzęgła od yamahy tt 600 85 r pasuje do ttr 600 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Wiem że od Junaka pasuje tylko przy klamce trzeba dać tzw. końcówkę awaryjną. Jak linka i sprzęgło prawidłowo chodzi to pojeździsz bardzo długo. Cena ok 15 zł. Ale najlepiej iść gdzie dorabiają linki i masz elegancko na wymiar. Oryginalna w serwisie ok 120 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Wiem że od Junaka pasuje tylko przy klamce trzeba dać tzw. końcówkę awaryjną. Jak linka i sprzęgło prawidłowo chodzi to pojeździsz bardzo długo. Cena ok 15 zł. Ale najlepiej iść gdzie dorabiają linki i masz elegancko na wymiar. Oryginalna w serwisie ok 120 zł. Dokładnie, szkoda kasy nabijać kolesiom. Jak tylko pancerz jest OK to dorabiać. Ja dałem teraz od gazu bo zaczynała sie siepać - 25 zeta za komplet i smiga idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.