Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600E


Rekomendowane odpowiedzi

dzięki ptr82 :D no będę szukał bo co mi innego zostało ehh że te części są takie drogie .... nie chce zbytnio zmieniać licznika bo ten jest ok a po co mi 2 >... DO lata myślę że coś znajdę bo będę się żegnał z moją TTR :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedura jest mniej więcej taka:

1. Odpalasz i rozgrzewasz silnik i jedziesz

2. Po krótkiej jeździe pozwalasz motocyklowi popracować na jałowym biegu przez chwilę

3. Gasisz silnik i trzymając motocykl w pionie sprawdzasz w okienku poziom oleju

 

Dodatkowo, odkręcając górną śrubę na pokrywie filtra oleju sprawdza się PRZY PRACUJĄCYM SILNIKU ciśnienie oleju. Jeśli olej wypływa przez poluzowaną śrubę- jest si.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sluchajcie :) wlałem litr oleju i ku mojemu ździwieniu nadal pokazuje na miarce że nie ma nawet minimum . Jak to jest możliwe gdzie podziały się te 2 litry oleju bo jeszcze przed zimą olej był . Macie jakies pomysły . (tak jak mowiliscie sprawdzalem na cieplo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie :) wlałem litr oleju i ku mojemu ździwieniu nadal pokazuje na miarce że nie ma nawet minimum . Jak to jest możliwe gdzie podziały się te 2 litry oleju bo jeszcze przed zimą olej był . Macie jakies pomysły . (tak jak mowiliscie sprawdzalem na cieplo

 

 

Raz pokaże, raz nie. Ja na poczatku chujozy dostawałem z tym. Ten typ tak ma. Jak Ci parę razy z rzędu nie pokaże to zacznij sie rozglądać gdzie ucieka. Masz tam go od cholery, jak nie wali z komina lub nie leci spod niej to nawet jak nie widać czasami w oczku ( a wiesz że nigdzie bokiem nie idzie) nic jej nie bedzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest z motocyklami z suchą miską olejową:)

Tam jest na prawdę sporo zakamarków, gdzie olej może się rozpłynąć, więc przepompowanie go do zbiornika zewnętrznego może trochę potrwać.

Polecam procedurę, by po rozgrzaniu silnika przejechać parę kilometrów. Niech pompy oleju mają czas, by wszystko przepchnąć gdzie trzeba.

Mi również zdarzało się, że samo odpalenie i rozgrzanie silnika bez jazdy nie pokazywało nic. Po przejechaniu się i odczekaniu z minuty- dwóch na wolnych obrotach wszystko w okienku jest jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawę oleju już pozostawię samej maszynie :D Miał ktoś z was coś takiego że jak się jedzie po wodzie np w deszczu to moto po jakimś tam czasie nie chce się wkręcać na obroty i po chwili gaśnie wydaje mi się że ma gdzieś przebicie ale nie wiem gdzie ? Macie jakieś pomysły ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja miałem podobnie w zeszłe wakacje. Po drodze chwycił mnie rzęsisty deszcz i TTR zaczęła prykać, przerywać aż w końcu zgasła i po chwili ponownie udawało się ja odpalić.. Przyczyna--przełącznik przy zbiorniku paliwa tan na kluczyk, jest to częsty problem, po tej zimie (TTR stała w nie ogrzewanym garażu), tez musiałem go zdemontować i przeczyścić bo „nie łapał” wiec sprawić to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...