loko Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Uszczelka tam jest, co najwyżej ktoś wcześniej jej już nie zakładał…nie jest droga wiec warto ją zamontować. Po zdjęciu kapy, sprawdz dokręcenie wszystkich nakrętek itp. Również przy składaniu nowych tarcz zwróć uwagę ze 2 tarcze są inne niż pozostałe wiec uważaj. Włosi nie spaprali sprawy, bo silników oni nie robili…a druga sprawa, ze gwinty nie zrywają się bo są słabe tylko zrywają je właściciele przez nie odpowiednie dokręcanie tam jest tylko 10Nm…a to bardzo niewiele wystarczy dokręcić wkrętakiem z zakończeniem imbusowym….ja olej wymieniałem już z 6 razy i zdanego problemu z tymi śrubami nie mam …… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Co do gwintów, to mi udało się zerwać gwint przy śrubie trzymającej osłonę przedniej zębatki. Potem już bardzo się pilnowałem, a nawet czasem biorę klucz dynamometryczny, żeby nie przegiąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 pourywałem: w cylindrze dwie, w deklu lewym dwie górne, dwie trzymające cylinder, od oleju była urwana ze ciekło ale i tak urwałem do końca, kilka w głowicy urwałem trzymające pokrywę zaworów, ogólnie jak wczesniej jakiś mechaniczny rzeźnik tam zaglądał to bedzie wielkie urywanie ;] kupiłem grugi silnik, nic nie urwałem ;] a kluczem dyno kręce tylko te istotniejsze Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 (edytowane) Śrubki od filtra dokręca się momentem 10 NM to tyle siły co przez zwykły śrubokręt bez wspomagaczy. Ja dodatkowo oring smarowałem silikonem. Z dwoma górnymi śrubami nie jest tak źle bo można dać śruby dłuższe o 1 cm. Włosi spaprali cały ten motocykl. Ja się z nim męczyłem ponad 2 lata. U mnie w okolicy były 4 TT(x) wszyscy się pozbyli sprzętów i dobrej opinii nie głoszą. Zapomniałem dodać jak masz rozebrane sprawdź zębatkę od wałka wyrownowarzającego i klinik na której jest. Skubana się odkręca i potrafi rozwalić cały silnik. Problem w 2 TT u mnie trzymała dobrze. Ktoś wyżej wspomniał w sprawie zrywania gwintów. Nie ma co ukrywać zawsze winny jest użytkownik jak by było wszystko dokręcane tak jak powinno nie było by problemu. Chociaż te gwinty jakością nie grzeszą. W starych motocyklach typu WSK kręci się śruby setki razy i rzadko kto używa klucza dynamometrycznego a wytrzymują. Moja miała ok 10 tys przebiegu jak kupiłem to są pewnie ze 3 wymiany oleju i już wszystkie gwinty od filtra były przekręcone. Edytowane 6 Stycznia 2010 przez bartek85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Dokładnie… też już o tym pisałem warto sprawdzić jeszcze nakrętkę mocującą zębatkę na wale u mnie ta była odkręcona :banghead: . Z tego co wiem silniki są med. In Japan a reszta to już makaroniarze. I nie ma, co ukrywać jakość jest niska :icon_rolleyes: … wielu może to zrażać jak przecieranie się przewodów olejowych od amorka…..instalacja wrażliwa na wilgoć itp…po prostu niska jakość montażu markowych elementów… to moto trzeba polubić uporać się z błędami podczas składania i smagać… :biggrin: W wsk-ce były śruby z łbem na płaski wkrętak wiec trudno to zerwać… :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Może masz racje trzeba ją pokochać u mnie niestety zrodziła się nienawiść do tej Yamahy. Jak na moto za tyle kasy i taka markę przecierające się wężyki o elementy ramy i inne głupstwa które się psują w tym motocyklu to jest nie do zniesienia. Jak kupowałem TTR czytałem wiele na temat tego motocykla i w większości pozytywnych opinii. Ja nie mogę o niej powiedzieć dobrze. Może to też spowodowane że już troszkę czasu minęło i się porostu motocykl zestarzał. Jak się rozglądałem ok 2006 r. był to wtedy jeszcze młody sprzęt. Jak już tak narzekam to może jedna zaletę wymienia a mianowicie brak chłodnic: po glebie nie trzeba oglądać motocykla tylko dzida, przy jeździe ślimaczym tempem nie gotuje się woda jak w innych motocyklach. Nigdy nie przegrzałem tego wiatrołapa. No może jeszcze niskie spalanie bo nawet przy dość ostrym pałowaniu po szutrach spalanie nie przekraczało 6l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Może masz racje trzeba ją pokochać u mnie niestety zrodziła się nienawiść do tej Yamahy. Jak na moto za tyle kasy i taka markę przecierające się wężyki o elementy ramy i inne głupstwa które się psują w tym motocyklu to jest nie do zniesienia. Jak kupowałem TTR czytałem wiele na temat tego motocykla i w większości pozytywnych opinii. Ja nie mogę o niej powiedzieć dobrze. Może to też spowodowane że już troszkę czasu minęło i się porostu motocykl zestarzał. Jak się rozglądałem ok 2006 r. był to wtedy jeszcze młody sprzęt. Jak już tak narzekam to może jedna zaletę wymienia a mianowicie brak chłodnic: po glebie nie trzeba oglądać motocykla tylko dzida, przy jeździe ślimaczym tempem nie gotuje się woda jak w innych motocyklach. Nigdy nie przegrzałem tego wiatrołapa. No może jeszcze niskie spalanie bo nawet przy dość ostrym pałowaniu po szutrach spalanie nie przekraczało 6l. Nie wiem ktore weze poprzecieraly Ci sie, jednak w mojej XT600z wiekszosc gumowych wezy jest w stalowym oplocie (sprezynie), nic nie ma prawa przetrzec sie. Mozliwe, ze masz nieoryginalnie poprowadzone przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 mazi smigasz gdzies xt w lbn? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 W XT są całkiem inne rozwiązania niż TTR nie ma co porównywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 (edytowane) W XT są całkiem inne rozwiązania niż TTR nie ma co porównywać. Hehe, Bartek widze dała CI troche w kość. Ja na swoją nie narzekałem i kolega co ją teraz ćwiczyć bedzie mam nadzieję, że też nie i polata trochę - na mechanikę-elektrykę nic. Co prawda 1 sezon tylko , ale moto nie młode i idealne nie było. Używane po prostu 10-letnie enduro. Generalnie poza puszczającym uszczelniaczem na zaworze to zupełnie nic, nic, nic. Zero odkręcania sie czegokolwiek, problemów z elektryką ( przeklinane moduły), przecierania sie węży, czy problemów z rzucaniem palenia (no jedynie po wyjebce po przylaniu czasami kopanie było jak dobicie mieczem zmęczonego jeźdźca :evil: - ale tylko czasami). Tylko lać i latać. I tak było. Na dzisiejsze warunki jest to moto już trochę archaiczne. Za wiele nie pozwala. Mi ona po prostu przestała odpowiadac swoimi parametrami, ale co do problemów - nie powiem nic złego. Wspominać generalnie krowinę będę pozytywnie. :crossy: Edytowane 6 Stycznia 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 mazi smigasz gdzies xt w lbn? Do tej pory głównie latałem po czarnym, najczęściej LKS - WE. Tą trasę regularnie zjeżdżałem 2 razy w tygodniu. Od jakiegoś czasu już nie muszę, więc od tego sezonu z czarnego chcę zejść i latać offem w okolicach Krasnegostawu. Możemy kiedyś zmówić się :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Heheh jasna sprawa moto (silnik) noo to już delikatnie mówiąc.. stary jest. :icon_mrgreen: Ale zawias myślę ze nie można mu nic zarzucić. :buttrock: Jest wiele moto i wielu użytkowników. Każdy musi dobrać coś do siebie :wink: . Nie ma, co ukrywać jak ktoś chce z zębem, ostro latać no to zły wybór- zdecydowanie. Ale coś za coś na dole link zwłaszcza ostatni filmik. Prosty silnik, ale zniesie lepiej braki w serwisowaniu. :icon_twisted: http://chukotka.motogryf.pl/trailer.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 No jeśli o moje dotychczasowe wrażenia na temat TTRy chodzi, to jej praca jest bez zarzutu. Niestety, problem pojawia się, gdy trzeba dokupić części nieco mniej typowe. Dla przykładu, robię mały remanent w przednim zawieszeniu. I uszczelniacze olejowe dostałem bez najmniejszego problemu, ale żeby znaleźć gdzieś zbieracze brudu... Nie mogę nic dopasować z zamienników, a cena tych simmeringów u dealera, to śmiech na sali. Za jedną sztukę zażyczyli sobie 30 euro. Wymieniał ktoś z Was te elementy? Może jakoś źle szukam, ale zauważyłem pełno uszczelniaczy olejowych, a tych od brudu ani jednego. Jeśli znacie jakiś sklep, poproszę namiar. Dodam, że allegro na dzień dzisiejszy przeszukane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 (edytowane) No jeśli o moje dotychczasowe wrażenia na temat TTRy chodzi, to jej praca jest bez zarzutu. Niestety, problem pojawia się, gdy trzeba dokupić części nieco mniej typowe. Dla przykładu, robię mały remanent w przednim zawieszeniu. I uszczelniacze olejowe dostałem bez najmniejszego problemu, ale żeby znaleźć gdzieś zbieracze brudu... Nie mogę nic dopasować z zamienników, a cena tych simmeringów u dealera, to śmiech na sali. Za jedną sztukę zażyczyli sobie 30 euro. Wymieniał ktoś z Was te elementy? Może jakoś źle szukam, ale zauważyłem pełno uszczelniaczy olejowych, a tych od brudu ani jednego. Jeśli znacie jakiś sklep, poproszę namiar. Dodam, że allegro na dzień dzisiejszy przeszukane. Witam ARI.088 lub ARI.108 nie pamiętam teraz które były olejowe, a które na zewnątrz. Nie są na pewno identyczne jak oryginalne ale pasują ;-) P.S. ja kupowałem swego czasu na Scigacz.pl Edytowane 11 Stycznia 2010 przez perek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptr82 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 (edytowane) To pójdę za ciosem. Co nalać do lag? W manualu od TT600RE jest olej 7.5W. Zakładam, że skoro ten sam widelec, to i olej identyczny? Jeśli nie, poprawcie. Dzięki Edytowane 12 Stycznia 2010 przez ptr82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.