Jump to content

perek

Forumowicze
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About perek

  • Rank
    NOWICJUSZ - romeciarz
  • Birthday 03/16/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kościerzyna

Osobiste

  • Motocykl
    XR650R, CB400N, CB750K
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Recent Profile Visitors

206 profile views
  1. perek

    Muzyka

    To się chyba zawiedziesz. Bo w LA to będzie Kombii a nie Kombi
  2. perek

    Muzyka

    Po wcześniejszej wrzutce z Joanne Shaw Taylor liczyłem że się spodoba ;-) Polecam całą nową płytę Otisa i wcześniejszą też. A teraz dowód że rock nie umarł, a nastolatki wcale nie słuchają Justina Biebera
  3. W sumie nie są aż tak drogie http://www.ebay.com/itm/78-81-HONDA-CB400T-CB400N-70-50mm-STD-PISTONS-SET-2-PISTONS-INCLUDED-CI-CB400TPS-/141696241210?hash=item20fdc10e3a:g:jqMAAOSwLVZVgnDM&vxp=mtr Tylko ciekawe ile to warte, może kiedyś do mojej też założę
  4. Toć to to samo co i BASS. Miałem/mam ten sam co w pierwszym linku i sytuację ja u Qadrata. Szkoda kasy. Żeby było śmiesznie sam zegar sprawdzony pokazuje OK. Problem chyba jest "w rurkach".
  5. perek

    ludziska pomocy

    No nie przy 100 kilo wagi to już tylko V z frędzlami... :wink:
  6. Osie przepustnic są w porządku. Gaźniki mi chodzą po głowie. Z tym, że tu to można trafić "kota w worku", ale tak czy inaczej jak się coś trafi za sensowne pieniądze to na pewno kupię. Od samego początku chciałem wycinać ale wpadł mi do głowy pomysł z simeringami, z tymże tu problem może być z wymiarami i drugi czy taki simering nie przyspieszy wytarcia osi.
  7. Odkopie temat. Reanimuję CB750K z 82r i mam problem z nieszczelnością osi przepustnic. Zapewne zniszczone są filcowe uszczelnienia. I teraz pytanie czym je zastąpić? Simeringiem, dorobić z jakiegoś filcu czy może reanimować stare? Czy może szarpnąć się na: http://www.ebay.com/itm/Honda-carburetor-CBX-CB750-CB-900-1100-GL1000-GL1100-felt-throttle-shaft-seal-/171365608264?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27e62fab48&vxp=mtr
  8. W WSK 175 się da, to podejrzewam, że i w MZ. Co ciekawe, to że chodzi do tyłu okazuję się dopiero po wbiciu biegu i puszczeniu sprzęgła ;-) I jak kolega wyżej pisze czop wału do obejrzenia.
  9. A to nie jest CB750K RC01 1979-1982, tylko owiewka jakaś nie wiadomo skąd ?
  10. Na nie działające prędkościomierze/obrotomierze to mam teorię, że z wiekiem magnesy tracą swoje właściwości niezależnie od przebiegu.
  11. Prześledź ten wątek. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/158385-honda-cm-400-brak-iskry/?do=findComment&comment=2007706 Jak tam obstawiam cewkę CDI.
  12. Brednie. Albo już było 4 gebelsów po 15 tyś.
×
×
  • Create New...