Skocz do zawartości

perek

Forumowicze
  • Postów

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O perek

  • Urodziny 03/16/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kościerzyna

Osobiste

  • Motocykl
    XR650R, CB400N, CB750K
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia perek

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. W sumie nie są aż tak drogie http://www.ebay.com/itm/78-81-HONDA-CB400T-CB400N-70-50mm-STD-PISTONS-SET-2-PISTONS-INCLUDED-CI-CB400TPS-/141696241210?hash=item20fdc10e3a:g:jqMAAOSwLVZVgnDM&vxp=mtr Tylko ciekawe ile to warte, może kiedyś do mojej też założę
  2. Toć to to samo co i BASS. Miałem/mam ten sam co w pierwszym linku i sytuację ja u Qadrata. Szkoda kasy. Żeby było śmiesznie sam zegar sprawdzony pokazuje OK. Problem chyba jest "w rurkach".
  3. No nie przy 100 kilo wagi to już tylko V z frędzlami... :wink:
  4. Osie przepustnic są w porządku. Gaźniki mi chodzą po głowie. Z tym, że tu to można trafić "kota w worku", ale tak czy inaczej jak się coś trafi za sensowne pieniądze to na pewno kupię. Od samego początku chciałem wycinać ale wpadł mi do głowy pomysł z simeringami, z tymże tu problem może być z wymiarami i drugi czy taki simering nie przyspieszy wytarcia osi.
  5. Odkopie temat. Reanimuję CB750K z 82r i mam problem z nieszczelnością osi przepustnic. Zapewne zniszczone są filcowe uszczelnienia. I teraz pytanie czym je zastąpić? Simeringiem, dorobić z jakiegoś filcu czy może reanimować stare? Czy może szarpnąć się na: http://www.ebay.com/itm/Honda-carburetor-CBX-CB750-CB-900-1100-GL1000-GL1100-felt-throttle-shaft-seal-/171365608264?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27e62fab48&vxp=mtr
  6. W WSK 175 się da, to podejrzewam, że i w MZ. Co ciekawe, to że chodzi do tyłu okazuję się dopiero po wbiciu biegu i puszczeniu sprzęgła ;-) I jak kolega wyżej pisze czop wału do obejrzenia.
  7. A to nie jest CB750K RC01 1979-1982, tylko owiewka jakaś nie wiadomo skąd ?
  8. Na nie działające prędkościomierze/obrotomierze to mam teorię, że z wiekiem magnesy tracą swoje właściwości niezależnie od przebiegu.
  9. Prześledź ten wątek. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/158385-honda-cm-400-brak-iskry/?do=findComment&comment=2007706 Jak tam obstawiam cewkę CDI.
  10. Brednie. Albo już było 4 gebelsów po 15 tyś.
  11. Tam nie ma co sprawdzać. CDI jest zasilane z osobnej cewki. Względem masy prądu nie będzie, bo cewka nie jest zmasowana. Jak już to w białym i niebieskim przewodzie. Zresztą zmierzy opór to będzie wszystko jasne.
  12. Skoro podmieniałeś cewkę WN i moduł to ja bym obstawiał spaloną cewkę zasilającą CDI. Zmierz opór pomiędzy białym i niebieskim przewodem wychodzącym ze statora powinno być około 75-130 omów. Ewentualnie impulsator. W załączonym fragmencie serwisówki masz podane wartości jakie powinny być. W mojej CB400N miałem najpierw uwalona jedną cewkę impulsatora, a potem padła cewka zasilająca CDI s193.pdf
  13. To ja jeszcze dopisze że do CB 400 z 1980 jak i pewnie sporej części Hond z tego okresu uszczelniacze tłoczków hamulcowych również pasują z 125p/Poloneza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...