Skocz do zawartości

Honda CBR 1000f sc-21 pierscienie tlokowe rok 86


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

;) witam,przeprowadzalem wymiane uszelki pod glowica i jednego upalonego tloka,docieranie zaworŚ itp.po zlozeniu niechce odpalic,z wnetrza silnika biale opary,cisnienie jakie jest to1= 3, 2=3,5 3= 3, 4= 4 :D gdzie nabyc pierscienie?

 

dzisiaj sprawdze jeszcze raz rozrząd i zobaczymy,jak nie pomoze to sciagne glowice i sprawdze zawory,dzieki

Edytowane przez rolex4you
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo przestawiony rozrzad(to obstawiam- latwo sprawdzic), albo zawory pogiete..., jak wymieniales tlok to czemu nie pomierzyles pierscieni(jakie luzy na zamkach i w samych rowkach w tlokach?).

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo takiego ciśnienia silnik powinien odpalić. Przychylam się do opinii Adama że rozrząd jest źle ustawiony.

Można jeszcze dla pewności zrobić próbę olejową podczas ponownego pomiaru ciśnienia sprężania.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: witam,przeprowadzalem wymiane uszelki pod glowica i jednego upalonego tloka,docieranie zaworŚ itp.po zlozeniu niechce odpalic,z wnetrza silnika biale opary,cisnienie jakie jest to1= 3, 2=3,5 3= 3, 4= 4 :flesje: gdzie nabyc pierscienie?

 

dzisiaj sprawdze jeszcze raz rozrząd i zobaczymy,jak nie pomoze to sciagne glowice i sprawdze zawory,dzieki

 

 

własnie rozebralem go jeszcze raz dla pewnosci czy aby nie pokrzywione są zawory,i naszczescie nie. przy mierzeniu cisnienia po próbie olejowej cisnienie podnioslo sie zaledwie na 4,5 i 5.to czyli bedzie to rozrzad,ale dlaczego ?przeciez rozrzad spraedzalem na 1000 sposobów i byl dobrze?

 

powiedz mi czy patrząc od lewej strony silnika ex i in na kolach zebatych walkow rozrzadu maja byc na zewnatrz w poziomie glowicy, a wal ma byc ustawiony tak aby pierwszy tlok znajdowal sie u góry?krzywki maja sie rozchodzic po lewej w ten sposób: \ / ?mam ksiazke serwisową ,wszystko tak robie,chyba ze wystarczylo przesuniecie o jeden ząbek na jednym walku i juz po spreżaniu.... zawory nafte dlugo trzymają.po probie olejowej niewiele cisnienie sie podnioslo. jezeli bys mógl to podaj link do jakiegos dokladniejszego ustawienia rozrządu.dzieki

 

powiedz mi czy patrząc od lewej strony silnika ex i in na kolach zebatych walkow rozrzadu maja byc na zewnatrz w poziomie glowicy, a wal ma byc ustawiony tak aby pierwszy tlok znajdowal sie u góry?krzywki maja sie rozchodzic po lewej w ten sposób: \ / ?mam ksiazke serwisową ,wszystko tak robie,chyba ze wystarczylo przesuniecie o jeden ząbek na jednym walku i juz po spreżaniu.... zawory nafte dlugo trzymają.po probie olejowej niewiele cisnienie sie podnioslo. jezeli bys mógl to podaj link do jakiegos dokladniejszego ustawienia rozrządu.dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym linkiem do CBR jest ksiazka serwisowa(to powinienes miec przed robebeszeniem motoru)- nie bede podawal jak sie ustawia bo nie mam tego w reku, ani przed soba- mozna jeszcze pisaniem glupote palnac- oddaj najlepiej do mechanika- i po sprawie...

Pozdr. Janek Klekotek. P.S. Piotrek to ja mlodziak pierwszy podalem ze to rozrzad- nie Adam:-))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niekoniecznie przestawiony rozrzad ale nietrzymajace zawory moga wplywac na niskie sprezanie.

Jednak w tym wypadku, kiedy silnik nie chce odpalic to b.mozliwa jest pomylka w ustawieniu rozrzadu.

Pros Piotrka, moze sie oderwie od robienia pieniedzy i cos ci podpowie :icon_rolleyes:

No i tak jak Janek napisal, zanim cokolwiek ruszysz w moto serwisowke musisz miec w reku.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę niezrozumiale piszesz przynajmniej dla mnie o tym ustawieniu rozrządu.

Wał na OT czyli 1 tłok w górze a na wale znaczek T

krzywka wydech tego cylindra ma leżeć w kierunku przedniego koła a znaczki na zębatce w poziomie

krzywka ssania ma leżeć poziomo w stronę tylnego koła i znaczki na zębatce też poziomo.

Poskręcać, zwolnić napinacz i pokecić dwa razy wałem w lewo.

Znaki mają się pokryć czyji można odpalać.

Jeżeli się nie pokrywają cosik spiepszyłeś.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie dzięki,serwisówke od odawna do niego mam.Dzis go skladam i sie okaze...Piotrek inaczej napisalem tresciowo o rozrzadzie ale o ten sposób mi chodziło.takze dzieki.

 

[koledzy juz niewiem sam co jest, cisnienie sie polepszylo,pompka ok,iskra ok,ale nie pali...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...