rolex4you Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 (edytowane) ;) witam,przeprowadzalem wymiane uszelki pod glowica i jednego upalonego tloka,docieranie zaworŚ itp.po zlozeniu niechce odpalic,z wnetrza silnika biale opary,cisnienie jakie jest to1= 3, 2=3,5 3= 3, 4= 4 :D gdzie nabyc pierscienie? dzisiaj sprawdze jeszcze raz rozrząd i zobaczymy,jak nie pomoze to sciagne glowice i sprawdze zawory,dzieki Edytowane 23 Lipca 2007 przez rolex4you Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 w salonie hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvisl Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Taniej będzie wymienić moto niż pierścienie, albo przeszczepić napęd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Poza tym na pierscieniach w tym silniku moze sie nie skonczyc.Od 86r troszke juz przelatal. W jakich wielkosciach podales cisnienie sprezania i jak je mierzyles ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 To większe spręzanie jest w maluchu..Chyba pomiar był źle wykonany.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Albo przestawiony rozrzad(to obstawiam- latwo sprawdzic), albo zawory pogiete..., jak wymieniales tlok to czemu nie pomierzyles pierscieni(jakie luzy na zamkach i w samych rowkach w tlokach?).Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolex4you Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 wszystko wymierzylem i nie odbiegal tłok i pierscienie od innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Mimo takiego ciśnienia silnik powinien odpalić. Przychylam się do opinii Adama że rozrząd jest źle ustawiony.Można jeszcze dla pewności zrobić próbę olejową podczas ponownego pomiaru ciśnienia sprężania. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolex4you Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 :notworthy: witam,przeprowadzalem wymiane uszelki pod glowica i jednego upalonego tloka,docieranie zaworŚ itp.po zlozeniu niechce odpalic,z wnetrza silnika biale opary,cisnienie jakie jest to1= 3, 2=3,5 3= 3, 4= 4 :flesje: gdzie nabyc pierscienie? dzisiaj sprawdze jeszcze raz rozrząd i zobaczymy,jak nie pomoze to sciagne glowice i sprawdze zawory,dzieki własnie rozebralem go jeszcze raz dla pewnosci czy aby nie pokrzywione są zawory,i naszczescie nie. przy mierzeniu cisnienia po próbie olejowej cisnienie podnioslo sie zaledwie na 4,5 i 5.to czyli bedzie to rozrzad,ale dlaczego ?przeciez rozrzad spraedzalem na 1000 sposobów i byl dobrze? powiedz mi czy patrząc od lewej strony silnika ex i in na kolach zebatych walkow rozrzadu maja byc na zewnatrz w poziomie glowicy, a wal ma byc ustawiony tak aby pierwszy tlok znajdowal sie u góry?krzywki maja sie rozchodzic po lewej w ten sposób: \ / ?mam ksiazke serwisową ,wszystko tak robie,chyba ze wystarczylo przesuniecie o jeden ząbek na jednym walku i juz po spreżaniu.... zawory nafte dlugo trzymają.po probie olejowej niewiele cisnienie sie podnioslo. jezeli bys mógl to podaj link do jakiegos dokladniejszego ustawienia rozrządu.dzieki powiedz mi czy patrząc od lewej strony silnika ex i in na kolach zebatych walkow rozrzadu maja byc na zewnatrz w poziomie glowicy, a wal ma byc ustawiony tak aby pierwszy tlok znajdowal sie u góry?krzywki maja sie rozchodzic po lewej w ten sposób: \ / ?mam ksiazke serwisową ,wszystko tak robie,chyba ze wystarczylo przesuniecie o jeden ząbek na jednym walku i juz po spreżaniu.... zawory nafte dlugo trzymają.po probie olejowej niewiele cisnienie sie podnioslo. jezeli bys mógl to podaj link do jakiegos dokladniejszego ustawienia rozrządu.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Najlepszym linkiem do CBR jest ksiazka serwisowa(to powinienes miec przed robebeszeniem motoru)- nie bede podawal jak sie ustawia bo nie mam tego w reku, ani przed soba- mozna jeszcze pisaniem glupote palnac- oddaj najlepiej do mechanika- i po sprawie...Pozdr. Janek Klekotek. P.S. Piotrek to ja mlodziak pierwszy podalem ze to rozrzad- nie Adam:-)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 To niekoniecznie przestawiony rozrzad ale nietrzymajace zawory moga wplywac na niskie sprezanie.Jednak w tym wypadku, kiedy silnik nie chce odpalic to b.mozliwa jest pomylka w ustawieniu rozrzadu.Pros Piotrka, moze sie oderwie od robienia pieniedzy i cos ci podpowie :icon_rolleyes:No i tak jak Janek napisal, zanim cokolwiek ruszysz w moto serwisowke musisz miec w reku. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Trochę niezrozumiale piszesz przynajmniej dla mnie o tym ustawieniu rozrządu.Wał na OT czyli 1 tłok w górze a na wale znaczek Tkrzywka wydech tego cylindra ma leżeć w kierunku przedniego koła a znaczki na zębatce w poziomiekrzywka ssania ma leżeć poziomo w stronę tylnego koła i znaczki na zębatce też poziomo.Poskręcać, zwolnić napinacz i pokecić dwa razy wałem w lewo.Znaki mają się pokryć czyji można odpalać.Jeżeli się nie pokrywają cosik spiepszyłeś. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolex4you Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Fajnie dzięki,serwisówke od odawna do niego mam.Dzis go skladam i sie okaze...Piotrek inaczej napisalem tresciowo o rozrzadzie ale o ten sposób mi chodziło.takze dzieki. [koledzy juz niewiem sam co jest, cisnienie sie polepszylo,pompka ok,iskra ok,ale nie pali........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Jeżeli wszystko dobrze poskładane i nie odpala to zamień przewody zasilające cewki zapłonowe a wtedy powinien się odezwać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolex4you Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 zamienilem,czyli zasilające z pierwszej cewki do drugiej i tak samo nastepne, szczelil ogniem z rury dwa razy, i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.