bartek gawlik Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 cześć! Jako że w stczniu rozstałem się z moją Yamahą SR500 zacząłem rozglądać się za czymś nieco większym i w miarę możliwości nietuzinkowym. Opcji było kilka, jednak ostateczny wybór padł na kawę KZ750R zwaną także GPz :D Motorek był w na prawdę rewelacyjnym jak na swój wiek stanie, z autentycznym przebiegiem chyba 43tysiące km, a co najważniejsze był w 100% orygyginalny. Ponieważ nie wymagał praktycznie żadnego wkładu, wymieniłem jedynie olej, zaprowqadziłem na regulacje zaworów i gaźników i jeździłem... Aż do końca sesji kiedy to podjąłem decyzję, że czas wykożystać drzemiący z KaZecie potencjał i doprowadzić ją do stanu lepszego niż dobry. Cała operacja zajęła mi prawie dwa tygodnie. Kawę rozebarłem do gołej ramy, sprawdziłem wszystkie śrubki i kabelki, polakierowalem (łącznie z silnikiem) wypolerowałem, i złożyłem. Przy okazji wymieniłem przewody hamulcowe na stalowy oplot, przewody paliwowe i hamulcowe, bo pamiętały jeszcze rok 1982 kiedy to motorek został wyprodukowany. Efekt końcowy wart jest moim zdaniem włożonej pracy, ale to może oceńcie sami... http://www.bikepics.com/members/greenknight/82gpz750/Jak wam się podoba?PS. W trakcie remontu wszystko starałem się dokumentować zdjęciami które z czasem też umieszczę w internecie... Hmmm może powstanie jakaś strona o mojej KZ/ :crossy:pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samsung Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Kawał dobrej pracy. Wygląda jakby była nówka funkiel nie śmigana :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wr0na Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 świetna robota!piękna maszyna! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Kawał pięknej roboty :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 w Avatarze wyglada jak zwykla przecietna GPZta, ale zdjecia pelnej rozdzielczosci mowia wszystko, gratuluje checi no i tak dobrze wykonanej pracy. Pozdro. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 No no no :) swietnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Jestem pełen uznania dla skrupulatności i cierpliwości.Sam uwielbiam grzebać przy motocyklach, ale mój na razie aż takich prac nie wymaga.Wygląda na fotkach jak nówka.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 w Avatarze wyglada jak zwykla przecietna GPZta, ale zdjecia pelnej rozdzielczosci mowia wszystko, gratuluje checi no i tak dobrze wykonanej pracy. Pozdro. bo w avatarze jest zdjecie zrobione przed "zabiegiem" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Piękna :) gratulacje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 szacun jak byk !!!! świetna robota, aż miło popatrzyć.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Piękna maszyna :) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Bardzo mi się podoba! Piękny kalsyk powstał. Tylko... na 4 zdjeciu - wymień jedna śrubę, by było do kompleu, tą śrubę która trzyma wspornik silnika, są dwie ciemnie, jedna jasna ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 mógłbyś wrzucić zdjęcia z przed "zabiegu" dla porównania ;) Ładny sprzęt :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 mógłbyś wrzucić zdjęcia z przed "zabiegu" dla porównania :)Ładny sprzęt ;)jasne że wrzuce jak tylko znajdę chwilkę wolnego czasu, a co do śruby o której pisał januszm to koniecznie muszę ją wymienić tak jak kilka innych, kiedy tylko znajdę dawcę :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Jakbym się cofnął 20 lat wstecz. Dobra robota. Pogratulować umiejętności i efektu końcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.