Skiba_gpz Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 witam pytanie dotyczace wlasnie filtrow paliwa, czy jest jakas metoda ich dobierania, chocby ze wzgledu na wielkosc,tj czy mozna wlozyc mniejszy?czy sa jakies kryteria dotyczace przyplywu ?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 sa mniejsze filtry do motocykl, ale nie orientuje sie czy sa jakies kryteria do motocykli. samochodowego nie polecam mialem kiedys zamatowany w gs 550, nie sprawdzal sie przy podcisnieniowym kraniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 witam pytanie dotyczace wlasnie filtrow paliwa, czy jest jakas metoda ich dobierania, chocby ze wzgledu na wielkosc,tj czy mozna wlozyc mniejszy?czy sa jakies kryteria dotyczace przyplywu ?pozdr. Filtry samochodowe sie nie nadaja przy grawitacyjnym spływie paliwa w motocyklu. Z reguły w samochodzie filtr współpracuje z pompa paliwa.W moto taki filtr moze w miare ubywania paliwa w zbiorniku przestać puszczac benzynę i mimo połowy baku silnik gaśnie. Przerabiałem to u siebie.Filtr do motocykla musi byc z siateczki a nie papierowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Breżniew ma racje przy podciśnieniowym kraniku nie stosuje się żadnych filtrów.Co ja sie nawkur...łem pół baku paliwa a sprzęt nie działa.Wywaliłem filtr i jest OK.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniooo Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Ja to bym polemizował .. Miałem u siebie zamontowany(od momentu kupna) siateczkowy wielorazowego oczyszczania i nie sprawdził sie , choćby dlatego, ze wylapuje tylko grubsze zanieczyszczenia.Po niecałym miesiacu czyszczenie gazników :evil: Miałem rdze w baku dlatego dobór filtra miał tu ogromne znaczenie. Zalozyłem filtr samochodowy oczywiscie papierowy który spełnia swoja role w 100% Filtr jest w pozycji do pionu lekko przechylony -przepływ jest ok (u mnie jest pompa paliwowa)Takze kto ma pompe moze smiało zakładac jezeli jej brak no to ewentualnie siateczkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Umnie jescze w skucie papierowy chodził bardzo dobrze nie było problemów żadnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Ja to bym polemizował .. Miałem u siebie zamontowany(od momentu kupna) siateczkowy wielorazowego oczyszczania i nie sprawdził sie , choćby dlatego, ze wylapuje tylko grubsze zanieczyszczenia.Po niecałym miesiacu czyszczenie gazników :evil: Miałem rdze w baku dlatego dobór filtra miał tu ogromne znaczenie. Zalozyłem filtr samochodowy oczywiscie papierowy który spełnia swoja role w 100% Filtr jest w pozycji do pionu lekko przechylony -przepływ jest ok (u mnie jest pompa paliwowa)Takze kto ma pompe moze smiało zakładac jezeli jej brak no to ewentualnie siateczkowy.Kolego jak masz pompę paliwową to możesz założyć filtr jaki chcesz,ale na podciśnieniowym?...żadnych filtrów.Chyba ze lubisz emocje i podnoszenie baku do góry przy polowie jego zawartości.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 (edytowane) sory nie zrozumiałem (ale nie mówie że wszystko rozumiem i wiem :biggrin: ) co ma wspólnego czy kranik jest podciśnieniowy czy nie ???? przecież jak silnik działa i otwiera kranik to paliwo płynie i nie powinno być problemów . Problemy robia się wtedy kiedy nie ma miejsca i trzeba rzeźbić z ułożeniem wężyka który np przechodzi ponad dolna krawędzią baku bo wtedy żeczywiście moze się tak zdażyć że paliwo jest w baku a moto nie chce jechać . wiem bo sam kilka lat temu wpadłem na pomysła zamontowania filta paliwa w gpz 500 i po kilku próbach ułożenia wężyka i dobraniu odpowiednio małego filtra normalnie jeździł i nie było problemów Edytowane 10 Lipca 2007 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 hej , dobra to sprecyzuje jeszcze tym ze chce do thunderaca filtr, wiec mamy tu pompe a nie podcisnienie, moze ktos od ace sie wypowie,czy papier czy siatka? wiec ogolnie mowicie ze samochodowy powinien dac rade?pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Ja w Tl1000r mialem filtr papierowy, kuzyn ma w ER5 też taki i jest dobrze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Ja mam podcisnieniowy kranik i filtr z siateczka. Nie ma problemow z przeplywe paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.