Skocz do zawartości

Jak wizualnie "dociążyć" przod Virago?


J.A.C.E.K
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najwięcej chyba dadzą Ci gmole typu "police" z 32-ki i aftermarketowy błotnik z nierdzewki albo w chromie. Porównaj np. czarny egzemplarz na www.christiancentaur.riders.pl/xv535

Za to, aby optycznie motocykl urósł, kierunki powinny być jak najmniejsze. Wcale nie jestem pewien czy lightbar pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to, aby optycznie motocykl urósł, kierunki powinny być jak najmniejsze.

A to prawda - kierunki odstające jak uszy pewnego polityka i średnicą zbliżone do lampy centralnej sprawiają, że motocykl wizualnie wiodczeje. Małe i przy lagach :) Poza tym, jeżeli zamierzasz dłużej tym jeździć i trochę zainwestować, można pobawić się w zmianę półek na szersze. Efekt murowny, a półki nawet u krajowych speców od obróbki metalu można zamówić. Minusy - przerbka błotnika, inna oś. Lampy wtedy bym nie ruszał. Z lżejszych przeróbek, to kierownica bardziej płaska i nieco szersza (ale bez przesady, bo efekt będzie odwrotny). Nie wiem, jakie tam są szklanki, ale jeżeli są to proste rurki, to - niby pomysł badziewny - można samemu dorobić nakładki z nierdzewki o odpowiednim fi, co też trochę pogrubi sprzęta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to dodatkowe lampy nie pasuja do chopera, lepiej prezentują sie w cruiserze. No ale jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje. Popieram przedmówców na patent z szerokimi półkami

Mi też nie pasują w chopperze, a sam z takimi jeźdze dlaczego? bo są łądnie wkomponowane razem z kierunkami robionymi pod nie :)

 

Dla przykładu mogę Ci pokazać zdjęcie mojego intruza który w oryginale też z przodu jest cienki jak igła, a bo kilku zabiegach wygląda b.szeroko i mało kto może go przy mijaniu rozpoznać.

Zastosowane zabiegi to:

szeroka kiera, dodatkowe lamy, wałek, gmole oraz kierunki fajnie wkomponowane.

 

PS. szerokie półki chyba najlepsze :icon_biggrin:

Edytowane przez bodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt. Dodatkowe lampy muszą być odpowiednio dopasowane. Najlepiej jak srodki reflektorów sa na jednej wysokości (Lightbary moga być ciut niżej) i szkła reflektorów(patrząc z boku) są w jednej płaszczyźnie. To takie moje odczucia estetyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja się nie zgodzę.

 

każde rozwiązanie powinno pasować do obranego stylu.

to ma być chopper? to dociąż tył, a przód wyciągnij i nie pogrubiaj go. bo to taka lipa między chopperem a cruiserem. nie montuj płaskiej kiery, a wysoką. jeśli masz trochę kasy i czasu to zmień lagi, żeby ci wyciągnęły koło (lagi możesz przedłużyć, albo szukać już dłuższych). czy je poszerzać? hmm to też zależy. zgodzę się z kierunkami i lampą. ich zmiana dużo daje.

 

chyba, że chciałeś cruisera, ale padło na virago, to dokładaj jak ci koledzy radzili, ale też nie dawaj płaskiej kiery. raczej szerszą, lecz lekko podgiętą.

 

to mój punkt widzenia. zawsze możesz wypracować swój styl.

 

...albo zamontuj wielkiego orła z rozłożonymi szeroooko skrzydłami, wysookieego, a lampę skieruj trochę w dół, aby ptak rzucał cień na drogę :flesje::D:D

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

"ale jak patrzę na nie z przodu. to chabeta taka trochę..."

no kolego lekko Cię poniosło

to jest chopper nawet jeśli tylko fabryczny

pozdrawiam Art.

 

ps. optycznie to najlepiej przód dociąża worek ziemniaków a i w zakrętach lepsze prowadzenie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż... jak dla mnie optyczne pogrubianie przodu w chopperze też się kłóci z konceptem tego typu motocykli. ale o gustach się nie dyskutuje :biggrin:

gdybym miał poszaleć, to: dłuższy błotnik, ale raczej niewiele głębszy - ten z linku podanego przez x. Maślaka byłby ok. druga lampa... tak, ale w pionie, poniżej głównej, a nie dwulampowy lightbar. kierownica apehanger. piórnik... tylko za duży pod lampę nie wszedłby. szyba raczej wąska, niż szeroka typu cruiserowego

chyba tyle. zmiany IMHO obciążyłyby optycznie widelec, a przy tym motocykl zachowałby jednolity styl - czego, wybaczcie, nie można powiedzieć po założeniu do czopka lightabaru ;)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zdecydowanie zmienić wygląd 535 to trzeba by dać z przodu masywniejsze koło. Ale byłby to już inny motocykl. Tyle gdybania. Czas na fakty. Po eksperymentach z kierownicami zostawiłem prawie prostą. Wałek z przodu pozostawiłem bo całkiem fajnie wygląda. Co do szyby, to po zdjęciu jej jazda jest niezbyt przyjemna - wieje. W czasie deszczu makabra. Poza tym wolę jeździć z szybą bo można jechać szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...