Skocz do zawartości

powell

O.O.O.
  • Postów

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O powell

  • Urodziny 01/25/1973

Osobiste

  • Motocykl
    Bandit 1200S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    41812
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia powell

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Jeśli przyciemniana szybka, którą można w razie czego natychmiast otworzyć, jest niedobra w tunelu, a przyciemniane okulary są już dobre, to ja przepraszam ...
  2. Ja mam w kasku szybkę przyciemnianą częściowo, od góry, więc nawet bym się nie zastanawiał - brałbym przyciemnianą. W przypadku całkowicie przyciemnianej, raczej również skłaniałbym się do zabrania tejże - w większości przypadków będziesz jechał w dzień, a słońce potrafi dać się we znaki. W tych nielicznych przypadkach, kiedy będziesz jechał po zmroku, w ostateczności możesz podnieść szybkę (trochę niebezpieczne ze względu na owady, ale lepsze to niż nic). Jedna uwaga: jeśli będziesz poruszał się po krajach trochę mniej ucywilizowanych (np Czarnogóra), musisz bardzo uważać na tunele. Zdarzają się tam tunele, które są całkowicie nieoświetlone - wjeżdżasz z ostrego słońca wprost w czarną dziurę, jak do piwnicy. Masakra, nawet jeśli nie ma się przyciemnianej szybki, z szybką to już w ogóle. Po prostu, bądź czujny.
  3. Tak. Skoro pytasz, pewnie u Ciebie tak nie jest. Sprawdź czy kierownica jest prosta i czy ogranicznik skrętu nie jest przesunięty/zgięty w wyniku uderzenia.
  4. Powietrzem może się nie dać, ze względu na podatność gazu na ściskanie. A jak próbujesz zrobić to pompą hamulcową, to klamkę masz twardą ?
  5. Zaciski Cham. to są jakieś nie znane mi bliżej Chamskie zaciski, czy jak ? :icon_rolleyes: A może Ci chodzi o zaciski Hamulcowe ? W takim przypadku spróbuj zablokować stronę, która wychodzi np. ściskiem stolarskim i pompuj płyn hamulcowy, musi się udać. Z tym, że najpierw musisz mieć poprawnie odpowietrzoną pompę i cały układ hamulcowy, bo inaczej nic z tego.
  6. Sorry, że się wtrącam, ale nie mogę zrozumieć, co to za moda wśród sprzedawców, żeby pisać, że pojazd posiada "komplet dokumentów do rejestracji". Co to za tekst i po co to bez przerwy powtarzać ? Że niby inne motocykle nie mają dokumentów i nie można ich zarejestrować ? Bez sensu .... Z powodu tych plastików nie mogłeś napisać, że moto "nie wymaga wkładu finansowego", co ? Ale pech .... Trochę inwencji proszę :icon_rolleyes:
  7. Tutaj możesz sprawdzić, jakie świece rekomenduje NGK: http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&pd=...g=pl&t=motorrad Według tabelki, do Twojego rocznika Fazera (2002) powinno się stosować CR8E (RJ022) lub CR9E (RJ021 i 5DM). Świece CR9EK stosowane były w późniejszych rocznikach.
  8. Sposoby są przynajmniej dwa: 1. Użyć klucza pneumatycznego, najlepiej przy tym robić to, co robiłeś, czyli ścisnąć lagę tak, by sprężyna naciskała na tłoczek, 2. Użyć specjalnego, długiego klucza, który możesz zrobić sobie sam, jeśli masz dostęp do spawarki. Nie wiem jak jest w Bandicie (jeszcze swoich lag nie rozbierałem), ale np. w GS500 wystarczy nakrętka numer 24 przyspawana na pręcie z poprzeczką. Rozbierasz lagi od góry, wyjmujesz co się da, wkładasz spreparowany klucz i możesz wszystko rozkręcić.
  9. Masz zapchaną rurkę od rezerwy. Częsta przypadłość, która prowadzi do niemiłych niespodziamek :) Kiedyś to miałem, ratowałem się przekręceniem kranika w pozycję PRI (uwaga, należy wtedy pamiętać, żeby nie zostawiać tak kranika, gdy silnik dłużej nie pracuje!).
  10. ... albo w Obi. Poważnie - ja swój kupiłem właśnie tam.
  11. powell

    Czarnogóra

    Jedziemy z Bydgoszczy, wczesnym rankiem 1 września. Już niedługo .... :D Wysłałem Ci maila na priv.
  12. Wiem, że późno piszę, ale może ktoś się jeszcze dołączy. 1 września, wczesnym rankiem, startujemy Banditem 1200 z Bydgoszczy do Chorwacji. Jakby ktoś miał podobne plany, względnie chciał się spotkać na trasie/na miejscu, lub miał jakieś rady czy cuś - zapraszam. GG: 41812, można słać też info na priv, z pewnością przeczytam :icon_mrgreen:
  13. No i co tu gadać? Zawsze na drodze znajdzie się jakiś nawiedzony, który lubi dawać nauczki. Dobrze, że Cię nie staranował. Nie przejmować się i mieć oczy dookoła głowy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...