J.A.C.E.K Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 ... bo to ładne moto jest, ale jak patrzę na nie z przodu. to chabeta taka trochę...Macie jakieś doświadczenia? Rolka, szersza opona, lightbary, niska kierownica, inny reflektor...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Najwięcej chyba dadzą Ci gmole typu "police" z 32-ki i aftermarketowy błotnik z nierdzewki albo w chromie. Porównaj np. czarny egzemplarz na www.christiancentaur.riders.pl/xv535Za to, aby optycznie motocykl urósł, kierunki powinny być jak najmniejsze. Wcale nie jestem pewien czy lightbar pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Za to, aby optycznie motocykl urósł, kierunki powinny być jak najmniejsze. A to prawda - kierunki odstające jak uszy pewnego polityka i średnicą zbliżone do lampy centralnej sprawiają, że motocykl wizualnie wiodczeje. Małe i przy lagach :) Poza tym, jeżeli zamierzasz dłużej tym jeździć i trochę zainwestować, można pobawić się w zmianę półek na szersze. Efekt murowny, a półki nawet u krajowych speców od obróbki metalu można zamówić. Minusy - przerbka błotnika, inna oś. Lampy wtedy bym nie ruszał. Z lżejszych przeróbek, to kierownica bardziej płaska i nieco szersza (ale bez przesady, bo efekt będzie odwrotny). Nie wiem, jakie tam są szklanki, ale jeżeli są to proste rurki, to - niby pomysł badziewny - można samemu dorobić nakładki z nierdzewki o odpowiednim fi, co też trochę pogrubi sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powell Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Ja do swojej Virażki założyłem pod reflektor wałek. Wygląda teraz dużo lepiej, chociaż bez wałka też mi się podobała :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 dodatkowe lampy, szersza kiera, szyba, i to co napisali moi przedmówcy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Jak dla mnie to dodatkowe lampy nie pasuja do chopera, lepiej prezentują sie w cruiserze. No ale jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje. Popieram przedmówców na patent z szerokimi półkami Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 (edytowane) Jak dla mnie to dodatkowe lampy nie pasuja do chopera, lepiej prezentują sie w cruiserze. No ale jak wiadomo o gustach sie nie dyskutuje. Popieram przedmówców na patent z szerokimi półkamiMi też nie pasują w chopperze, a sam z takimi jeźdze dlaczego? bo są łądnie wkomponowane razem z kierunkami robionymi pod nie :) Dla przykładu mogę Ci pokazać zdjęcie mojego intruza który w oryginale też z przodu jest cienki jak igła, a bo kilku zabiegach wygląda b.szeroko i mało kto może go przy mijaniu rozpoznać.Zastosowane zabiegi to:szeroka kiera, dodatkowe lamy, wałek, gmole oraz kierunki fajnie wkomponowane. PS. szerokie półki chyba najlepsze :icon_biggrin: Edytowane 10 Lipca 2007 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 To fakt. Dodatkowe lampy muszą być odpowiednio dopasowane. Najlepiej jak srodki reflektorów sa na jednej wysokości (Lightbary moga być ciut niżej) i szkła reflektorów(patrząc z boku) są w jednej płaszczyźnie. To takie moje odczucia estetyczne Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 a ja się nie zgodzę. każde rozwiązanie powinno pasować do obranego stylu.to ma być chopper? to dociąż tył, a przód wyciągnij i nie pogrubiaj go. bo to taka lipa między chopperem a cruiserem. nie montuj płaskiej kiery, a wysoką. jeśli masz trochę kasy i czasu to zmień lagi, żeby ci wyciągnęły koło (lagi możesz przedłużyć, albo szukać już dłuższych). czy je poszerzać? hmm to też zależy. zgodzę się z kierunkami i lampą. ich zmiana dużo daje. chyba, że chciałeś cruisera, ale padło na virago, to dokładaj jak ci koledzy radzili, ale też nie dawaj płaskiej kiery. raczej szerszą, lecz lekko podgiętą. to mój punkt widzenia. zawsze możesz wypracować swój styl. ...albo zamontuj wielkiego orła z rozłożonymi szeroooko skrzydłami, wysookieego, a lampę skieruj trochę w dół, aby ptak rzucał cień na drogę :flesje::D:D pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtXV Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 witam"ale jak patrzę na nie z przodu. to chabeta taka trochę..."no kolego lekko Cię poniosłoto jest chopper nawet jeśli tylko fabrycznypozdrawiam Art. ps. optycznie to najlepiej przód dociąża worek ziemniaków a i w zakrętach lepsze prowadzenie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 no cóż... jak dla mnie optyczne pogrubianie przodu w chopperze też się kłóci z konceptem tego typu motocykli. ale o gustach się nie dyskutuje :biggrin:gdybym miał poszaleć, to: dłuższy błotnik, ale raczej niewiele głębszy - ten z linku podanego przez x. Maślaka byłby ok. druga lampa... tak, ale w pionie, poniżej głównej, a nie dwulampowy lightbar. kierownica apehanger. piórnik... tylko za duży pod lampę nie wszedłby. szyba raczej wąska, niż szeroka typu cruiserowegochyba tyle. zmiany IMHO obciążyłyby optycznie widelec, a przy tym motocykl zachowałby jednolity styl - czego, wybaczcie, nie można powiedzieć po założeniu do czopka lightabaru ;)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Lightbary sa rzeczywiście dyskusyjne. Ja obstaję przy półkach i małej lampie (oryginale) - przód się bardzo zmieni, ale to kosztowna operacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Kolega sie spytał grzecznie a dostał zje......ke że z choppera chce zrobić cruisera :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 sprawa dyskusyjna i to bardzo jacek0707 musi wybrać to co jemu się najbardziej podoba...tu dostanie tylko porady a nie rozkazy. PS. ja natomiast nigdy do choppera nie założyłbym szyby-feee :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Żeby zdecydowanie zmienić wygląd 535 to trzeba by dać z przodu masywniejsze koło. Ale byłby to już inny motocykl. Tyle gdybania. Czas na fakty. Po eksperymentach z kierownicami zostawiłem prawie prostą. Wałek z przodu pozostawiłem bo całkiem fajnie wygląda. Co do szyby, to po zdjęciu jej jazda jest niezbyt przyjemna - wieje. W czasie deszczu makabra. Poza tym wolę jeździć z szybą bo można jechać szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.