Bajo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Najlepiej lać na max, ale nie ponad to i często kontrolować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Taa...wywali...Ja zawsze w sprzetach mam 2,3 setki wiecej oleju i nigdzie nie wywala.A autor tematu sam sobie jest winien,nie pierwszy raz ktos przez wlasna glupote silnik zarznal.... No to pomyśl że jak sie rozgrzeje olej to nie masz 2,3 setek więcej tylko 4,5 bo olej zwiększa swoją obiętość wraz we wzrostem temp. Ja mam zalany na zimnym silniku do połowy okienka - jak olej jest rozgrzany jest na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 No to pomyśl że jak sie rozgrzeje olej to nie masz 2,3 setek więcej tylko 4,5 bo olej zwiększa swoją obiętość wraz we wzrostem temp. Ja mam zalany na zimnym silniku do połowy okienka - jak olej jest rozgrzany jest na maxa.Sprawdzam olej na cieplym silniku po 3 minutach od wylaczenia go.Wiec nie pisz mi tu ile mam wiecej skoro dobrze wiem,napisalem 2,3 setki to 2,3 setki i kropka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek358 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Sprawdzam olej na cieplym silniku po 3 minutach od wylaczenia go.Wiec nie pisz mi tu ile mam wiecej skoro dobrze wiem,napisalem 2,3 setki to 2,3 setki i kropka. No dobrze ale napisałeś że lejesz 2,3 setki więcej ale nie napisałeś czy sprawdzasz stan oleju jak silnik jest ciepły czy zimny, a to różnica. Ok koniec off topa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 10 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Poszukuję kompletnego silnika do 1000 K3 w przynajmniej dobrym stanie nie jakiegoś skatowanego najlepiej z manety po wypadku i z jakimiś dokumentami przedstawiajacymi jego historie itd prosze dawać znać pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Szukaj na allegro, koniecznie z mozliwością "rękojmi rozruchowej" - większość porządnych handlarzy da Ci taką możliwość. To jedyna droga. Tak na Twoim miejscu oddał bym go do serwisu, który ma większe układy wśród ludzi handlujących silnikami (np. www.motorakowski.pl - dla ciebie za daleko bo to pod Warszawą). No chyba, ze chcesz wszsytko robić sam. Powodzenia i pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 a co naprawa nie wchodzi w gre ghost rider ? co sie okazalo z tym silnikiem twoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalowyrumak Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 To napewno panewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 napisz co i jak sie dowiedziales o sprzecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Czemu musisz kupić silnik? Jest do wywalenia czy co? Aż tak źle? Pisz na forum na bieżąco co tam z Twoim gixem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Oddałbym z chęcia do serwisu ale serwis jak to serwis odrazu z odległosci 500km powiedzieli mi, że na 100% do wymiany wał korbowy korbowody i panewki przy czym sam wał korbowy kosztuje 4980zł a jak podsumowałem cała impreze to wyniosłaby mnie ponad 8 tys zł co jest kpina szukaja laików nie znających się na silnikach itd i próbuja naciągac dlatego dzisiaj wyciągnołem silnik, na dniach go rozkręce i zobacze dokładnie co jest do wymiany ja sam jak i wiele znajacych sie osbó twierdzi ze wał prawei na 100% nie ucierpiał gdyż stuki sa bardzo małe podczas jazdy ledwo je słychać jednakze jeżeli by sie okazało ze wał dostał to nowy silnik kupuje bo nie dam 8 tys za naprawe starego bo w USA kupie prawie nowy za takie pieniądze a jak nie dostał to oddaje do serwisu i powiem żeby wymienili konkretne rzeczy typu dane panewki i kropka żadnej ściemy i wciskania naprawy za grube pieniądze ... Jak się dowiem co siadło to napisze pozdrawiam :wink: Poniżej link do fotki obecnego stanu Gixera ;) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2994cee7fa.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Myslałem, że jest czarny :banghead: Ale to tak na marginesie... Życze, zebyś jak najszybciej powróciłna drogi :clap: No i oczywiście informuj nas jak tam sprawa się toczy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 no to ladnie, zrob foty jak rozbierzesz silnik i pofotografuj wszystko co ucierpialo, bo sam jestem ciekawy jak to bedzie wygladactrzymamy kciuki zebys niebawem posmigal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Szczerze wątpie że to panewki, po pierwsze od pierwszych stuków do końca takiego silnika jest bardzo krótko, a po drugie na czwartym biegu jest cisza to co naprawiają się pod większym obciążeniem??Mój poprzedni gsxr też tak dziwnie stukał tylko na niskich biegach i jeszcze długo potem służył jako stuntmaszyna aż został rozbitty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Oddałbym z chęcia do serwisu ale serwis jak to serwis odrazu z odległosci 500km powiedzieli mi, że na 100% do wymiany wał korbowy korbowody i panewki przy czym sam wał korbowy kosztuje 4980zł a jak podsumowałem cała impreze to wyniosłaby mnie ponad 8 tys zł co jest kpina szukaja laików nie znających się na silnikach itd i próbuja naciągac dlatego dzisiaj wyciągnołem silnik, na dniach go rozkręce i zobacze dokładnie co jest do wymiany ja sam jak i wiele znajacych sie osbó twierdzi ze wał prawei na 100% nie ucierpiał gdyż stuki sa bardzo małe podczas jazdy ledwo je słychać jednakze jeżeli by sie okazało ze wał dostał to nowy silnik kupuje bo nie dam 8 tys za naprawe starego bo w USA kupie prawie nowy za takie pieniądze a jak nie dostał to oddaje do serwisu i powiem żeby wymienili konkretne rzeczy typu dane panewki i kropka żadnej ściemy i wciskania naprawy za grube pieniądze ... Jak się dowiem co siadło to napisze pozdrawiam :lalag: Poniżej link do fotki obecnego stanu Gixera :icon_exclaim: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2994cee7fa.htmlNikt Ci niczego nie wciska,zaden serwis nie bedzie Ci do Twojego starego walu dobieral panewki i dawal gwarancje bo wiadomo ze i tak Ci to padnie...Ile razy trzeba powtarzac ze takich silnikow sie nie remontuje???A wal na pewno jest do wymiany jak choc troche jezdziles na stukajacej panewce.To nie maluch :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.