Skocz do zawartości

Problem z ukochanym Gixem 1000 K3 :(


Rekomendowane odpowiedzi

Taa...wywali...

Ja zawsze w sprzetach mam 2,3 setki wiecej oleju i nigdzie nie wywala.

A autor tematu sam sobie jest winien,nie pierwszy raz ktos przez wlasna glupote silnik zarznal....

 

No to pomyśl że jak sie rozgrzeje olej to nie masz 2,3 setek więcej tylko 4,5 bo olej zwiększa swoją obiętość wraz we wzrostem temp. Ja mam zalany na zimnym silniku do połowy okienka - jak olej jest rozgrzany jest na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pomyśl że jak sie rozgrzeje olej to nie masz 2,3 setek więcej tylko 4,5 bo olej zwiększa swoją obiętość wraz we wzrostem temp. Ja mam zalany na zimnym silniku do połowy okienka - jak olej jest rozgrzany jest na maxa.

Sprawdzam olej na cieplym silniku po 3 minutach od wylaczenia go.

Wiec nie pisz mi tu ile mam wiecej skoro dobrze wiem,napisalem 2,3 setki to 2,3 setki i kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzam olej na cieplym silniku po 3 minutach od wylaczenia go.

Wiec nie pisz mi tu ile mam wiecej skoro dobrze wiem,napisalem 2,3 setki to 2,3 setki i kropka.

 

No dobrze ale napisałeś że lejesz 2,3 setki więcej ale nie napisałeś czy sprawdzasz stan oleju jak silnik jest ciepły czy zimny, a to różnica. Ok koniec off topa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję kompletnego silnika do 1000 K3 w przynajmniej dobrym stanie nie jakiegoś skatowanego najlepiej z manety po wypadku i z jakimiś dokumentami przedstawiajacymi jego historie itd prosze dawać znać pozdrawiam :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj na allegro, koniecznie z mozliwością "rękojmi rozruchowej" - większość porządnych handlarzy da Ci taką możliwość. To jedyna droga. Tak na Twoim miejscu oddał bym go do serwisu, który ma większe układy wśród ludzi handlujących silnikami (np. www.motorakowski.pl - dla ciebie za daleko bo to pod Warszawą). No chyba, ze chcesz wszsytko robić sam.

 

Powodzenia i pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałbym z chęcia do serwisu ale serwis jak to serwis odrazu z odległosci 500km powiedzieli mi, że na 100% do wymiany wał korbowy korbowody i panewki przy czym sam wał korbowy kosztuje 4980zł a jak podsumowałem cała impreze to wyniosłaby mnie ponad 8 tys zł co jest kpina szukaja laików nie znających się na silnikach itd i próbuja naciągac dlatego dzisiaj wyciągnołem silnik, na dniach go rozkręce i zobacze dokładnie co jest do wymiany ja sam jak i wiele znajacych sie osbó twierdzi ze wał prawei na 100% nie ucierpiał gdyż stuki sa bardzo małe podczas jazdy ledwo je słychać jednakze jeżeli by sie okazało ze wał dostał to nowy silnik kupuje bo nie dam 8 tys za naprawe starego bo w USA kupie prawie nowy za takie pieniądze a jak nie dostał to oddaje do serwisu i powiem żeby wymienili konkretne rzeczy typu dane panewki i kropka żadnej ściemy i wciskania naprawy za grube pieniądze ... Jak się dowiem co siadło to napisze pozdrawiam :wink:

 

Poniżej link do fotki obecnego stanu Gixera ;)

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2994cee7fa.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze wątpie że to panewki, po pierwsze od pierwszych stuków do końca takiego silnika jest bardzo krótko, a po drugie na czwartym biegu jest cisza to co naprawiają się pod większym obciążeniem??

Mój poprzedni gsxr też tak dziwnie stukał tylko na niskich biegach i jeszcze długo potem służył jako stuntmaszyna aż został rozbitty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałbym z chęcia do serwisu ale serwis jak to serwis odrazu z odległosci 500km powiedzieli mi, że na 100% do wymiany wał korbowy korbowody i panewki przy czym sam wał korbowy kosztuje 4980zł a jak podsumowałem cała impreze to wyniosłaby mnie ponad 8 tys zł co jest kpina szukaja laików nie znających się na silnikach itd i próbuja naciągac dlatego dzisiaj wyciągnołem silnik, na dniach go rozkręce i zobacze dokładnie co jest do wymiany ja sam jak i wiele znajacych sie osbó twierdzi ze wał prawei na 100% nie ucierpiał gdyż stuki sa bardzo małe podczas jazdy ledwo je słychać jednakze jeżeli by sie okazało ze wał dostał to nowy silnik kupuje bo nie dam 8 tys za naprawe starego bo w USA kupie prawie nowy za takie pieniądze a jak nie dostał to oddaje do serwisu i powiem żeby wymienili konkretne rzeczy typu dane panewki i kropka żadnej ściemy i wciskania naprawy za grube pieniądze ... Jak się dowiem co siadło to napisze pozdrawiam :lalag:

 

Poniżej link do fotki obecnego stanu Gixera :icon_exclaim:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...2994cee7fa.html

Nikt Ci niczego nie wciska,zaden serwis nie bedzie Ci do Twojego starego walu dobieral panewki i dawal gwarancje bo wiadomo ze i tak Ci to padnie...

Ile razy trzeba powtarzac ze takich silnikow sie nie remontuje???

A wal na pewno jest do wymiany jak choc troche jezdziles na stukajacej panewce.To nie maluch :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...