Skocz do zawartości

Yamaha XV1900 - Co Wy na to?


Mariusz535
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za info.

Mam 190 cm więc ten "problem" odpada :icon_biggrin:

Interesowały mnie odczucia z jazdy. Moje moto ma 135KM i 88nM więc chciałbym nie stracić na przyjemności. Jeżdżę prawie zawsze z "plecakiem" dlatego chcę coś większego i wygodnego.

Chyba mnie ostatecznie przekonałeś.

 

A u mnie :

Moc maksymalna: 66.4 kW (90 KM) @ 4,750 rpm

Max moment obrotowy: 155.1 Nm (15.8 kg-m) @ 2,500 rpm

 

W wersji z kraju spoza kontroli eurokretynów, wartości są o 10 KM (i odpowiednio Nm) większe.

Sądze że po zmianie tłumika u mnie też tak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Gdyby ten silnik 1,9 wsadzili w Wild Stara + szersza opona z tylu to powstaloby cos pieknego a tak jest super silnik w paskudnej obudowie. Przymierzalem sie do tego sprzeta wielokrotnie i ani pozycja ani wyglad za bardzo mi nie pasuja. Ale to tylko moj gust. Co do HD - podoba mi sie wszystko za wyjatkiem ceny i niestety jednak awaryjnosci. Nie mam 2 lewych rak ale jak sie robi czasem po 500-1000 km na dzien to nie ma sie ochoty na grzebanie w silniku kilkaset km od domu.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Gdyby ten silnik 1,9 wsadzili w Wild Stara + szersza opona z tylu to powstaloby cos pieknego a tak jest super silnik w paskudnej obudowie. Przymierzalem sie do tego sprzeta wielokrotnie i ani pozycja ani wyglad za bardzo mi nie pasuja. Ale to tylko moj gust. Co do HD - podoba mi sie wszystko za wyjatkiem ceny i niestety jednak awaryjnosci. Nie mam 2 lewych rak ale jak sie robi czasem po 500-1000 km na dzien to nie ma sie ochoty na grzebanie w silniku kilkaset km od domu.

 

de gustibus non disputandum est ;)

 

Co do silnika, mogę już coś więcej powiedzieć. Moc oddaje faktycznie równomiernie, trzymając praktycznie równowagę w tym zakresie w całym pasmie obrotów. Prawdopodobnie w dużej mierze to zasługa exup-a (czy jak to sie tam nazywa przy zejściu rur w jeden tłumik).

Co do osiągów... :P No coż, Warrior to niestety nie jest. Troszkę się czepiam, faktycznie na turystyka się w 100% nadaje, bez problemu poradzi sobie w każdej sytuacji, odjazd faktycznie przyzwoity, ale niestety, rączek tak jak Warrior nie wyrywa ze stawów. Na pewno troszkę się to zmieni po zmianie wydechów (przy innej charakterystyce ustawień w USA to moto ma 10 wypasionych i chętnych do pracy koników więcej - ci p*doleni eurokraci i ich normy ;) ). Sądzę, że ta zmiana problem w 90% załatwi.

Inna sprawa - moto ma nieziemsko nisko środek ciężkości. Na pewno jest to kwestia wprawy, ale wolałbym, żeby był on troszkę wyżej, co dodałoby mu stabilności na zakrętach. Z uwagi na środek ciężkości jak i aktualne ustawienie resorowania z utęsknieniem czekam na montaż sakw i wyjazd z pełnym obciążeniem.Sądzę, że w.w. kwestia wynika z faktu, iż moto jest ustawione pod kątem jazdy z bagażem. Tak sądzę, w najbliższym czasie znajdę odpowiedź :icon_biggrin:

Pozytywnym skutkiem niskiego środka ciężkości jest to, że bez problemu mogę go podnieść. Wczoraj jadąc w nocy w trakcie deszczu założyłem ochraniacze na buty. Podeszwa w nich z takiej gumy jak i opony :cool: Po zatrzymaniu przed skrzyżowaniem, stojąc na skosie (pochylony wjazd na inną drogę) chciałem się podeprzeć, ale ... stanąłem nogą na mokrym malowaniu (strzałce) i o mało co zrobiłbym szpagat. Moto podparło sie na spodnim mocowaniu podestu . Nie dopuszczając do całkowitego położennia zsiadłem, wyłączyłem silnik i napierając na kierę oraz biodrem na początek siedzenia ... bez problemu je podniosłem. Przypominam, iż moto stało na skosie jezdni, co sprawiło, iż faktycznie było o wiele bardziej pochylone niż mógłby na to wskazywać bezpośredni opis sytuacji. Waga z płynami 350 kg. Jednym słowem, niski środek cciężkości jakąs tam zaletę ma. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5,4 przy spokojnej, przy ostrzejszej 6,3 z tym, że ta ostrzejsza przypadała na trasę (wyprzedzanie z odkręcaniem na maksa, ale prędkość generalnie nie przekraczała 130, jedynie w b. rzadkich porywach do 160 - jeszcze troszkę muszę nawinąć km, żeby w pełni się zabawić :icon_razz: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super wybrałeś chociaż ja pewnie bym za gangiem h-d podążał.Ale Midnigth Star to moto o lepszych parametrach więc jego wybór est dość logiczny, a jak zamontujesz V&H to już będzie prawie jak harley:)A co do urody to zmieniłbym tylko lampę , ten(trzeba to powiedzieć) ochydny wydech i przedni błotnik.A tak poza tym t bardzo ładnie wygląda, na pewno lepiej wygląda od tych paskud m1800 i f6c RUNE(a zwykła była taka piękna ehh:)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak zamontujesz V&H to już będzie prawie jak harley:)

 

mysle ze jakby chcial harleya to by sobie go kupil ;)

kolega Angel super to ujał:

"Wg mnie fajnie wygladaja ale nadawaja sie raczej na mebel w pokoju niz do jazdy mrugacz.gif

No i moim zdaniem Ducacisci (tak samo jak Harleyowcy) zeby jakos dowartosciowac ich malo doskonale motocykle stworzyli wokol nich wizerunek motocykla kultowego.Bez tego wizerunku motocykle te juz dawno zginelyby na rynku"...

zgadzam sie w pelni :wink: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Stan chodzi mi o sam dźwięk.A jako że ja lubię zachęcać do kupowania wolnych(czy też akcesoryjnych) wydechów dam tu sample cobry:) :

http://cobrausa.com/sounds/21YamahaRdLiner_Spdstr_IDL.mp3

http://cobrausa.com/sounds/21YamahaRdLiner_Spdstr_BY.mp3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem dotąd sprzęta tylko na zdjęciach w ŚM i nie widział mi się, ale... widziałem w ostatni weekend gada na zlocie w Biłgoraju na żywca i ... broni się. Na żywo zdecydowanie robi lepsze wrażenie, aczkolwiek lampa przód i konsola dalej do wywalenia :banghead: ... jak dla mnie oczywiście :lalag: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan narazie nic lepszego nie znalazłem niestety.A pierdzenie moze być(ale chyba niestety tak nie jest)przez ustalenie zbyt dużej czułości mikrofonu.Fajnie by było znaleźć jakiegoś sampla silvertailów albo v&h albo też innych wydechów cobry.A tak a propos jak to jest że różne cobry różnie brzmią?Czy silp-ony nie są w takim razie puste?Ogólnie są różnice pomiędzy drag pipeami różnych firm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan narazie nic lepszego nie znalazłem niestety.A pierdzenie moze być(ale chyba niestety tak nie jest)przez ustalenie zbyt dużej czułości mikrofonu.

 

Fakt, Cobry są - jak to określam - trochę "szczekające". Wszystko rzecz gustu. Planowałem je początkowo do Drag Stara, ale w rezultacie szybciej go sprzedałem niż kupiłem te wydechy. Mi w każdym razie akcesoryjne wydechy są po prostu niezbędne do szczęścia. Ten dźwięk mnie po prostu elektryzuje :) Jak jest szczególnie piękny to nawet jadąc puszką wyłączam radio i otwieram okna żeby uszy nacieszyć.

Do Midnighta był dość długo problem. Przy zejściu wydechów jest EXUP (czy jak to się nazywa) wyrównujący moc i uniezależniając (może nie do końca ale w zamierzeniu) jej poziom od obrotów. To niestety sprawiało problem wytwórcom akcesoryjnych. Teraz jest już jakaś oferta, ale na kolana wybór i tak nie rzuca. Marzą mi się V&H, ale najfajniej byłoby móc zakupić jakiś "wytłumiacz" do nich, coby np. za granice wybyć bez stresu. Jak na razie, z tego co wiem o ofercie V&H, to mogę raczej pomarzyć o zakupie wytłumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe. Nie to zebym byl chamski czy mial cos przeciwko japonii :) ale juz teraz zaczynaja sie schody z wydechem...ten zly, ten pierdzi, ten za glosny, a tamten brzmi jak kastrowany....w HD odpowiedz nt. wydechu jest prosta - "SE i cale osiedle sie trzęsie".

 

a co do wyboru wydechu to najlepiej jakbys osluchal kilka maszyn na zywo, na zlotach, imprezach czy komisach - moga byc tez podobne motocykle (poj, typ) i bedziesz mial +/- pojecie jakie brac.

 

Ps. Kolega Buba6 ma racje - raz wsiadzesz na HD to juz nigdy nie zejdziesz. Z Harley`em jest tak ze jedni go kochaja a inni nienawidzą ale nikt nie jest wobec niego obojetny....

pozdroV2

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...