Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

Oriana

nie wiem skad, ale wiedzialem, ze zabierzesz glos :biggrin: troche tez przeczuwalem, ze w sprawie oliwy

wedlug mnie i mojej serwisowki olej zmieniac trzeba co 1500-3000 km (w kazdym przypadku nie tak czesto jak w Wr-ce). Generealnie, im bardziej gospodarny wlasciciel tym czesciej zmienia - tak jak Oriana.

 

 

Co do regulacji zawiechy, to nawet najtwardsze ustawienie mi niewiele pomoglo, ale moze jestem za ciezki, poza tym co ja tam wiem...:flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

im bardziej gospodarny wlasciciel tym czesciej zmienia - tak jak Oriana.

Co do regulacji zawiechy, to nawet najtwardsze ustawienie mi niewiele pomoglo, ale moze jestem za ciezki, poza tym co ja tam wiem...;)

 

Co do oliwy, to przecież nie ma co oszczędzać.

Pod względem oleju mała xr'ka bardzo mi się podoba: to jedyna rzecz , o której należy pamiętać podczas jej użytkowania :icon_evil: no, odrobina paliwa nie zaszkodzi.

 

Z tą zawiechą ... jak sie waży 100 kilo ... :cool:

 

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą zawiechą ... jak sie waży 100 kilo ... :cool:

 

;)

 

 

Prawdziwy facet musi troche ważyć :icon_evil: 100kg-Dyjas nie ma się co przejmować sam tyle waże i nie narzekam ;) Przynajmniej nie ma motoru ktorego bym nie wyciągnął z bagna. :( soryy za oftopic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A teraz pytanie z innej beczki: ile km XRką można przejechać w ciagu dnia i nie być po tym zjechanym jak koń po westernie? Chodzi mi o to czy nadaję się do tego by np. pojechać na niej z Warszawy w Bieszczady i tam pohasać? Czy wibracje, silnik i pęd powietrza skutecznie powstrzymują użytkowników przed takimi wyprawami.

 

Tylko bez tekstów: "to nie turystyk" itp., po prostu interesuje mnie czy oprócz szaleństw w terenie da się tym motocyklem gdzieś dalej pojechać? Pochwali się ktoś jaką najdłuższą trasę na enduraku wyciął?

 

 

Czesc

Chyba czas pojawic sie na forum bo tylko czytam :icon_mrgreen:

Z gory sorry jesli cos zrobie nie tak..

Co do Twojego pytania to mialem okazje posmigac juz troche XR4 i 200km to byla czysta przyjemnosc. Jakichs drażniących wibracji nie odczulem, siedzisko tez nie jest jakies specjalnie twarde, zawiasy mozna sobie ustawic tak by bylo komfortowo i oponki dobrac odpowiednie :)

 

PS Pozdrawiam Oriane :)

Edytowane przez Fazerman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przydała by mi się serwisówka do XR 400 96r.bo niewiele jeszcze o niej wiem,i nie wiem dokładnie jak dbac o ten motor.nie znam sie jeszcze na 4T aha i powiedzcie mi czy wydech w XR 400 powinien byc pusty czy ktos go oprużnił juz ??myśle w ogóle o sportowym wydechu ale nawet nie ma nic na allegro,i nie wiem gdzie coś znajde do tego..jak coś wiecie to prosze o pomoc!!:) z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydała by mi się serwisówka do XR 400 96r.bo niewiele jeszcze o niej wiem,i nie wiem dokładnie jak dbac o ten motor.nie znam sie jeszcze na 4T aha i powiedzcie mi czy wydech w XR 400 powinien byc pusty czy ktos go oprużnił juz ??myśle w ogóle o sportowym wydechu ale nawet nie ma nic na allegro,i nie wiem gdzie coś znajde do tego..jak coś wiecie to prosze o pomoc!!:icon_rolleyes: z góry dziękuje

Fabryczny wydech jest głośny i pusty(ma jedynie siatkę mocowaną do końcówki). Niewarto szukać sportowej rury bo poza zmianą dźwięku nie poczujesz różnicy. Generalnie jeżeli brak ci mocy to nie tędy droga...

Jeżeli nie znajdziesz serwisówki to podeśle ci ją. Pozdrawiam XRowców a w szczególności koleżankę O. dzięki której uprzejmości sam ciesze się servismanualem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć.!

 

Są tu jacyś użytkownicy XR-yy z lat 85-87 to znaczy na zdwojonym gaźniku?

 

 

 

Miałbym dużą prośbę.

 

Chodzi o zmierzenie poziomu paliwa w gaźniku jak pływak jest już zmontowany FOTO:http://bikepics.com/pictures/1121090/, chcialbym sie upewnić że napewno jest dobry poziom. Pozdrawiam

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oriana dziękuje za odpowiedź

Jak myślicie dobrze by to jechało na SM ? Nie chodzi mi tu o jazdę wyczynową na torze tylko o jazdę na ulicy dużo miasta. Chodzi mi dokładnie o to silnik czy jazdą po mieście nie zrobię mu krzywdy.

 

czesc

jesli masz jeszcze jakies pytania odnosnie XR 400 SM to wal śmiało bo jestem w posiadaniu takiej.

Pozdrawiam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

temat powraca , fexiu wybral kata zamiast XR ki , ale łon to Obłudzkiego objezdza na komaRRku i musi miec hard mega ultra hiper ełduro :) co w skrocie bedzie brzmiec " LC4 400" :) :) :buttrock: :crossy: :wink: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: .

Natomiast ja szukam moto uniwerslane , jako ze latam w 90% sam , a w okolicy nie ma jakis ciekawszych terenow , wiec tez nie musze miec takiej wypasnes kozy jak fexiu :) bo wiem jak sie moze skonczyc odkrecanie gdzies w lesie daleko od domu ;) - czy XR 600R po 91 ( 1 gaznik , lagi z reg dobicia i odbicia, tarcza z tylu) spelni moje oczekiwania ?? - po moto oczekuje aby nie bylo slabsze od klekota, a zawiecha pozwalala na bezstresowa jazde po dziurach i male hopki , waga do 150 kilo na gotowo i waskie siedzisko ( ale nie deska) . Koles kupil wlasnie XR 600 z 91 i fajnie sie na tym siedzi , dosc miekka kanapa , moto bardzo wysokie i w miare waskie , waga nie najgorsza chociaz spodziewalem sie lzejszego sprzeta , moze dzis sie nia przejade bo dopiero lancuch zalozyl wczoraj. Jakie bezpieczne predksoci na szosie z seryjnym przelozeniem mozna uzyskac na trasie ? Jak porownac zawiesznie z LC4 a z XR 600 , Czy silnik z XR moze pracowac na wyzszych obrotach ?

 

Nie boje sie jakis napraw w moto , mam wlasny garaz , klucze i jakotaka wiedze na ten temat, za *onda przemawia dostepnosc czesci (nowych - bo uzywek chyba jest mniej) wiadomo kazdy wiekszy sklep motocyklowy sprowadza nowe graty na zamowienie , z LC4 z tego co wiem jest znacznie ciezej , sa 2 czy 3 sklepy z gratami na zamowienie zato uzywek duzo , nowe graty do 10 lat max i czesto motocykle roznia sie nieco od siebie.

 

p.s czy ta mambrana ssania dotyczy rowniez modelu po 91 z pojedynczym gaznikiem ? jak wtedy palic zimne moto ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

jaki olej stosowac w XR , mozna polsyntetyk , badz mineral 10W40 albo 15W40 samochodowy ;) , klekot znosil takie oleje bez zadnego klopotu , no ale to byla kawa na wszystkim jezdzi co tluste , w undzie z tego co wiem glowica delikatna i boje sie jej zaszkodzic , druga sprawa ile oleju zalac , jak go spuscic z ramy i silnika i jak zalac swiezy , tylko w rame ?

 

musze takze zmienic oringi na wezykach co wchodza z ramy w silnik z przodu , bo saczy sie olejum , ktos to robil ? niema klopotu z ich wyjeciem ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej półsyntetyczny albo 10W-40 albo 20W-50 przy większych temperaturach.

 

Całego oleju jest 2,3l, wymienia się 1,9l lub 1,95 gdy dochodzi wymiana filtra

 

są śruby do spuszczania oleju z silnika i z ramy (koło przedniego koła) nowy olej zalewa się tylko do ramy do silnika i tak niema jak a pompa zasysa do smarowania tylko olej z ramy

 

Jakie bezpieczne predksoci na szosie z seryjnym przelozeniem mozna uzyskac na trasie ?

honda podaje max 155 to będzie realne 145 mając podobny silnik i dane katalogowe prędkości mogę powiedzieć że prędkość 120 jest taką graniczną powyżej już dużo wolniej nabiera prędkości na kostkach to 110

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

honda podaje max 155 to będzie realne 145 mając podobny silnik i dane katalogowe prędkości mogę powiedzieć że prędkość 120 jest taką graniczną powyżej już dużo wolniej nabiera prędkości na kostkach to 110

 

 

Co do prędkości max to wszystko zależy od opon ciśnienia itp.

W swojej chondzie na rok 2008 założyłem koła SM z przełożeniem 16 / 43 motocykl rozpędza się 180 km/h a GPS w tym momęcie pokazuje 172km/h

Na kostkach motocykl rozpędza się pod 170 km/h (licznikowe) przełożenie 14/47 fakt że przy tej prędkości motocykl wpada w szymy.

 

Pamiętaj że przy każdej wymianie oliwy warto skontrolować luz zaworywy (co by moto zawsze ślicznie odpalało z pierwszej kopki :buttrock:

Ja dodatkow założyłem świece irydową - super poprawa z odpalaniem w cieżkim terenie

 

Oczywiście mowa o XR650 R

 

Pozdrawiam

Edytowane przez globtdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...