Skocz do zawartości

globtdm

Forumowicze
  • Postów

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    http://www.bikepics.com/members/globtdm/04xr650/
  • Skąd
    Olsztyn

Osobiste

  • Motocykl
    EXC 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/globtdm/04xr650/

Osiągnięcia globtdm

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. kupię Dominatora 650 w ładnym stanie, zarejestrowany i po 93 roku
  2. Ciekaw jestem jak wasze rozrządy w excr, u mnie po przejechaniu 30h napinacz często hałasuje, czasami pomaga większy stan oleju (odrobine powyżej okienka) czas się sprawie przyjżeć bo robi się groźnie
  3. A jeździłeś już ktm-em? czy masz dopiero w planach ? w skrócie: zbiornik paliwa 16 L koszt około 500-600 zł jak byś chciał to pomogę Ci załatwić (używany ) da się zrobić prawie 300 km na zbiorniku bagaż - Ja no swojego exc 450 zapakowałem dwie boczne sakwy i 50 L torbe na siedzienie i zrobł 1000 km po Ukrainie bez skazy jeśli chodzi o Chłodnice oleju- można dokupić ale pytanie cze jest potzrebna ? KTM sobie świetnie radzi w trasach off-rodowych, na plus zasługuje 6 biegowa skrzynia biegów no i dotego witrak na chłodnicę i dobry pły na wysoką temperature wrzenia, są takie z Motula i można świat obieżdżać :) Wypad z Ukrainy 2009
  4. Też miałem problemy ze sprzęgłem w ktm-ie exc 450 06r problem był przy rozgrzanym silniku opadała klamka tak jakby sprzęgło się zapowietrzało, wkońcu zmieniłem olej na Motula 300V 15w50 i wszystko się naprawiło, a co do luzu to często słyszałem że kiepsko wchodzi w exc, czego u siebie nigdy nie zauważyłem, luz wchodził bez większych problemów.
  5. Ten temat chciałbym poświęcić patętom i ciekawostkom hondy XR 650R wkońcu 9 lat produkcji bez zmian oczymś świadczy. pare ciekawostek o demnie: http://www.spracing.ch/kit%20reservoir.htm - zmiana szaty http://www.spracing.ch/KEIHIN.htm - jeździłem na takim gaźniku w XR650r banan natwarzy murowany http://www.spracing.ch/kit%20demarreur.htm - dla wszystkich leniuchów GUZIK http://www.4strokes.com/tech/honda/ - mnustwo ciekawych patentów do xr
  6. To miałeś sporego pecha bo teń koń to do znuczenia bezawaryjny ogier moim zdanie nie mającego sobie równych. pozdro
  7. Pojeździłem na paru oponach i moje odczucia są takie : Jeśli chodzi o tańsze opony to np.; C02 jedyna opona crossowa mitasa na 17 calowe felgi (nie ciekawa na mokrej trawie i mokrych liściach). Najlepsze doświadczenia miałem na tyle z C10 i C12 fajne opony na błotnistej nawierzchni i leśnych duktach całkiem nieźle się oczyszczają , duży minus to miękki boczny rant przy małym ciśnieniu przecina się dętka a o powrocie do domu nie miałem szans. Jeśli chodzi o przód mitasa to C13 przyczepnościowo sprawował się najlepiej. Godnym kompletem polecenia moim zdaniem jest Shinko, przód F540 świetnie trzyma na zróżnicowanym terenie i bardzo trwała (aż sam się dziwiłem ile ona może wytrzymać), tył który mi pod pasował to R525 opona o bardzo sztywnych rantach, można sobie pozwolić na niskie ciśnienie, świetnie trzyma na piachu i błocie a na Ukrainie w Karpatach opona wytrzymała w mocno kamienistych warunkach prawie 1000 km (nawet zdarzyło mi się jechać na kapciu parę km bez bez jakiego kolwiek uszczerbku na feldze gdzie przy mitasie było by to nie możliwe. Obecnie mam na kołach Metzelera etrem six days jeśli chodzi o przód jest rewelacyjny nawet mokre liście go nie ruszają, ale tył taki sobie- jeździłem na lepiej trzymających. Następne do testów pójdą (a na pewno tył) Pirelli scorpin mx extra, słyszałem o nich bardzo dobre opinie no i obecnie promocyjna cena tylnej 289 zł nie jest do pogardzenia, no i są dostępne 18 ki co przy moim exc 450 jest istotną cechą. A co do trwałości opon to chyba ciężko będzie coś powiedzieć, każdy z nas jeździ inaczej, po innym terenie, na innych motocyklach i z różnym temperamentem o zawodnikach nie wspomnę. Jedno co zauważyłem i pewno nie tylko Ja :) to to frajdę w terenie sprawi tylko nowa opona, ale to tylko moje odczucia. pozdro
  8. Zgadza się CRF 450x tak jak i Honda XR650R oficjalnie w Polsce nie posiadają homologacji, co nie oznacze że nie można ich zarejestrować myślę że przyładem może być http://polkasteam.pl/xr650r/xr650r.html http://polkasteam.pl/xr650r/Upragniony%20odbior/ motocykle nowe i odebrane w salonie, jeżdżą zarejestrowne.
  9. Oj coś się koledze pokręciło crf 450x to zupełnie inny pojazd od crf450, rónic jest tyle że można by nowego posta zacząć, to że jest guzik i świeci światełko to tylko pozory widoczne na pierwszy rzut oka w skrócie różnice to : tłok korba uszczelki dodatkowy kanał w cylindrze przełożenie skrzyni biegów wydech tylny błotnik instalacja zbiornik wyrównawczy gaźnik zawiecha Jednym słowem to świetne ugładzone moto do endurowania ale (nie crossówka) Testując oba na sportowych końcuwkach czyli EXC 450 i crf 450x moim zdanie bardzo poruwnywalne z przewagą zawieszenia w hondzie
  10. Crf 450x bardzo fajny sprzęt lekki mocny super pali z guzika. Ostatnio pojechaliśmy w Karpaty na Ukrainę 2 szt CRF450X i 2szt exc 450 zrobiloiśmy nie całe 1000 km moto bardzo porównywalne i na trasie i w terenie, ociupinkę crf więcej pali ale to już kwestie przełożeń. pozdro
  11. Wielkie wielkie dzięki za pomoc, informacje bardzo się przydały, mam jeszcze jedno pytanko czy twój KTM byl zakupiony od Polskiego dilera czy może za wielkiej wody Pozdro
  12. Widzą że Lis jest w tym samym miejscu co w tamtym roku, może ktoś by podżucił namiary na nocleg - Będę mocno wdzięczny Pozdrawiam
  13. Witam Byłbym wdzięczny gdyby któryś z was opisał jak blokowany jest EXCR 450 jako nowy Pozdrawiam
  14. oo i wszystko tak jak opisano w podanych linkach. Dodam jeszcze że jak komuś bedzie mało po odblokowaniu to prawdziwą frajdę robi wymiana wydechu a najlepiej całego układu. Ja u siebie posiadam http://www.xrsonly.com/content/index.php?p...emart&Itemid=77 Moment obrotowy jest tak potężny że moto od 40 do 160km/h na piątem biegu wystrzliwuje jak F16 z lotniskowca :icon_twisted: A gdyby tego było mało to można sobie dołożyć wyczynowy gaźnik z pompką przyspieszającą (tu może być problem z odpalniem) a gdyby i tego było mało to można dołożyć tłok na wyszą kompresję, standart to raptem 10:1 a więc śmiało można włożyć 11;1 lub 11,5:1 (tyle włąsnie mają wycznowe Ktm-y) Jak widać Hona jest świetnym materiałem na ciekawy i stosunkowo nie drogi tunig
  15. Witam Linka sprzegła w hondzie powinna pracować bardzo lekko i przjemnie, nawet po całym dniu śmigania. Proponowałbym wymiane starej na nową oryginalną Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...