barszcz91 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) Witammam problem z moją xr 600 z 1995r a mianowicie z gaźnikiem, nie chce się wkręcać bez ssania, dławi się jak by miał za mało paliwa a za dużo powietrza. da się jeździć tylko na ssaniu na środkowej pozycji dźwigienki od ssania. Iglica ustawiona jest już dość mocno podniesiona na przedostatnim rowku, przeczyściłem gaźnik i dalej to samo. Może wie ktoś co może być przyczyną? Edytowane 14 Czerwca 2012 przez barszcz91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 opuszczona? jeśli ma za mało paliwa powinna być podniesiona (czyli zapięta na niższy ząbek) Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 sory pomyliłem się iglica była podniesiona na przedostatnim ząbku teraz podniosłem na max i dalej się dławi. Może to przez dyszę bo siedzi tam 125 (chyba oryginał bo ma logo keihina) gdzieś czytałem że dysza ma być #152 a w tym problem że dysze 152 nigdzie tylko w servisie można dostać a na allegro znalazłem dyszę 150 i 155 która waszym zdaniem była by lepszym wyborem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 125 to ma bodajrze dławiona xr650r -na tej dyszy nigdy nie osiągniesz full mocy....... a to ci się stało tak nagle (jeździła normalnie ?? ) czy kupiłeś niesprawny moto i dopiero ogarniasz ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 125 to ma bodajrze dławiona xr650r -na tej dyszy nigdy nie osiągniesz full mocy....... a to ci się stało tak nagle (jeździła normalnie ?? ) czy kupiłeś niesprawny moto i dopiero ogarniasz ?? xr650r to calkiem inny moto niz xr600 ja mialem 185 w xr650r tu tabelahttp://www.xr650r.us/jetting/ zakorkowana miala chyba kolo 145 jdo xr600 bral bym 155, lekko za bogata mieszanka szkód nie zrobi Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 kupiłem motocykl sprawny i jeździłem cały czas na pół-ssaniu (druga pozycja dźwigni) wszystko pięknie ładnie chodzi równo nie gaśnie myślałem że tak musi być przy zakupie, poprzedni właściciel też tak jeździł i też twierdził że tak musi być. Poprzedni właściciel sprowadził moto z niemiec, może jakiś niemiec chciał zaoszczędzić na paliwie i wstawił dysze od czegoś 125, albo po prostu za dużo mocy miała :) z tego co tu piszą to zakorkowane xr600 miały 135 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/106139-xr-600-na-zimno-ciezko-pali-10-min-kopania/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 xr650r to calkiem inny moto niz xr600 gaźnik praktycznie ten sam konstrukcyjnie tylko 1mm większa gardziel-pewno nawet dysze pasują miała dyszę główną 125 http://www.xr650r.net/nonepa.htmlcytat Change the main jet from a 125 to a 170, 172 or 175 depending on altitude. zerkłem w moje niemieckie papiery od 600 i pisze że motocykl miał blokadę do 12kW przez zmianę świecy i mniejszą dyszę-zapewne tak ma twoja .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 gaźnik praktycznie ten sam konstrukcyjnie tylko 1mm większa gardziel-pewno nawet dysze pasują miała dyszę główną 125http://www.xr650r.net/nonepa.htmlcytat Change the main jet from a 125 to a 170, 172 or 175 depending on altitude. zerkłem w moje niemieckie papiery od 600 i pisze że motocykl miał blokadę do 12kW przez zmianę świecy i mniejszą dyszę-zapewne tak ma twoja .... 125 miała tylko w usa, w europie każda miała 175 tabelka w Miscellaneoushttp://www.xr650r.us/xr650r_faq/ xr600: 40KM, stalowa rama, chłodzony powietrzem xr650r 60KM, alurama, chłodzony wodą kolega miał białą a ja czerwoną świnię, faktycznie sporo części jak włączniki świateł, lagi itp są identyczne, ale silnik to już różne konstrukcje, co zresztą czuć w osiągach co do gaźnika cytując test: http://www.mcnews.com.au/testing/hondaxr650test.htm "The carburettor looks similar in appearance to the XR600 but is very much a changed unit. " "Gaźnik wygląda podobne w wyglądzie do XR600, ale jest to bardzo zmieniona konstrukcja " u mnie w brifie była podana prawdziwa moc 60km (tyle, ze w kW) Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 125 miała tylko w usa, w europie każda miała 175 u nas w Pl pełno jest sprowadzonych z USA -poznać je można m.in. po małej lampie i liczniku mil zamiast prędkościomierza.......sporo sprowadzonych jest zablokowanych...... blokowana była też wersja australijska a ona ma normalną lampę i licznik... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 heh to może moja australijska bo ma normalną lampę i licznik... w dowodzie niemieckim pisze że ma moc 25kw jak coś zdjęcie mojej motorynki: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/154117-honda-xr600r-1995r/właśnie zamówiłem dyszę 155 od keihin'a cr powinna pasować http://allegro.pl/dysza-dysze-keihin-cr-kx-rm-yz-crf-motocrossswie-i2413988522.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 ty masz xr600 a opisane dysze dotyczyly chłodzonej wodą xr650r ktora byla produkowana w latach 2000-2007 Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 wstawiłem dyszę 155 i dalej to samo ale już troszeczkę lepiej jeżeli chce szybko gazu to silnik robi buuuuuu i zaczyna gasnąć odpuszczę manetkę silnik pracuje delikatnie dodam gazu to normalnie chodzi i się wkręca. Po prostu raptownie nie może wystartować z niskich obrotów jak już jest na wyższych obrotach to fajnie się wkręca. Na pół ssaniu chodzi elegancko bez problemów tylko wiadomo nie uzyskuje maksymalnej mocy i jest trochę lipa. Co może mu dolegać? A ten air cut to co to jest ta gumowa membrana jakie ma zadanie w tym gaźniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzio87 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 WitamKolegów, jestem nowy na forum, od pół roku jestem posiadaczem Hondy XR600R z 91 roku.Jak dla początkującego motocyklisty o wadze ok 100kg motor okazał się idealny.Z czasem jednak zaczęło mi brakować mocy. Mam przełożenie 14/48.W moim motorze mam założony podcisnieniowy gaźnik z Hondy Nx 650 dominator.Chciałbym dodać motorkowi troche mocy bo wydaje mi sie ze powinien być troche mocniejszy.I teraz moje pytanie:Czy jest mozliwość ze gaźnik z dominatora troche dusi moje "cudo"??Czy wymiana gaźnika na oryginalny Keihin PD dużo zmieni w reakcji na odkręcenie manetki?? Czy jest sens wymienić go na oryginalny ??Bardzo proszę o odpowidz osoby która miała doświadczenie z tymi gaźnikami w xr600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 jak chcesz zmieniać to na gaźnik z pompką typu keihin FCR albo MIkuni TM da ci lepsza reakcję na gaz,a jak chcesz więcej mocy to kup lc4 620 SC albo XR 650 R :D Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 podciśnieniowy napewno powoduje niezłego muła. Ja bym wrzucał oryginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.