bolo166 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Nie nic więcej sie nie dzieje. Moc ma nie kopci nic nie stuka i nie zauważylem żeby olej ubywał. No napinacz odpuszcze bo pewnie będzie kosztował z 200 zł jak nie lepiej . Może Ci sie deko zacina. Tak to wygląda albo sie zatarło. Musisz to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Nie nic więcej sie nie dzieje. Moc ma nie kopci nic nie stuka i nie zauważylem żeby olej ubywał. No napinacz odpuszcze bo pewnie będzie kosztował z 200 zł jak nie lepiej . teraz doczytałem dopiero że nie sprawdziłeś luzu zaworowego-sprawdź go obstawiam że będzie za duży....metaliczne pukanie/cykanie ze zwiększająca się częstotliwością z głowicy to najczęściej zawory(zbyt duży luz) zobacz je a jak luzy będa w normie to będziemy dumać dalej... w xlkach nigdy tego problemu nie było, ale w xr jest inne autodeko, raczej to ono się podwiesza, bo reczne deko za bardzo nie ma jak się zawiesić, gdzieś czytałem ze z XRek nawet wywalaja te autodeka bo to awaryjny element i tak naprawdę niewiele daje, w mojej obecnej xlce nie mam w ogóle linki do autodeko, a ze starej sprzedalem i w sumie nie czuc kompletnie różnicy aha, ręczne deko musi być wyregulowane zgodnie z manualem, inaczej są problemy, moze tym się zajmij (musi być odpowiedni luz na lince, przy GMP, sprawdz sobie) z tym autodeko też słyszałem różne info że się wieszają itp, z drugiej strony podobno autodeko znacznie minimalizuje ryzyko odbicia kopniaka, a skutki odbicia kopniaka moga być tragiczne dla silnika (kumpel z innego forum kiedyś eksperymentował z różnymi zapłonami do starego kx500 to jak mu starter odbił to wyszczerbiło cały tryb i połamało pokrywę :D ) więc narazie tego nie wywalałem jak będe miał pewność że szwankuje to pomyśle... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo166 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Witajcie.Rozebrałem dzisiaj Xr-kę okazało sie, że luzy zaworowe są za duże i łancuch rozrządu też jest do wymiany. Nie zmartwiłem sie tym, dopuki nie zobaczyłem zaspawanego auto dekompresatora.:/I ponownie moje pytanko co z tym teraz uczynić ? zostawić zaspawane tak jak jest czy coś kombinować? Wygląda to tak jak by wszystkie częsci dekompresatora były ze sobą pospawane.Za wszystkie odpowiedzi serdeczne dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Witajcie.Rozebrałem dzisiaj Xr-kę okazało sie, że luzy zaworowe są za duże i łancuch rozrządu też jest do wymiany. Nie zmartwiłem sie tym, dopuki nie zobaczyłem zaspawanego auto dekompresatora.:/I ponownie moje pytanko co z tym teraz uczynić ? zostawić zaspawane tak jak jest czy coś kombinować? Wygląda to tak jak by wszystkie częsci dekompresatora były ze sobą pospawane.Za wszystkie odpowiedzi serdeczne dzięki. Poka zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo166 Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Ano niestety już złozyłem maszyne i nie zrobiłem foty. Wywaliłem całkiem autodekompresator, wszystko jest ok i co najważniejsze silnik pracuje już bardzo cicho. Poprzedni właściciel zaniedbał regulacje zaworów. Zmierzony luz na zaworach wydechowych około 0,50 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Zmierzony luz na zaworach wydechowych około 0,50 mm. no ładnie aż dziwne że chodziła :D moja miała na lewym wydechowym 0.6 mm i też chodziła tylko czasami jej się zgasło :D pilnuj tych luzów zaworowych co 1000km, i zapamiętaj że zawsze po kupnie sie sprawdza.. Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 (edytowane) takie luzy mogą powstac tylko w skutek złej regulacji albo wytarcia wałka lub dzwigienek, normlanie luzy sie kasują Edytowane 25 Lutego 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 normlanie luzy sie kasują nie ma reguły-nieraz się kasują nieraz zwiększają......kumpel miał xt 600 to w 3 światy raz się luz zwiększał raz zmniejszał .....ja w chińskim skuterze mam to samo regulacja co 1000km i raz mniejszy raz wiekszy czasem się wcale nie zmieni........... w xr narazie regulowałem raz....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 (edytowane) wg mnie normalnie w takich hondzinach luz powinien sie kasować, bo zawór i gniazdo się wyklepują, wyjątkiem jest sytuacja gdy wycierają się wałek i dzwignie z braku smarowania, wtedy luz się zwiększa w lc4 zawory lubią dzwonić, wtedy tez luzy się zwiększają(przynajmniej u mnie mieli takie akcje), mimo tego ze walek i dzwigienki były cacy, wtedy winna jest sama śruba regulacji, która się wyklepuje w xlce tej poprzedniej zwykle częściej rozbierałem dekiel zaworów zeby wymienic łańcuszek itp niz zrobiłem te 1000km, ale w tej drugiej po 600km luzy są takie jak ustawiłem, z kolei gdy luzy się nie kasują prawdopodobnie zawory juz "siadły" i nie mają czego wyklepywać Edytowane 25 Lutego 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito1211 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Hej,Co sądzicie o uszczelkach OMP na gore silnika do Hondy XR 400? Troche czytalem i sa rozne opinie, z reguly w 4T ludzie nie polecaja tych uszczelek.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 omp'a są bardzo dobre i w dość dobrej cenie:) Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszcz91 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Siemastałem się niedawno użytkownikiem hondy xr 600r z 1995r. Mam takie pytanko czy istnieje jakiś poradnik lub jakiś patent żeby podnieść tylne zawieszenie? nie myślcie że mam rozwalony amortyzator i siadła, mam 196cm wzrostu no i trochę ważę po prostu jest trochę za niska Edytowane 22 Marca 2012 przez barszcz91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 najprościej - możesz skręcić tylny amor na maksa,do niższej XL600 czasami ludzie zakładają specjalny dystans nad amortyzator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Radzio_ Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 a odwrotnie? idzie jakoś obniżyć o pare cm tylni zawias? mam jeszcze ten stary amor olejowy bez pojemnika gazowego ;/ . Mam już maxymalnie odkrecony a i tak jest twardy ten tył i nie osiada zbytnio. Cytuj ..::HONDA POWER::.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 do niektorych sprzętów są gotowe kity obnizające, elementy systemu pro-link trochę inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.