Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam kilka pytań do użytkowników xr 400, 600.

Jak bardzo różnią się wagowo nie chodzi mi o wagi na sucho bo te znam tylko gotowego do jazdy(może ktoś ważył???) .Różnica mocy czy bardzo odczuwalna tzn czy 600 jest dużo mocniejsza. pytam bo przejechałem się kilka razy 600 głównie w terenie z 400 nigdy nie miałem styczności. proszę o konkrety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długawy ten post ale co mi tam. Michoa Ty zacznij czytać ze zrozumieniem wink.gif Ja chce sprzęt DO PRACY, nie do wożenia kumpli pod sklep. Ma być wysoki, miękki z długim skokiem bo Warszawa przez najbliższe 3 czy 4 lata będzie bardzo dziurawym miejscem (aktualnie nad tym pracują zastępy robotników) i moja Kawa mocno mnie ogranicza. Strach po dziurze przejechać, strach pod krawężnik podjechać a przejazd przez błotny skrót = śmierć w oczach. Dalej, lubię się polansować bo duży endurak robi wrażenie i ludzie chętniej przepuszczają wink.gif Mam dość umiejeności żeby od czasu do czasu wykorzystać pełny zakres zawieszenie i najważniejsze: Każde enduro ma na 100% bardziej miękkie zawieszenie od mojej Kawy wink.gif jak twarde by nie było to na pewno będzie bardziej komfortowe od tego stolika 250ccm.

 

Porównanie CRM i DT też nie rozumiem, to są małe lekkie sprzęciki i w dodatku DT'ką wjechałem już chyba wszędzie gdzie się dało. Nudna jest smile.gif

W ogóle Yamaha mi się nie uśmiecha, złe wspomnienia.

 

troche cie nie rozkminiam :D sory ja nie wiem co sie dzieje w tej warszawie że xt600 nie da rady ?? miałeś dt 80 była przeszkoda która nie dało sie pokonać w mieście ?? ja moją jeździłem po rozkopanych drogach gdzie były roboty drogowe , po chodniku, skakałem z krawężników wjeżdżałem po schodach, jeździłem po zalanych do kolan ulicach po deszczu a xt600 ma lepszy zawias i więcej mocy.........

 

porównanie crm vs dt miało tobie uświadomić jak bardzo hard enduro nie nadaje sie do miasta....poza tym ty miałeś dt80 a nie dt125 a to jest prawie 3x różnica w mocy ale co ja wiem o zabijaniu.....

 

wymiana oleju co 6tys w kawasaki cie wkurza a chcesz xr-ke gdzie trzeba co 2tys :D ??

 

silnik xr600 jest bardzo trwały ale nie jest niezniszczalny, jak zaczniesz kombinować i robić wymiany później niż nakazuje serwisówka tłumacząc to sobie łagodną jazdą to możesz sie przykro zdziwić ale zrobisz jak uważasz....

 

no ale twoja sprawa ja uważam że xr600 do miasta będziesz żałował, ja wolałbym kase którą ładuje w zawieszenie i ,,renome'' dołożyć do e-startera, młodszego rocznika i lepszego stanu technicznego ale zrobisz jak uważasz ja tylko wyrażam swoja opinię ...........w ogóle na kurierke brałbym 250 albo 350 enduro jak już 4t łatwiejsze odpalanie i niższe spalanie

 

jak masz uraz do yamahy bierz xl600RM w czym problem......

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział, że to będzie łagodna jazda ? W kurierce używa się całego zakresu obrotomierza :P

 

Chciałbym XR'ke ale ma właśnie wadę częstych wymian oleju, tak samo FMX.

 

250 i 350 odpadają, za mało mocy. Muszę mieć przynajmniej 40koni. DR350 ma ok 33/35, przejechałem się tym i ciągle wchodziłem na czerwone pole z braku mocy (no i może trochę przyzwyczajenia do 13'500obr/min w Kawie :) )

 

"jak masz uraz do yamahy bierz xl600RM w czym problem......"

 

W tym: http://allegro.pl/honda-xl-600-r-xl-600-rm...1231608673.html

 

No i tak, mam uraz. Dzisiaj mi 2 razy silnik stanął. Raz przy 80 na wiadukcie :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długawy ten post ale co mi tam. Michoa Ty zacznij czytać ze zrozumieniem :wink: Ja chce sprzęt DO PRACY, nie do wożenia kumpli pod sklep. Ma być wysoki, miękki z długim skokiem bo Warszawa przez najbliższe 3 czy 4 lata będzie bardzo dziurawym miejscem (aktualnie nad tym pracują zastępy robotników) i moja Kawa mocno mnie ogranicza. Strach po dziurze przejechać, strach pod krawężnik podjechać a przejazd przez błotny skrót = śmierć w oczach. Dalej, lubię się polansować bo duży endurak robi wrażenie i ludzie chętniej przepuszczają :wink: Mam dość umiejeności żeby od czasu do czasu wykorzystać pełny zakres zawieszenie i najważniejsze: Każde enduro ma na 100% bardziej miękkie zawieszenie od mojej Kawy :wink: jak twarde by nie było to na pewno będzie bardziej komfortowe od tego stolika 250ccm.

 

Porównanie CRM i DT też nie rozumiem, to są małe lekkie sprzęciki i w dodatku DT'ką wjechałem już chyba wszędzie gdzie się dało. Nudna jest :)

W ogóle Yamaha mi się nie uśmiecha, złe wspomnienia.

Ja czytałem o 65 ale tu już chyba się kłaniają gaźniki mikuni, dysze, wydechy, wałki itd. Podobno do 600 można wstawić Big Bore Kit @650ccm tak samo jak do 400 jest 416 i 440 ale nie wiem jak żywotność silnika wtedy wygląda.

 

 

Szczerze polecam XR650R , niestety za zadbany model trzeba dać około 13000,00, bardzo trudno trafić taki motocykl nie używany wcześniej w terenie, mi się udało

- jeżdżę na szosowych oponach (bez przeróbki na supermoto),

- sporo mocy, choć do dynamicznej jazdy trzeba niestety często mieszać biegami,

- bardzo dobre przyspieszenie,

- max około 170 km lecz przy tej prędkości motor myszkuje nie polecam.

- Spalanie około 7 - 7,5

- motor bardzo wysoki - przy wzroście 188 cm z trudnością dotykam pełnymi stopami,

- oryginalny bak starcza przed włączeniem rezerwy na około 100km

- odpalanie zimnego silnika wiąże się z pewnymi trudnościami, ciepłego - bez znajmniejszych problemów, po prostu od kopa

- motocykl wspaniale przelatuje w korkach, wjeżdża, zjeżdża po schodach, itd

- słabe hamulce jak na szosowe warunki i awaryjne hamowanie np z 120km, w terenie mocniejsze po prostu nie są potrzebne

- nie straszcie z wymianami oleju, po szosie spokojnie olej co 2500km., zawory co 5000,00

- i pamiętajcie ten motor 6-cio krotnie wygrał legendarne amerykańskie wyścigi Baha - 1000km przez pustynię , a Czachor właśnie na tym motocyklu z powodzeniem przejechał Paryż - Dakar

- motocykl w sumie bardzo rzadko spotykany i mało dostępny na dzień dzisiejszy na Allegro 3 sztuki

- sprzęt w sumie jednoosobowy, choć udało mi się dorobić podnóżki i zarejestrować na dwie osoby, przy czym jazda w dwójkę - katorga, "plecaczek" może się trzymać tylko brzucha kierowcy, przy każdym przyspieszenie wyrywa flaki i zsuwa się z gładkiego siodełka na plastikowy błotnik, przy hamowaniu kierowcy ręce mdleją ratując się przed przygnieceniem plecaczkiem

- i na koniec wielki plus - w mieście przy zamontowaniu tablicy na błotniku - równolegle do nieba motocykl bez większego ryzyka praktycznie nie osiągalny dla policji, nawet na motorach, 61 koników przy 122 kg suchej wagi dają wspaniałe rezultaty u konkurencji osiągalne tylko dla motocykli wyczynowych z przeglądami mierzonymi w motogodzinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O masz, 7 Litrów to sporo, spodziewałem się czegoś bliżej 5. Olej co 2,500 to często jak na warunki miejskie :wink:

 

No i na koniec ta blacha. Ja rozumiem, że można nie przepadać za glinami ale nie opowiadaj rzeczy typu chowanie tablicy jest wielkim plusem :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku po raz kolejny ktoś co mówi, że xr to nie jest dobru moto na miasto a ty dalej brniesz w ten temat.

Znajdź sobie inny motocykl do miasta bo ten jest stworzony do innych celów i z tego co wczytam to nie spełnia twoich oczekiwań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shinigami ale wydziwiasz, kup sobie xt600 i smigaj, nic lepszego Ci nie jest potrzebne, silnik prosty wytrzymały

 

a to że masz dt 80 która jest zajechana padliną to inna sprawa ;] ja mialem dt80 zrobiłem kilka km w terenie i nie padło nic!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wydziwiam bo muszę mieć ten jeden jedyny ultimate sprzęt :cool:

 

Pare XT jest w obrębie Warszawy. Ponoć wymiany oleju co 5000KM to już jest nieźle, ale jeszcze polatam po sieci zgłębię temat TT/TTR. Może jednak do 3 razy sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam kilka pytań do użytkowników xr 400, 600.

Jak bardzo różnią się wagowo nie chodzi mi o wagi na sucho bo te znam tylko gotowego do jazdy(może ktoś ważył???) .Różnica mocy czy bardzo odczuwalna tzn czy 600 jest dużo mocniejsza. pytam bo przejechałem się kilka razy 600 głównie w terenie z 400 nigdy nie miałem styczności. proszę o konkrety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wagowo nie za duzo , ale czuc te pare kliko , 400 jest wezsza i ma inne zawieszenie , szybki dostep do sprzegla. Mocowo niestety czuc , jechalem podkrecona XR 400 i jak dla mnie za slaba , 600 znacznie lepiej sie zbierala. Zalezy do czego szukasz , ja osobiscie nie kupil bym 400.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak spalisz sprzeglo , to pokrywy calej nie sciagasz , tylko dekielek od samego kosza sprzeglowego. Po co to wymyslono - nie wiem . przeciez sprzegla nie palisz co wyjazd :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli czuć różnicę w mocy i prowadzeniu.Wnioskuję że 400 jest zwinniejsza i łatwiejsza do ogarnięcia więc jak najbardziej dla mnie w ostrzejszy teren. A co oznacza szybszy dostęp do sprzęgła?

 

400 ma ostrzejszy kąt główki ramy czyli dobrze wnioskujesz, wg.mnie jest kozacka w ostrzejszy teren,naprawdę można polatać ;] jak kupisz to wywal/zmień balchę od ssania w gaźniku i napinacz lancuszka rozrządu jedyne 2 wady tego sprzętu :D i 400 ma chłodniczke oleju przed główką ramy ;]

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...