Skocz do zawartości

cichy444

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cichy444

  • Urodziny 02/22/1974

Osobiste

  • Motocykl
    Honda XR 650 R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Śląsk

Osiągnięcia cichy444

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam poniżej krótki filmik - jak X650R radzi sobie w arktycznych warunkach Jeżeli ktoś byłby zainteresowany tylną oponą z przedstawionego motocykla polecam aukcję: http://allegro.pl/show_item.php?item=1422029934 Pozdrawiam
  2. Szczerze polecam XR650R , niestety za zadbany model trzeba dać około 13000,00, bardzo trudno trafić taki motocykl nie używany wcześniej w terenie, mi się udało - jeżdżę na szosowych oponach (bez przeróbki na supermoto), - sporo mocy, choć do dynamicznej jazdy trzeba niestety często mieszać biegami, - bardzo dobre przyspieszenie, - max około 170 km lecz przy tej prędkości motor myszkuje nie polecam. - Spalanie około 7 - 7,5 - motor bardzo wysoki - przy wzroście 188 cm z trudnością dotykam pełnymi stopami, - oryginalny bak starcza przed włączeniem rezerwy na około 100km - odpalanie zimnego silnika wiąże się z pewnymi trudnościami, ciepłego - bez znajmniejszych problemów, po prostu od kopa - motocykl wspaniale przelatuje w korkach, wjeżdża, zjeżdża po schodach, itd - słabe hamulce jak na szosowe warunki i awaryjne hamowanie np z 120km, w terenie mocniejsze po prostu nie są potrzebne - nie straszcie z wymianami oleju, po szosie spokojnie olej co 2500km., zawory co 5000,00 - i pamiętajcie ten motor 6-cio krotnie wygrał legendarne amerykańskie wyścigi Baha - 1000km przez pustynię , a Czachor właśnie na tym motocyklu z powodzeniem przejechał Paryż - Dakar - motocykl w sumie bardzo rzadko spotykany i mało dostępny na dzień dzisiejszy na Allegro 3 sztuki - sprzęt w sumie jednoosobowy, choć udało mi się dorobić podnóżki i zarejestrować na dwie osoby, przy czym jazda w dwójkę - katorga, "plecaczek" może się trzymać tylko brzucha kierowcy, przy każdym przyspieszenie wyrywa flaki i zsuwa się z gładkiego siodełka na plastikowy błotnik, przy hamowaniu kierowcy ręce mdleją ratując się przed przygnieceniem plecaczkiem - i na koniec wielki plus - w mieście przy zamontowaniu tablicy na błotniku - równolegle do nieba motocykl bez większego ryzyka praktycznie nie osiągalny dla policji, nawet na motorach, 61 koników przy 122 kg suchej wagi dają wspaniałe rezultaty u konkurencji osiągalne tylko dla motocykli wyczynowych z przeglądami mierzonymi w motogodzinach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...