Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

może nie za mocna ale trochę cięższa. Niby tylko ok. 10 kg. ale różnica jest spora podczas manewrowana przy małych prędkościach .Jak dla mnie z wagą 75 kg xr 400 w zupełności wystarczy, tak jak mówisz jest poręczniejsza ( wyższa, i węższa) . Chyba, że będziesz jeździł po drogach

( leśnych polnych) to wtedy kwestia gustu.

 

Jak sprawdzić czy jest ta blaszka od ssania w gaźniku i czy jest już do wyrzucenia, jakie są objawy jego zużycia.

A co jest nie tak z tym napinaczem i na jaki go zmienić ( czym się różnią)

Edytowane przez łupek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzić czy jest ta blaszka od ssania w gaźniku i czy jest już do wyrzucenia, jakie są objawy jego zużycia.

 

z tego co sie orientuje objawów nie ma żadnych po prostu w pewnym momencie sie okręca czy odrywa, wpada przez zawór do cylindra i jest j*b i koszty.......

 

z tego co zgłebiłem temat to jak ją wywalisz całkiem nie masz ssania i motocykl sie trudniej odpala....

 

musisz pogooglować kiedyś wszystko o xr miałem w ulubionych teraz zmieniłem komputer i lipa..........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak sprawdzić czy jest ta blaszka od ssania w gaźniku i czy jest już do wyrzucenia, jakie są objawy jego zużycia.

A co jest nie tak z tym napinaczem i na jaki go zmienić ( czym się różnią)

 

nie ma objawów,po prostu sie urywa blaszka i zgon ;] wytnij z blachy,nie musi byc idealnie taka sama

ja zrobiłem taką i jest gitara http://www.bikepics.com/pictures/1949121/

 

a napinacz (ten typ) to pieta achillesowa hondy (xr 400/250 vtr 1000 i inne pewnie też)

napinacz jest bez zapadkowy,w środku sprężynka taśmowa która z czasem pęka i przestaje napinać-napinacz się cofa co dalej-wiadomo,ostatnio w vtr kolegi właśnie do tego doszło :banghead: zawory do wymiany...

 

gość który dorabia napinacze manualne do drz,dorobił mi do xr,myślę że ma wszystkie wymiary które mu podawałem więc dorobi pewnie bez problemu

oryginał vs.manual

http://www.bikepics.com/pictures/2023079/

pasuje i polecam i zachęcam bo 150zł+- to nie majątek-a remont to już grubsza kasa

(w ameryce te blaszki do gaźnika i manualne napinacze sa dostępne jako części aftermarketowe)

w manualnym napinaczu sam po prostu wkręcasz śrubę i kontrujesz i to wszystko,nie cofnie się-nie ma problemu ;]

 

 

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w XR 600 napinacz sam sie nie cofnie - sprawdzone . Mozna go wymienic na nowy , albo tylko sama sprezyne nanowa , tak latwo nie peka bez przesady.... co do blaszki ssania , to zalezy od gaznika i jego regulacji .W kolesia sprzecie nie bylo blaszki i palila ladnie na zimno , w moim bez ssania palila po 30 min skakaniu na kopce :). Zreszta te gazniki nie naleza do trwalych , czesto wyciera sie przepustnica i potem moto na wolnych chodzi jak chce. Zalecam zmiane na Mikuni TM40 z pompka przyspieszenia , ja za swoj dalem rok temu jako 1500 zl .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dajcie sobie spokoj z xr400 i xr600 kupcie xr650r :biggrin:

 

Wymiata,ale za duża i za ciężka w teren gdzie liczy się zwrotność,łatwość prowadzenia i inne bzdety :P oczywiście bezkonkurencyjna tam gdzie liczy się moc i prędkość połączona z niezawodnością dobrym prowadzeniem i niedużą mimo wszystko wagą

 

,,w XR 600 napinacz sam sie nie cofnie - sprawdzone . Mozna go wymienic na nowy , albo tylko sama sprezyne nanowa , tak latwo nie peka bez przesady...."

 

W XR 600 budowa napinacza jest całkowicie inna,i nie ma problemu

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już się namyśliłem i będzie XT600 stary smile.gif

 

yea dotarło :notworthy:

 

Wymiata,ale za duża i za ciężka w teren gdzie liczy się zwrotność,łatwość prowadzenia i inne bzdety j.gif oczywiście bezkonkurencyjna tam gdzie liczy się moc i prędkość połączona z niezawodnością dobrym prowadzeniem i niedużą mimo wszystko wagą

 

no i tak nieśmiało wtrące że przepaść w cenie też jest dosyć znaczna.....400 za 8tys sie kupi w przyzwoitym stanie a 650R ponad 10 trzeba dać :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w ciężki teren ja się nią nie zapuszczam, nie mam jeszcze na tyle umiejętności, bardziej powiem siły :)

ale jest wielu użytkownikow którzy dają rade w terenie - w trudnym terenie!

 

Ja po sprzedaniu gsxr-a (zmiana z drogi w teren) marzyłem o sprzęcie do szybkiej jazdy w nietrudnym terenie, polne dróżki, kamieniste, błotniste itp itd :biggrin: no i moto które wygrywało Baja racing:)

zacięcie do szybkiej jazdy pozostało hehe dlatego xr650r :buttrock:

 

 

 

 

 

Wymiata,ale za duża i za ciężka w teren gdzie liczy się zwrotność,łatwość prowadzenia i inne bzdety :P oczywiście bezkonkurencyjna tam gdzie liczy się moc i prędkość połączona z niezawodnością dobrym prowadzeniem i niedużą mimo wszystko wagą

 

,,w XR 600 napinacz sam sie nie cofnie - sprawdzone . Mozna go wymienic na nowy , albo tylko sama sprezyne nanowa , tak latwo nie peka bez przesady...."

 

W XR 600 budowa napinacza jest całkowicie inna,i nie ma problemu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mam pytania czy w xr 400 podczas zmiany biegów wskazane jest używanie sprzęgła czy można zmieniać biegi bez. Znajomy w wyczynie sprzęgła nie używa, a jak jest w xr. Czy skrzynia na tym nie cierpi ?

 

superfastmario

A ten błotnik do xr jest biały czy czerwony i czy masz przednie koło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie kolego na temat zmiany biegow bez sprzegla, trzeba to robic umiejetnie i zanim sie za to zabierzesz to musisz byc wczuty w swoj sprzet. Ale jesli sie lata w terenie, torze to zadko kiedy sie uzywa sprzegla, oczywscie mowa o jezdzie typowej hard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś był i oglądał ten motocykl

 

http://moto.allegro.pl/honda-xr-400-250-45...1296761796.html

 

Pytam bo stoi już dość długo na allegro i nikt nie rzucił się na niego i nie kupił, choć cena atrakcyjna.

Kolega jest zainteresowany, dzwonił do gościa ale to jakiś baran. Jak powiedział że chce przyjechać obejrzeć moto to nawet nie chciał podać dokładnego adresu. W ogóle nie zachwalał towaru.

Mozo ktoś mieszka w okolicy?

Edytowane przez łupek79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...