gulek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 witam co morze byc przyczyna nierownej pracy silnika i problemem z zapaleniem na cieplym silniku musze ja krecic kilka razy a jak zapali to na poczatku trudno ja wkrecic na obroty tak jak by ja zalewalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 witam co morze byc przyczyna nierownej pracy silnika i problemem z zapaleniem na cieplym silniku musze ja krecic kilka razy a jak zapali to na poczatku trudno ja wkrecic na obroty tak jak by ja zalewalo dwa pytania:- jak dawno wymianiane byly świece?- kiedy bylo, czyszczenie, regulacja i synchro gazników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 swiece zmieniałem wczoraj a gazniki synchronizowałem tydzien temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 swiece zmieniałem wczoraj a gazniki synchronizowałem tydzien temuok, to idziemy dalej:- przewody wysokiego- filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 filter jest nowy a przewody chyba sa na stałe zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 W tamim razie wyglada na to ze gazniki mimo regulacji mas zle ustawione (zbyt bogata mieszanka), lub czas ustawic zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 chciałem regulowac zawory razem z gaznikami ale mechanik powiedział ze nie ma sensu bo nic nie stukaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 witam, w yamaszkach jak nie stuka to właśnie znak że czas na regulację, jak ciężko odpala na ciepłym to już znak że najwyższy czas na tą operację (luzy będziesz miał "za ciasne"). pozdrawiam maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Regulacja zaworow musi byc zrobiona natychmiast, a czyszczenie i regulacja gaznikow nie polega tylko na synchronizacji - ta jest tego ostatnim elementem.Zmien mechanika, bo ten najwyrazniej nie jest za dobry. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 dzieki zrobie tak jak radzicie pojade na regulacje zaworów mysle ze to pomoze a jaki morze byc tego koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Różnie, wszystko zależy od mechanika i chyba od jego humoru :banghead:Uwierz mi, że rozbieżności cenowe są duże.Ja np za regulacje zaworów i czyszczenie i synchro gaźników zapłaciłem 200 zł. W innym serwisie za tą samą usługę powiedzieli mi 450-500 zł :notworthy: PozdrawiamPrzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 A co waszym zdaniem może być przyczyną tego, że moja FZR 600, kiedy jadę w granicach 6-8 tys. obrotów i chcę dodać gazu to jest najpierw takie sekundowe zdławienie (jakby ją na seundę przydusiło) i dopiero się rozpędza normalnie? Dzieje się to tylko wtedy kiedy jadę chwilę pomiędzy 6-8 tys. obrotów i jej odkręcę, kiedy odkręcam z niższych lub wyższych obrotów to buja się normalnie i wtedy nawet przechodząc przez te 6-8 tys. nie czuć już tego? Pojawia u mnie się też problem z tym odpalaniem, który był opisany w pierwszym poście, ale aż tak bardzo i często mi on jeszcze nie dokucza, tylko teraz pojawiło się to dławienie. Dodam, że świece zmieniałem na nowe, regulacja zaworów i gaźników nie była robiona od kiedy ją kupiłem gdyż skoro wszystko chodziło spoko to się nad tym nie zastanawiałem, od kupna nalatałem nią narazie (5 000km). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 witam co morze byc przyczyna nierownej pracy silnika i problemem z zapaleniem na cieplym silniku musze ja krecic kilka razy a jak zapali to na poczatku trudno ja wkrecic na obroty tak jak by ja zalewalo Identyczne objawy miałem ostatnio w ZX-6R. Zmieniłem jej NGK które ostatnimy czasy upadły już tak nisko, ze niżej juz chyba się nie da na DENSO, sparwdziłem luzy(były OK), a na koniec synchro wraz z wymianą filtr powietrza i maszyna pali bez zastanowieniai bez grymaszenia. Ps. Jak widzę, moje rejony, a nasi wspanali mechanicy w w tych okolicach zmusili mnie do tego, zeby zainwestowac w narzędzia i sprzęt i samemu sobie serwisowac maszynę.Także powodzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 chciałem regulowac zawory razem z gaznikami ale mechanik powiedział ze nie ma sensu bo nic nie stukaja Twoj mechanik jest debilem,znajdz innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.