Skocz do zawartości

yamaha fzr 600


gulek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam co morze byc przyczyna nierownej pracy silnika i problemem z zapaleniem na cieplym silniku musze ja krecic kilka razy a jak zapali to na poczatku trudno ja wkrecic na obroty tak jak by ja zalewalo

 

dwa pytania:

- jak dawno wymianiane byly świece?

- kiedy bylo, czyszczenie, regulacja i synchro gazników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie, wszystko zależy od mechanika i chyba od jego humoru :banghead:

Uwierz mi, że rozbieżności cenowe są duże.

Ja np za regulacje zaworów i czyszczenie i synchro gaźników zapłaciłem 200 zł. W innym serwisie za tą samą usługę powiedzieli mi 450-500 zł :notworthy:

 

Pozdrawiam

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A co waszym zdaniem może być przyczyną tego, że moja FZR 600, kiedy jadę w granicach 6-8 tys. obrotów i chcę dodać gazu to jest najpierw takie sekundowe zdławienie (jakby ją na seundę przydusiło) i dopiero się rozpędza normalnie? Dzieje się to tylko wtedy kiedy jadę chwilę pomiędzy 6-8 tys. obrotów i jej odkręcę, kiedy odkręcam z niższych lub wyższych obrotów to buja się normalnie i wtedy nawet przechodząc przez te 6-8 tys. nie czuć już tego?

 

Pojawia u mnie się też problem z tym odpalaniem, który był opisany w pierwszym poście, ale aż tak bardzo i często mi on jeszcze nie dokucza, tylko teraz pojawiło się to dławienie. Dodam, że świece zmieniałem na nowe, regulacja zaworów i gaźników nie była robiona od kiedy ją kupiłem gdyż skoro wszystko chodziło spoko to się nad tym nie zastanawiałem, od kupna nalatałem nią narazie (5 000km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam co morze byc przyczyna nierownej pracy silnika i problemem z zapaleniem na cieplym silniku musze ja krecic kilka razy a jak zapali to na poczatku trudno ja wkrecic na obroty tak jak by ja zalewalo

 

Identyczne objawy miałem ostatnio w ZX-6R. Zmieniłem jej NGK które ostatnimy czasy upadły już tak nisko, ze niżej juz chyba się nie da na DENSO, sparwdziłem luzy(były OK), a na koniec synchro wraz z wymianą filtr powietrza i maszyna pali bez zastanowieniai bez grymaszenia.

 

Ps. Jak widzę, moje rejony, a nasi wspanali mechanicy w w tych okolicach zmusili mnie do tego, zeby zainwestowac w narzędzia i sprzęt i samemu sobie serwisowac maszynę.

Także powodzenia :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...