daniel6663 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witajcie kupiłem dopiero cebulkę z 88roku piękna maszyna ale mało o nim wiem piszcie jakie macie doświadczenia na jego temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 W sumie jak narazię przygotowuję się do sezonu na dobrą sprawę. Cebra do tej pory zrobiłem jakieś 2-3 tysiące km. Ogólnie mega stabilna, jak ktoś gdzieś pisał 6 bieg i od 60km/h w górę można jechać... Chociaż sam wolę ją wyżej kręcić. W chwili obecnej mam wersje blokowano-przerywającą :) Po serwisie przed sezonem, mam nadzieję, że obydwie wady znikną ;) Na trasie moto super. Ja + plecaczek z plecakiem, na baku do bagstera przypięty plecak, albo torba i na cebrze nie robi to żadnego wrażenia ;) Spalanie dość spore (zrzucam to na brak wszystkich regulacji jak narazie), ostatnio w trasie przy prędkościach 70-90 km/h (trasa 130km) wyszło koło 8 litrów. W mieście nie liczę nawet, ale od 10 w górę ;) Do wagi idzie się w miarę przyzwyczaić (choć na centralną stopkę, nadal sam jej nie wrzucę). Sprzęt fajny do turystyki. Osobiście chciałbym mieć w garażu tą cebrę jako turystę i inny jako "zapierdalacz" do miasta, do ganiania na gumie itp. Jeśli chodzi o winkle, to przy S'kach, trzeba trochę siły użyć, żeby moto gibnęło się z jednego złożenia w drugie. Ogólnie jak narazie jestem zadowolony. Sezon zweryfikuje moje nastawienie ;) Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemche82 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 :icon_mrgreen: Siemka witam wszystkichNiedawno kupilem Cbr1000f dual Ma nalatane 58 tysi Lekko wgnieciony bak przez to cena byla atrakcyjna a jeszcze stargowalem troche z niej.Motor generalnie to igielka, Zrobilem ostatnio pare tysiecy.Troche do pracy troche po miescie i traske szczelilem sobie po 180 w jedna.Nie moglem zapardzo poprzeciagac bo kamery wszedzie, ale gdzie niegdzie dalem mu sie napic.I przy jezdzie okolo 80-130 spalil mi jakies 5-6,5 litra. czyli zadowalajaco. Troche mi dzwoni w silniku chyba napinacz lancuszka juz doszedl. ale moze po wymianie oleju sie wyciszy. I mam lekkie jakby stuki w koszu sprzeglowym jak jest przejscie z ciagu na hamowanie silnikiem.pytanko czy trzeba to odrazu robic czy jeszcze polatam na tym ????Pozdro dla wszystkich posiadaczy cber :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam panowie sprzedałem swojego suzuki tl 1000s boska maszyna ale mi sie trafila pechowa jakas dwa razy poleciał mi w niej wał wiec postanowilem sprzedac i zostala sprzedana uszkodzona.Teraz pytanie co do CBR 1000f rok 1993 wczoraj wracajac ja zpod wroclawia na trasie wyszlo mi spalanie w granicach 5,5l jechalem za samochodem z predkoscia okolo 100- 120 czy to jest normalne spalanie w nich bo w swoim tl1000s nigdy nie zszedlem ponizej 7lpytanie drogie czy wymiana oleju w sprzegle hydraulicznym jest bardzo skaplikowana czy podobnie jak w hamulcach.pytanie trzecie czy ktos z uzytkownikow przerabial odplyw z akumulatora zeby nie lecial na wahacz.pytanie trzecie co sadzicie o tego typu motocyklu na dalekie podroze i czy jest to motor niezawodny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Spalanie jest wporzo jak na takiego kolosa. Wymiana płynu (nie oleju) w sprzęgle to nic trudnego. Odpływ aku? Powinien być wezyk który odprowadza gazy pod silnik. Jeśli to zwykłe aku z korkami to z boku ma taki dynks na który nakładasz wężyk. Wężyk kupisz w lokalnym sklepie, bodajże 5mm średnica. Poprowadź go tam gdzie chcesz i po sprawie. Na dalekie podróże jest OK i jest niezawodny jeśli jest zadbany. Nalezy pilnowaźć typowych bolączek danego modelu. Nie wiem co dokładnie z tych 100F było słabością, ale zapewne regulator napięcia tak jak w wielu innych motocyklach, a szczególnie Hondy. podstawa to dobre, zdrowe, markowe aku. Do tego czyste wtyczki, styki i masy. Sprzęgiełko rozrusznika czasem może siąść w czerstwych egzemplarzach a jego wymiana to ból w dupie. Znienawidziłiem 1000F po tym jak przyszło mi naprawiać takowe sprzęgiełko. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 czyzby zeby je wymienic trzeba rozebrac pewnie caly silnik jak w zefirze pewnie rozrusznik w silniku? mi sie ona spodobala gdyz bardzo wygodnie sie siedzi. wiadomo moto jest juz stare ale wydaje mi sie na wmiare zadbane prowadzi sie okej i spalanie w normie miedzy 5,5 a 7,5l to uwazam ze nie jest zkatowana.a mam pytanie poziom oleju sprawdza sie na wykreconym bagnecie czy na wkreconym bo na roznych stronach roznie pisza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosun Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Olej sprawdzasz na wykręconym bagnecie.Jest to proste do sprawdzenia:podczas wymiany oleju wlewasz tyle ile fabryka przewidziała(ja wlewam zawsze+150ml więcej doliczając zalanie filtra oleju)i sprawdzasz poziom.Na wkręconym bagnecie wyjdą Ci jakieś horrendalne ilości,a na wykręconym...max :) ot,i tyle.No i motocykl podczas pomiaru stawiaj w jego pozycji pracy,czyli na dwóch kołach,a nie na centralnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Witam posiadaczy CBR 1000F Dual mam pytanie ile wasze maszyny biora oleju i czyw ogole biora moja na jakies 1000 moze troche wiecej wziela 300ml to norma czy cos z silnikiem bo jak mialem suzuki nic nie bralo. dodam ze czasem wkrecam ja wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreksuzuki Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Witam. Odświerzę trochę temat. Kupiłem niedawno wspaniałą cbr-kę 1000f z 96 roku, i mam pytanko czy ktoś się orientuje czy we Francji, skąd pochodzi moja sztuka były puszczane modele o mocy 136 KM czy raczej 98? Poprzedni właściciel twierdzi ze jest to najmocniejsza wersja, ale z tego co wiem powinna ona miec v-max 270, ja rozpędziłem się do 250, a taką prędkość rozwijały wersje 98 konne. Pytam z czystej ciekawości, bo mocy i prędkości mi jeszcze nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Niewiem ale moja pod koniec sezonu sprawdzałem to licznik pokazał w granicach 280 ale zapewne trzeba doliczyc bład licznika. moja jest z 94 roku 136KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekin175 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Witam, ale żem temat wykopał ;). Mam zapytanie krótko na temat, czy warto kupić w dzisiejszych czasach jeszcze Cbr 1000f dual z 99 roku. Mam okazję w stanie dosłownie salonowym nabyć, tylko sam nie wiem czy warto? Cytuj Yamaha-FZ6 2004.rok - Honda CBR 1000F 2000.rok - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Witam, ale żem temat wykopał ;). Mam zapytanie krótko na temat, czy warto kupić w dzisiejszych czasach jeszcze Cbr 1000f dual z 99 roku. Mam okazję w stanie dosłownie salonowym nabyć, tylko sam nie wiem czy warto? Witam, ale żem temat wykopał ;). Mam zapytanie krótko na temat, czy warto kupić w dzisiejszych czasach jeszcze Cbr 1000f dual z 99 roku. Mam okazję w stanie dosłownie salonowym nabyć, tylko sam nie wiem czy warto? warto Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Potwierdzam, mialem SC21 i SC24 DUAL CBS, zadbana przejezdzi wiekszosc dzisiejszych motocyklisorki dopiero zobaczylem date posta :( Edytowane 12 Maja 2015 przez MariuszZZR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekin175 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 To dokończenie ten mój wpis który wykopałem , kupiłem dziś CBR 1000 f dual cała w oryginale z historią od wyjazdu z salonu. Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Yamaha-FZ6 2004.rok - Honda CBR 1000F 2000.rok - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.