Skocz do zawartości

coś na temat HONDY CBR 1000F (dual)


Gość arti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

W sumie jak narazię przygotowuję się do sezonu na dobrą sprawę. Cebra do tej pory zrobiłem jakieś 2-3 tysiące km. Ogólnie mega stabilna, jak ktoś gdzieś pisał 6 bieg i od 60km/h w górę można jechać... Chociaż sam wolę ją wyżej kręcić. W chwili obecnej mam wersje blokowano-przerywającą :) Po serwisie przed sezonem, mam nadzieję, że obydwie wady znikną ;) Na trasie moto super. Ja + plecaczek z plecakiem, na baku do bagstera przypięty plecak, albo torba i na cebrze nie robi to żadnego wrażenia ;) Spalanie dość spore (zrzucam to na brak wszystkich regulacji jak narazie), ostatnio w trasie przy prędkościach 70-90 km/h (trasa 130km) wyszło koło 8 litrów. W mieście nie liczę nawet, ale od 10 w górę ;) Do wagi idzie się w miarę przyzwyczaić (choć na centralną stopkę, nadal sam jej nie wrzucę). Sprzęt fajny do turystyki. Osobiście chciałbym mieć w garażu tą cebrę jako turystę i inny jako "zapierdalacz" do miasta, do ganiania na gumie itp. Jeśli chodzi o winkle, to przy S'kach, trzeba trochę siły użyć, żeby moto gibnęło się z jednego złożenia w drugie. Ogólnie jak narazie jestem zadowolony. Sezon zweryfikuje moje nastawienie ;)

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

:icon_mrgreen: Siemka witam wszystkich

Niedawno kupilem Cbr1000f dual Ma nalatane 58 tysi Lekko wgnieciony bak przez to cena byla atrakcyjna a jeszcze stargowalem troche z niej.

Motor generalnie to igielka, Zrobilem ostatnio pare tysiecy.Troche do pracy troche po miescie i traske szczelilem sobie po 180 w jedna.

Nie moglem zapardzo poprzeciagac bo kamery wszedzie, ale gdzie niegdzie dalem mu sie napic.

I przy jezdzie okolo 80-130 spalil mi jakies 5-6,5 litra. czyli zadowalajaco. Troche mi dzwoni w silniku chyba napinacz lancuszka juz doszedl. ale moze po wymianie oleju sie wyciszy. I mam lekkie jakby stuki w koszu sprzeglowym jak jest przejscie z ciagu na hamowanie silnikiem.

pytanko czy trzeba to odrazu robic czy jeszcze polatam na tym ????

Pozdro dla wszystkich posiadaczy cber :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam panowie sprzedałem swojego suzuki tl 1000s boska maszyna ale mi sie trafila pechowa jakas dwa razy poleciał mi w niej wał wiec postanowilem sprzedac i zostala sprzedana uszkodzona.

Teraz pytanie co do CBR 1000f rok 1993 wczoraj wracajac ja zpod wroclawia na trasie wyszlo mi spalanie w granicach 5,5l jechalem za samochodem z predkoscia okolo 100- 120 czy to jest normalne spalanie w nich bo w swoim tl1000s nigdy nie zszedlem ponizej 7l

pytanie drogie czy wymiana oleju w sprzegle hydraulicznym jest bardzo skaplikowana czy podobnie jak w hamulcach.

pytanie trzecie czy ktos z uzytkownikow przerabial odplyw z akumulatora zeby nie lecial na wahacz.

pytanie trzecie co sadzicie o tego typu motocyklu na dalekie podroze i czy jest to motor niezawodny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie jest wporzo jak na takiego kolosa.

 

 

Wymiana płynu (nie oleju) w sprzęgle to nic trudnego.

 

 

Odpływ aku? Powinien być wezyk który odprowadza gazy pod silnik. Jeśli to zwykłe aku z korkami to z boku ma taki dynks na który nakładasz wężyk. Wężyk kupisz w lokalnym sklepie, bodajże 5mm średnica. Poprowadź go tam gdzie chcesz i po sprawie.

 

 

Na dalekie podróże jest OK i jest niezawodny jeśli jest zadbany. Nalezy pilnowaźć typowych bolączek danego modelu. Nie wiem co dokładnie z tych 100F było słabością, ale zapewne regulator napięcia tak jak w wielu innych motocyklach, a szczególnie Hondy. podstawa to dobre, zdrowe, markowe aku. Do tego czyste wtyczki, styki i masy. Sprzęgiełko rozrusznika czasem może siąść w czerstwych egzemplarzach a jego wymiana to ból w dupie. Znienawidziłiem 1000F po tym jak przyszło mi naprawiać takowe sprzęgiełko.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyzby zeby je wymienic trzeba rozebrac pewnie caly silnik jak w zefirze pewnie rozrusznik w silniku? mi sie ona spodobala gdyz bardzo wygodnie sie siedzi. wiadomo moto jest juz stare ale wydaje mi sie na wmiare zadbane prowadzi sie okej i spalanie w normie miedzy 5,5 a 7,5l to uwazam ze nie jest zkatowana.

a mam pytanie poziom oleju sprawdza sie na wykreconym bagnecie czy na wkreconym bo na roznych stronach roznie pisza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Olej sprawdzasz na wykręconym bagnecie.Jest to proste do sprawdzenia:podczas wymiany oleju wlewasz tyle ile fabryka przewidziała(ja wlewam zawsze+150ml więcej doliczając zalanie filtra oleju)i sprawdzasz poziom.Na wkręconym bagnecie wyjdą Ci jakieś horrendalne ilości,a na wykręconym...max :) ot,i tyle.No i motocykl podczas pomiaru stawiaj w jego pozycji pracy,czyli na dwóch kołach,a nie na centralnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam posiadaczy CBR 1000F Dual mam pytanie ile wasze maszyny biora oleju i czyw ogole biora moja na jakies 1000 moze troche wiecej wziela 300ml to norma czy cos z silnikiem bo jak mialem suzuki nic nie bralo. dodam ze czasem wkrecam ja wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam. Odświerzę trochę temat. Kupiłem niedawno wspaniałą cbr-kę 1000f z 96 roku, i mam pytanko czy ktoś się orientuje czy we Francji, skąd pochodzi moja sztuka były puszczane modele o mocy 136 KM czy raczej 98? Poprzedni właściciel twierdzi ze jest to najmocniejsza wersja, ale z tego co wiem powinna ona miec v-max 270, ja rozpędziłem się do 250, a taką prędkość rozwijały wersje 98 konne. Pytam z czystej ciekawości, bo mocy i prędkości mi jeszcze nie brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam, ale żem temat wykopał ;). Mam zapytanie krótko na temat, czy warto kupić w dzisiejszych czasach jeszcze Cbr 1000f dual z 99 roku. Mam okazję w stanie dosłownie salonowym nabyć, tylko sam nie wiem czy warto?

Yamaha-FZ6 2004.rok - Honda CBR 1000F 2000.rok -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ale żem temat wykopał ;). Mam zapytanie krótko na temat, czy warto kupić w dzisiejszych czasach jeszcze Cbr 1000f dual z 99 roku. Mam okazję w stanie dosłownie salonowym nabyć, tylko sam nie wiem czy warto?

 

Witam, ale żem temat wykopał ;). Mam zapytanie krótko na temat, czy warto kupić w dzisiejszych czasach jeszcze Cbr 1000f dual z 99 roku. Mam okazję w stanie dosłownie salonowym nabyć, tylko sam nie wiem czy warto?

 

warto

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...

To dokończenie ten mój wpis który wykopałem , kupiłem dziś CBR 1000 f dual cała w oryginale z historią od wyjazdu z salonu.

 

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Yamaha-FZ6 2004.rok - Honda CBR 1000F 2000.rok -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...