bodek_o Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 10-11 litrów to strasznie dużo, chyba że mówimy o megaszybkich przelotach na długich trasach. Przy takim sposbie jazdy jak opisujesz u mnie jest ok. 7 litrów, ale trasy mają co najmniej po 70-90 km. Wojaże po mazurskich drogach w czasie majówki to wynik 8.5 litra. Ja nie kręce do 6 tys. chyba że podczas szybkiego wyprzedzania. Z reguły biegi zmieniam w granichach 3-4 tys. CBR-a ma taki moment obrotowy, że nie ma sensu jej kręcić powyzej 5 tys. Przeloty na trasie 10-15 km to trochę mało. W tym czasie maszyna dopiero co się porządnie nagrzeje. Zrób jakąś trasę w granicach 100 km i wtedy sprawdź zużycie paliwa. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Hm ,wydaje mi sie że to dużo za dużo :smile: Źle zsynchronizowane gaźniki lub linka ssania nie działa jak powinna.Swoja cbre lubie czasami przycisnąć ale więcej niż 8/100 to przy normalnych przebiegach (140,150km/h)nie przekracza, na autostradach i przy przelotach 200 + potrafi wciągnąc te 11-12.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Ja na trasie jeżdżę z obrotami rzędu 4000-5000. Proszę o wskazówki!!! Pozdrawiam Pamiętam za czasów XZety, że jak jeździłem delikatnie (kręcenie do 6,5 kobr) to spalała mi 5,5 l/100km, przy jeździe w grupie i kręceniu do 7,5-8 kobr to wbrew logice brała 4,5 l. JAk chcecie z takimi obrotami dalej ganiać to sie przerzuccie na dizle. :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ted Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Siema Ja mam CBR'ke 1000f sc 21. Jak dla mnie sprzęt super. Mojej CBR'ce brakuje troche plastików a te co mam nie są w najlepszym stanie. Zastanawiam sie czy jest możliwość założenia do sc 21 plastików od sc 24?? Mógłbym tego sprzedać i kupić sc 24 ale po co skoro za ta kase co bym dołożył to kupie plastiki i pomoluje i bedzie igła. A poza tym mam nowe klocki, napedn silnik pracuje dobrze wiec troche zal by tego sprzeta bylo. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian250k Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 witam niedawno kupilem HONDE CBR DUALA i mam problem z odpalaniem jak jest ciepla kreci jagby miala tulejki na rozruszniku do wymiany poprzedni wlasciciel zapewnial mnie ze jest tylko rozrusznik do wymiany co sie okazalo nieprawda moze ktos mial juz taki przypadek to bede bardzo wdzieczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 W poprzednim aucie jak mi gorzej odpalal na cieplo po staniu tak z 10 minut winne byly kable wysokiego napiecia, nie wiem czy to ma jakies przelozenie na moto, ale moze warto sprawdzic kable od zasilania ? Pzdr :flesje: Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian250k Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 W poprzednim aucie jak mi gorzej odpalal na cieplo po staniu tak z 10 minut winne byly kable wysokiego napiecia, nie wiem czy to ma jakies przelozenie na moto, ale moze warto sprawdzic kable od zasilania ? Pzdr :flesje: NO NIESTETY INSTALACJE PIERWSZA SPRAWDZILEM ALE DZIEKI ZA POMYSL :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ciężko tak wróżyć jak się moto nie widzi na żywo..Akumulator,ładowanie masz ok ?? Rozrusznik sprawdzałeś czy nie jest przytarty,może go przeczyścić?Może ma słabą masę ?? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian250k Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Ciężko tak wróżyć jak się moto nie widzi na żywo..Akumulator,ładowanie masz ok ?? Rozrusznik sprawdzałeś czy nie jest przytarty,może go przeczyścić?Może ma słabą masę ?? ;) NO WLASNIE AKOMULATOR NOWY MOCNIEJSZY LADOWANIE OK, A I ROZRUSZNIK JEDEN I DRUGI SPRAWDZANY MASA NIE WCHODZI W GRE BO TEZ SPRAWDZANA NIE MAM ZIELONEGO POJECIE CZEMU SIE TAK DZIEJE :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Może go na panewkach chwyta ?? Ale to mniej prawdopodobne,bo moto by musiało być już nieźle zajechane... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzi019 Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 NO WLASNIE AKOMULATOR NOWY MOCNIEJSZY LADOWANIE OK, A I ROZRUSZNIK JEDEN I DRUGI SPRAWDZANY MASA NIE WCHODZI W GRE BO TEZ SPRAWDZANA NIE MAM ZIELONEGO POJECIE CZEMU SIE TAK DZIEJE :banghead: rowniez mam duala i mialem problem taki sam tylko ze na zimnym silniku ale to wina uszczelniaczy na zaworach a twoj problem moze byc taki ze cos jest nie tak z gaznikami i swiece nowe koniecznie a jak juz masz nowe to moga byc zle bo czesto sie trafiaja jakies wadliwe kolega mial to samo jak sie zagrzala to trzeba bylo pchac zeby odpalila zrobil gazniki i swiece irydowe koszt ok 500zl wszystko, i wszystko ok a mial ten problem w hondzie 400rr ale znaczenia to raczej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzi019 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 jeszcze jakiś czas temu byłem bardzo chory na sc 24 ... przeszło mi jak poczytałem troche o niej , pomyślałem , i stwierdziłem , ze moto pali dużo , opony zjada momentalnie (duzy ciezar i moc) kardana nie ma a napędy z najwyższej półki... Osiągi.... Fajne ale ile bym wykorzystał... zdecydowałem sie na VFR i to chyba dobry wybór , jesli chodzi o gabaryty to niewiele mniejsza, za to lżejsza znacznie, moc wystarczająca zupełnie no i spalanie małe (średnie 6 ) a cebrą kręcąc sie po okolicy ponoć trzeba liczyc 8... no i pilnować słynnego napinacza rozrządu. Ale po TZR 80 to naprawde gratuluje pomysłu ... Ale to twój wybór :) mam cbr 1000f dual i jestem nie wysoki nie cale 170cm i jakos w niczym mi to nie przeszkadza i mam utrudniona jazde na niej bo brakuje przednich oslon i jak sie mija 200 na budziku to nie mozna jej utrzymac poprostu strach w oczach a co mowic dalej ciagnac ale taka wlasnie powinna ona byc czuc strach w czasie jazdy a za razem przyjemnosc nie zamienil bym jej na nic innego kazdy gada ciezka latwo sie wywtocic a to nie prawda na niej czujesz sie pewnie nie ma mowy o jakims poslizgu na zakrecie w moim przypadku jedyne co nie pasuje do niej to ten slynny lancusze i opony trzeba co miesiac zmieniac i nie pale gumy zuzywaja sie pod cierzarem motoru i sily tarcia i rownierz trzeba uwazac bo potrafi nawet na trzecim biegu isc w bok a to wiaze sie z kosztami opony i opony to najwiekszy moj problem dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mars"s Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 CBR 1000f nie wyobrażam sobie innego! Już dzisiaj się martwię co mam potem kupić! Nie zawiodła mnie nigdy na trasie! Moje spalanie przy normalnej jeździe z pełnym ekwipunkiem 5,2 l Jeżeli ci to pomoże mam 181 wzrostu i 100kg wagi. Piszę to ponieważ mój kolega który jest mniejszy nie dostaje do kierownicy. Dla mnie ten motocykl został uszyty na miarę. Doskonale sprawuje się przy prędkościach do 120 km jak i powyżej 200 km/h bez względu na ładunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzi019 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Male pytanko: Jaki olej do SC24, 92r.? Pozdro nie lejcie do silnika gowna typu castrol czy schel po 1000km z tego oleju robi sie woda mozna powiedziec polecam motula drogi ale to olej a nie niewiem co kiedys chcialem zaoszcedzic i kupilem castrola i po nim zatarlem silnik poprostu nie mial tych wlasciwosci co opisal producent pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzi019 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 nie lejcie do silnika gowna typu castrol czy schel po 1000km z tego oleju robi sie woda mozna powiedziec polecam motula drogi ale to olej a nie niewiem co kiedys chcialem zaoszcedzic i kupilem castrola i po nim zatarlem silnik poprostu nie mial tych wlasciwosci co opisal producent pozdro motul 10 w 40 symbol 5100 kosztuje prawie 200zl zalezy gdzie ale gwarantuje ze zda egzamin na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.