mati kmx125 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Fajny sprzecik jaka grafa :buttrock: niezla ta nowa okleina ciekawe jak bedzie sprawowal sie ten nowy silnik ale ja i tak wole 2T beda jakies nowe w stajni ktm'a? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 http://snelleeddy.punt.nl/index.php?r=1&id...rchief=0#339153 troche odbiegne od temaru ale co tam, nowy prototyp BMW 450, czyzby BMW chce miec w swojej stajni hard enduro? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 ja i tak wole 2T ja już na 2T w życiu nie wsiąde :evil: kurcze, każdy kolejny model mnie przeraża, coraz więcej elektroniki :( byle kabelek i nici z jazdy transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) kurcze, każdy kolejny model mnie przeraża, coraz więcej elektroniki icon_rolleyes.gifbyle kabelek i nici z jazdydlatego prymitywne 2t sa najlepsze(przynajmniej mi sie teraz tak wydaje ;) ) Edytowane 3 Czerwca 2007 przez damian-kmx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Fajniusnia ta nowa becia stylistycznie kojarzy mi się z aprilią RXV 450 (V-twin) chyba przez te niezamknięta dołem ramę... BTW, ciekaw jestem kiedy i czy wogle jakaś z czołowych stajni enduro/mx wypuści wyczyna klasy 450 w V2 lub R2.... Np. w supermoto moim zdaniem bylby miód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Ten KTM niczym SXf 450 :D,ceikawe jak nowy silnik będzie się sprawował, bo SXf'a 450 07 cieniutko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Czytałem o tych BMW ..... że kupili fabrykę Husqvarny i to są ich siostry bliźniaczki ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morf Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 ciekawe jaka cena tego KTM-a?podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Dobra, odświeżę troszkę temat.Zastanawiam się nad kupnem KTMa EXCR 450 2008. Chciałbym się dowiedzieć jak z awaryjnością oraz mankamentami tego sprzęta. Regularny serwis - podstawa i uważać trzeba, ale wiadomo, że zawsze może coś wyjść "w praniu" bez naszej wiedzy. Generalnie myślę nad sztuką z USA i zastanawiam się nad różnicami z wersjami europejskimi. Chodzi mi o wypowiedzi osób, które jeżdżą, jeździły lub miały jakąkolwiek styczność z tym sprzętem. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Dobra, odświeżę troszkę temat.Zastanawiam się nad kupnem KTMa EXCR 450 2008. Chciałbym się dowiedzieć jak z awaryjnością oraz mankamentami tego sprzęta. Regularny serwis - podstawa i uważać trzeba, ale wiadomo, że zawsze może coś wyjść "w praniu" bez naszej wiedzy. Generalnie myślę nad sztuką z USA i zastanawiam się nad różnicami z wersjami europejskimi. Chodzi mi o wypowiedzi osób, które jeżdżą, jeździły lub miały jakąkolwiek styczność z tym sprzętem. pzdr To co sie dowiadywałem. To słaby akumulator i nie można lać pod kreske oleju, treba lać w połowie między kreskami. Wiecej grzechów nie pamietam. Mocowo wypada wyśmienicie, na seryjnych zębatkach brakuję mocy z małych obrotów. Sprężyna musi byc dostosowana pod wage jeźdzca inaczej z tyłu kołek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 dlatego prymitywne 2t sa najlepsze(przynajmniej mi sie teraz tak wydaje :biggrin: )No teraz to nie takie oczywiste,bo ktm do nowego EXC 300 założył rozrusznik i pali tylko jak jest ciepły :biggrin: tki ot wynalazek :lalag: :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 podlaczam sie do postu Plocho; biore pod uwage nowki: WR450F albo KTM EXC450. czy serwis KTM jest drogi w uzytkowaniu (mowie tu o weekendowej jezdzie, bez zawodow i normalnym serwisowaniu) i bardziej wymagajacy?poczytalem forum ale kazdy jak zawsze chwali swoje. wizualnie bardzo podoba mi sie KTM, cenowo o 2k drozszy od yamahy (mowie o importerach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 podlaczam sie do postu Plocho; biore pod uwage nowki: WR450F albo KTM EXC450. czy serwis KTM jest drogi w uzytkowaniu (mowie tu o weekendowej jezdzie, bez zawodow i normalnym serwisowaniu) i bardziej wymagajacy?poczytalem forum ale kazdy jak zawsze chwali swoje. wizualnie bardzo podoba mi sie KTM, cenowo o 2k drozszy od yamahy (mowie o importerach). Witam Jeździłem testowo nową 450. Zajebisty motocykl (jak wszystkie KTM) ale jakiegoś specjalnego progersu w stosunku do mojej 520EXC nie widzę. Po prostu wszysto działa jak w bajce (jak we wszystkich KTM). Kolega kupił i jazda idzie mu podobno niebo lepiej jak starszą 520. Rozłaczył ten kabelek do obniżania mocy i już sprzęt dużo łatwiejszy do ogarnięcia (chociaż kto wie może gdzie jakie kursa jeszcze w międzyczasie pobierał?)Serwis i części KTM moim zdaniem sporo tańszy niż WR. Ja np. po 10 tkm wymieniłem łańcuch rozrządu a po ok 25 tkm tłok i zawory. Poza tym wszystko działa. WRka też miałem okazje polatać i uważam że w trudnym terenie motocykl jest jednak mniej poręczny i trudniejszy do prowadzenia. Ergonomia mi osobiscie nie pasująca. Tendencja do gaśnięcia w temperaturach poniżej -5 st C. Charakterystyka silnika utrudniająca jazdę po lodzie, twardym śniegu i w ogóle wszystkich bardzo śliskich podłożach. Wszystko to jednak rzecz gustu i przyzwyczajeń.Najlepiej polataj na obu i dopiero wybierz. Pozdrawiamrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 dzieki za odp. a kupilbys od prywatnego importera? roznica cenowa ogromna. moge kupic za 27k a w salonie wiadomo ile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 dzieki za odp. a kupilbys od prywatnego importera? roznica cenowa ogromna. moge kupic za 27k a w salonie wiadomo ile. Witam Kupując poza siecią nie masz gwarancji i świadectwa homologacji do zarejestrowania (o ile planujesz rejestrować motocykl) Wiadomo można powalczyć (ja sam teraz ściągam z USA DRZa, ale głównym motywem jest wycofanie tego modelu z sici dealerskiej w RP) i jakos tam zarejestrowć zabawke.Z drugiej strony u dealera na pewno wytargujesz jakąś kwotę, dwa masz gwarancję i rekojmie, trzy inaczej ciebie traktują w serwisie i przy innych zakupach - częsci, łachy, akcesoria. Życie jednak takie że jak siana brak to wiadomo import, jak czasu i praktyki serwisowej brak to raczej kupuj w sieci oficjalnej. Tak czy siak IMO jeżeli terenówka to kupuj motocykl nowy. Przy "niedzielnej" eksploatacji prędzej się tobie znudzi niż rozpadnie. Pozdrawiamrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi