Skocz do zawartości

Super-Veteran Lublin


skrzydlaty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Właśnie jestem po pierwszym dniu imprezy pod nazwą SUPER-VETERAN w Lublinie.

Zrobiliśmy trening i bieg pokazowy na torze.

Ale jazda!!

Super zabawa. :)

Można popatrzeć w galerii 1 dzień wyscigów

 

Zapraszam gorąco na niedzielę 27 maja od ok. g 12.

Będą zawody główne!

Tor Lublin ul. Zemborzycka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impreza ma szansę wpisać się na stałe w grafik corocznych imprez motocyklowych :icon_question:?

 

Z chęcią bym objechał parę maszyn swoim Uralem po zawnętrznej :lapad:

Edytowane przez wieczny student
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech.........

Fajna impreza (przynajmniej na zdjęciach) - trzebaby przybyć na następną;

 

Ps;

Skrzydlaty - a ty który byłes na mecie?? :icon_question:

 

Co prawda nie wynik tu jest ważny, ale powiem... byłem 5. na jedenastu startujacych.

Start z odpaleniem niestety pozostawił mnie mocno z tyłu i musiałem gonić resztę.

 

W czasie takich wyscigów z jednej strony chciałoby się odkręcić, z drugiej swiadomosc leciwych opon

i możliwość gleby jednak skłania do przymkniecia przepustnicy.

A tor kręty i winkle ciasne. Najlepiej wyrabiały się lekkie motocykle pokroju SHL M04

 

Jestem mile zaskoczony prowadzeniem enesa w ciasnych łukach.

Na równym asfalcie idzie jak po sznurku.

Podnóżki mam przy tarte ... oba :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie...

Dopuszczacie motocykle wyglądające jak oryginały, czy można wprowadzać modyfikacje? Chodzi mi np. o inną kierownicę, lżejsze błotniki, jakiś inny bak. W sumie chodziłoby o zmniejszenie masy. Jestem tego bardzo ciekaw i pytam bardzo poważnie, bo od wczoraj narodziło mi się parę pomysłów na uwyścigowienie mojego niezwykle jurnego parcha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po Wyścigach..

Dzisiaj to się dopiero działo.. :wink: Fotki niebawem z drugiego dnia.

 

Nieobyło się bez strat w sprzęcie i ludziach.

Tak widać musiało być, gdzy do głównego biegu dzisiejszych zawodów stanęło 20 motocykli.

Sprzęty poległy dwa, kierowca jeden, naszczęscie żyje (podwójne złamanie podudzia) :/

Ale to jakby było do przewidzenia, zaostro jechał na treningu, a tu nie o wynik szło a o zabawę...

 

Tyle, że adrenalina niestety i bezpośrednia walka spowodowała, że chłopaków poniosło..

 

Najpierw Dzwiedz wypadł z zakrętu na BMW R-61.

Dwa okrążenia dalej Rycho przesadził na zakręcie i skotłował się z Junakiem.

Szkoda troche bo początek sezonu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po Wyścigach..

Dzisiaj to się dopiero działo.. :P Fotki niebawem z drugiego dnia.

 

Sprzęty poległy dwa, kierowca jeden, naszczęscie żyje (podwójne złamanie podudzia) :/

Ale to jakby było do przewidzenia, zaostro jechał na treningu, a tu nie o wynik szło a o zabawę...

 

Najpierw Dzwiedz wypadł z zakrętu na BMW R-61.

Dwa okrążenia dalej Rycho przesadził na zakręcie i skotłował się z Junakiem.

Szkoda troche bo początek sezonu...

 

No ale wywrotka wyglądała drastycznie, dobrze że tylko tak się skończyło...

Impreza była fantastyczna i zapewne w przyszłym roku Kaską zawitam...

Edytowane przez Dargo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojej.. 2 wykolejone motocykle ladnie sie sprowadzaja do tematu, ktory w czoraj zalozylam.. dobrze ze nikomu nic sie nie stalo powazniejszego. chodz tyle dobrego.

 

trzeba uwazac.. nawet na torze.

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naszczęscie żyje (podwójne złamanie podudzia) :/

 

to chyba nie jest taka drobnostka

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po Wyścigach..

Dzisiaj to się dopiero działo.. :banghead: Fotki niebawem z drugiego dnia.

 

Nieobyło się bez strat w sprzęcie i ludziach.

Tak widać musiało być, gdzy do głównego biegu dzisiejszych zawodów stanęło 20 motocykli.

Sprzęty poległy dwa, kierowca jeden, naszczęscie żyje (podwójne złamanie podudzia) :/

Ale to jakby było do przewidzenia, zaostro jechał na treningu, a tu nie o wynik szło a o zabawę...

 

Tyle, że adrenalina niestety i bezpośrednia walka spowodowała, że chłopaków poniosło..

 

Najpierw Dzwiedz wypadł z zakrętu na BMW R-61.

Dwa okrążenia dalej Rycho przesadził na zakręcie i skotłował się z Junakiem.

Szkoda troche bo początek sezonu...

 

 

Skrzydlaty, z calym szacunkiem do Ciebie pozwole sobie nie zgodzic sie z tym co piszesz.

Rysiu faktycznie jechal zdrowo trac podnozkami o asfalt, jednak po wypadku przyjrzalem sie (nie tylko ja) nieszczesnemu lewemu winklowi i tam bylo zwiru od cholery, zreszta nie tylko na tym winklu. Po chwili organizatorzy zaczeli drzec geby, zeby fotek nie robic... po czym przyszlo kilka osob i zmietlo ten zwir z toru... IMO (choc nie tylko) tor NIE byl przygotowany odpowiednio do wyscigow, zewnetrzne strony winkli to jzu calkiem miejscami makabra... Uwazam, ze to byla glowna przyczyna wypadku Zaby.

 

Kolejna sprawa. Po wypadku przyszedl do nas jakis starszy Pan (organizator zapewne) z informacja do Zaby, zeby sobie amortyzatory z tylu zrobil jak nalezy, bo te widocznie sa zuzyte i na winklach zle trzymaly motocykl. Tylne kolo podskakiwalo... no tym to przynajmniej mnie zabil. W takim razie po co byl ten 'przeglad techniczny' przed biegami? Dlaczego nie przerwal wyscigu, skoro to widzial? IMO to byla marna proba zrzucenia winy na Ryska.

 

Nastepna rzecz? Dlaczego nie bylo parku maszyn, tylko wszyscy jezdzili ta sama sciezka - tak zawodnicy, jak i widzowie? Moze blacha sprawa, ale na tej uliczce tez moglo dojsc do jakiegos nieprzyjemnego zdarzenia...

 

Nie ma co mowic, ze Rychu ostro jechal i to jego wina!

Tymbardziej, ze teraz bedzie mial kupe problemow - bo gospodarstwo same nie obrobi sie.

Troche wiece krytycznego podejscia do spraw organizacyjnych polecam ze swojej strony.

 

Dzwiedz tez polecial na zwirze, przy wyjsciu z ostatniego winkla przed pasem startowym...

 

To tyle jesli chodzi o narzekanie :icon_mrgreen: . Ogolnie, to super jest taka impreza, bardzo zmobilizowala mnie do odbudowy jakiegos zabytka d rajdow i na tego typu imprezy. Ten warkot silnikow slyszalny ze skarpy, super doprawdy - tylko trzeba to jakos ogladzic...

 

Skrzydlaty, podeslij na priwa swojego maila - chyba zlapalem Cie na fotce :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie, to super jest taka impreza, bardzo zmobilizowala mnie do odbudowy jakiegos zabytka d rajdow i na tego typu imprezy.

Tego dotyczyło moje pytanie, które najwyraźniej większość pominęła. Motocykle muszą być 100% co do każdego elementu, czy mogą to być oryginały lekko zmodyfikowane na wyścigi (inna kierownica, podnóżki w celu zmiany pozycji na motocyklu, inne błotniki, bak)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...