Skocz do zawartości

Problem z YZF750.Pracuje na 3 gary,prycha kicha, strzela.Nowe świece.


Rekomendowane odpowiedzi

No więc tak, jezdziłem sobie jezdziłem i zaczął chodzić na 3 gary, wykręciłem świece poczyściłem, przepaliłem i troche pojezdziłem i znowu zaczął sie ten sam problem.Motor przerywa, prycha, kicha, i wali ogniem z tłumika, w czasie jazdy do 5tys.obr przerywa i kicha 7,8 przerywa dalej łapie i idzie jak trzeba.Więc kupiłem nowe świecei h*j z tego dalej to samo, iskra jest na każdej ale motor chodzi na 3 gary a dokładnie nie chodzi na cylindrze nr 1.Co może byc chłopaki ratujcie bo spale albo zepchne do rzeki ewentualnie zakopie.

Edytowane przez na koło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Moim zdaniem jest to jakiś defekt przy podwaniu paliwa. Przeczyść gazniki i najlepiej przedmuchaj. Miałem podobny problem po złożeniu silnika. Kichał prychał, i strzelał w komin. Myślałem że źle rozrząd złożyłem a okazało się że mam za mało paliwa (niewiem jakim cudem) dolałem i zaskoczył za pierwszym... Kapryśna jak każda kobitka.

 

Pozdrawiam MTSG (mających te same gaźniki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwowa niby paliwo podaje, o zaworach to ja nic nie wiem.Jeszcze myślałem, że to paliwo bo miałem jakieś ruskie 90 oktanów ale na polskiej 98 tak samo.Motor normalnie na pozostałe 3 cylindry chodzi widać, że świece paliwo dostają, ten pechowy cylinder też patrzyłem świeca mokra, iskra jest więc nie wiem co za czary.

Motor pali z pierwszego strzała nie musze go kręcic.

Edytowane przez na koło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od wczoraj mam dokładnie ten sam problem w mojej FZ-cie (tylko z 2 cylindrem). Defekt pojawił się po sporej ulewie, tak więc pewnie jakieś przebicia (ale jeszcze nie zaglądałem). Jek się z tym uporam to dam znać (może u Ciebie jest to samo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor normalnie na pozostałe 3 cylindry chodzi widać, że świece paliwo dostają, ten pechowy cylinder też patrzyłem świeca mokra, iskra jest więc nie wiem co za czary.

Motor pali z pierwszego strzała nie musze go kręcic.

 

Dlatego sadze ze to nie problem z paliwem, tylko przebicie na przewodzie WN lub fajce, albo

niezamykajacy sie zawor.

Tym bardziej jesli ty nic nie wiesz o zaworach.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Joł, też tak miałem w swojej YZF (apropo fajny sprzęt żałuje do dzisiaj, że sprzedałem) i przyczyna było wypadnięcie zaślepienie przewodu z podciśnieniem tego do którego wpina sie wakuometry. Jak ściągniesz bak to zauważysz 4 przewody zaślepione śrubami imbusowymi a właściwie jakby ich końcówkami bo nie mają gwintów. Sprawdź czy wszystkie te węże mają takie zaślepienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego sadze ze to nie problem z paliwem, tylko przebicie na przewodzie WN lub fajce, albo

niezamykajacy sie zawor.

Tym bardziej jesli ty nic nie wiesz o zaworach.

 

Adam M.

No właśnie te strzały z tłumika mogą byc tego objawami, jaki koszt roboty takiego zaworu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych króćców od synchronizacji, zobacz czy są szczelne tzn czy bolec nie wypadł z króćca gaźnikowego. Ja tez obstawiam fajki i przewody, masz pewnie długie i gumowe - jak popękają to już po nich.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...