kristi_rx125 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Cześć, ostatnio widziałem kilka ogłoszeń właśnie z tymi motorkami. Chodzi mi o roczniki od 2005 roku. Jakie mają wady i zalety? Czy to ten sam silnik co w zwykłej CRF? Czy został tam wyeliminowany problem zaworów, który występował we wcześniejszych modelach crfa? Proszę o opinie znających temat, a nie domysły i zasłyszane opinie na trzepaku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 http://motox.pl/forum/viewtopic.php?p=3175...c9917d1b5c8af04 tu się coś dowiesz czytaj od drugiej strony i od drugiego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Myśle, że po WR250F możesz mieć lekki niedostatek mocy.CRFX250 ma fabrycznie 28KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 http://motox.pl/forum/viewtopic.php?p=3175...c9917d1b5c8af04 tu się coś dowiesz czytaj od drugiej strony i od drugiego postaKolego mylisz motocykle bo tam jest mowa o CRF250R czyli crossie a tu kolega pyta o CRF250X czyli enduro :(Niby motocykle bliźniacze a jednak stworzone do nieco innych celów. Model z "X" to taki "wykastrowany" ułagodzony cross "R", ma lampy :) homologacje, nóżke, elektryczny starter, łagodniej zestrojony silnik i zawieszenie, inaczej dobrane przełożenia, nieco większy bak, spełnia wsztystkie normy spalin, głośności itp, ma tylne koło 18 calii opony enduro dopuszczone do ruchu ulicznego.Co czyni go cięższym, wolniejszym ale napewno dłużej można nim latać bez grzebania ponieważ nie wykożystuje max możliwości drzemiących w tym silniku . Różnica jest mniej więcej taka jak między YZF a WRF, SXF a EXCF itp. Dlatego też niektórzy zawodnicy Enduro w klasie 1252T/2504T jeżdża zarejestrownaymi crossami w przypadku Hondy jest jeszce jedna możliwość czyli HM.Ten model enduro HM Honda CRE F250R jest przystosowaną do rajdów crossówką CRF250R z mocą tylko ciut mniejszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Kolego mylisz motocykle bo tam jest mowa o CRF250R czyli crossie a tu kolega pyta o CRF250X czyli enduro :(Niby motocykle bliźniacze a jednak stworzone do nieco innych celów. Model z "X" to taki "wykastrowany" ułagodzony cross "R", ma lampy :) homologacje, nóżke, elektryczny starter, łagodniej zestrojony silnik i zawieszenie, inaczej dobrane przełożenia, nieco większy bak, spełnia wsztystkie normy spalin, głośności itp, ma tylne koło 18 calii opony enduro dopuszczone do ruchu ulicznego.Co czyni go cięższym, wolniejszym ale napewno dłużej można nim latać bez grzebania ponieważ nie wykożystuje max możliwości drzemiących w tym silniku . Różnica jest mniej więcej taka jak między YZF a WRF, SXF a EXCF itp. Dlatego też niektórzy zawodnicy Enduro w klasie 1252T/2504T jeżdża zarejestrownaymi crossami w przypadku Hondy jest jeszce jedna możliwość czyli HM.Ten model enduro HM Honda CRE F250R jest przystosowaną do rajdów crossówką CRF250R z mocą tylko ciut mniejszą.Dzięki, o taką odpowiedź mi chodziło. Wiesz może czy problem zaworów w CRF X już został załatwiony i ewentualnie od którego modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Dzięki, o taką odpowiedź mi chodziło. Wiesz może czy problem zaworów w CRF X już został załatwiony i ewentualnie od którego modelu? Powiem Ci, że niestety postęp tchnologiczn w tym przypadku tytanowe zawory ssące nie zawsze idzie w parze z wytrzymałością.Ale chcąc wyciągać coraz większe moce, wyższe obroty silnika itd. producenci decydują się na takie rozwiązania. I we wszystkich wyczynowych motocyklach crossowych w których jest takie rozwiązanie zauważa się szybsze zużycie tych zaworów.Honda chyba jako pierwsza z wielkiej piątki wprowadziła takie rozwiązanie w modelu CRF450R 2002, dlatego też jako pierwsza jest kojażona z tym zwiększonym zużyciem :icon_rolleyes: I napewno dopiero 1-2 sezony pozwoliły bardziej to dopracować. Wpływ na to zużycie ma też ustawienie gaźnika, ponieważ przy zbyt wysokiej temperaturze w komorze spalania zawory/gnizada będą szybciej siadać.Bardzo ważne jest też dbanie o układ dolotowy: jego szczelność, częste wymiany filtra i pożądne jego oliwienie. Ja mam nową CRF250R po przebiegu około 25-30 mh i narazie luzy jeszcze w normie ale widzę po kolegach, że zawory wymieniają po 1.5-2 sezonach w zależności od sposobu i ilości jazdy.Tak przynajmniej zmieniał mój kolega z klubu, który nową CRFą 05 rok przelatał 2 seazony zdobywając w każdym Mistrza Okręgu w klasie junior a także Vice Mistrza Europy Centralnej. Jak to wszystko się ma do modelu CRF-X nie mam pojęcia, trzeba by zapytać użytkownika takiego sprzęta a przy użwyanych motocyklach to już w ogóle loteria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Słyszałem że standardowe "X" to nie wypały. Natomias przerobione przez włoską fire HM są to bardzo dobre maszyny. Nie wiem nie jeździłem ale wiem jedno że nie kupie narazie hondy czterosówa nie ze względu na osiągi i prowadzenie, zywkła crossówka jeżeli o to chodzi jest super i mi bardzo pasuje tylko ze względu na te nieszczęsne zawory. Nawet sam zastanawiam sie nad kupnem 2 motocykla i prawdopodobnie kupie hm cre 125. Jeździłem naprawde super motor, ale nad X-em bym sie poważne zastanowił. Może lepsza była by zwykła crf z kitem (jeżeli jest taka dostępna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper194 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 A ja mam CRF 250x z 2005r i sobie chwale przejeździlem cały rok nic się nie zepsuło połamałem chyba wszystkie plastiki zajeździlem kilka opon i zestaw łancuchowy a zawory nie wymagały wymiany plytek.A z tą mocą to wystarczy wymienić wałek z R i obrucić przewody w module i idzie jak R Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 A jak Ty żeś je połamał? Mi w kacie nie udało się nigdy :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper194 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Na zdjęciu widzę że twój motor co cięzkie enduro do jazdy po asfalcie lub szutrowych drogach. Nie bez znaczenia jest też fakt że mieszkasz w poznaniu gdzie jest płasko a ziemia składa się z miękkiego piasku. Zapraszamy w beskidy !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 (edytowane) byleś zahibernowany? Edytowane 28 Lutego 2012 przez Katsumoto Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dalti Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 cześćNie chce zakładać nowego tematu więc ogrzeje ten stary postZamierzam się przesiąść yamaha tt600r na honde crf 250x i interesuje mnie jak w realu wygląda wytrzymałość korby /tłoka .w mth .wiem te dane z sercówki dotyczą jedynie zawodników typu Taddy. Tt600r użytkuje na dalsze wypady po Ukrainie/Rumunia w trudnym terenie i dość strome podjazdy .jedynie co mi przeszkadza to brak magicznego guzika i masa. Potrzebuje drugie moto hard enduro do bliższych wypadów jak i w koło komina , które będzie spełniać 3 warunki, musi mieć homologacje ,być lekkie a zarazem i dać rade pojechać 70-200km na ukraińskie połoniny do których mam rzut beretem .Wiec pytanie ,jak to się ma do wyżej wspomnianej crf 250x.? Cytuj wole ortodoksyjnych żydów od ortodoksyjnych motocyklistów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dalti Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Chyba tu nikt nie zagląda .Ale znalazłem odpowiedz i doszedłem do wniosku ze następne zabawki to honda crf450x/Ya.wr450F/exc450.poz Cytuj wole ortodoksyjnych żydów od ortodoksyjnych motocyklistów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.