Pawel-SV Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Witam Problem przytrafił mi się po raz drugi, zawsze w czasie jazdy w dość intensywnym deszczu (dużo wody na drodze). Jak jest zbudowana sv'ka każdy wie, woda spod przedniego koła idzie prosto na przedni cylinder. Otóż po kilkunastu minutach jazdy po wodzie, przestaje mi palić przedni cylinder, silnik traci moc, obroty są nie stabilne i bez gazu gaśnie. Najprawdopodopniej woda zelewa fajkę i świece zapłonową co powoduje zanikanie iskry. Po kilku minutach postoju, gdy woda odparuje, slinik znów pali na oba cylindry, ale dalsza jazda po wodzie powoduje powracanie problemu. Czy ktoś spotkał nie z podobnym przypakiem?? Nie koniecznie w SV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Witam Problem przytrafił mi się po raz drugi, zawsze w czasie jazdy w dość intensywnym deszczu (dużo wody na drodze). Jak jest zbudowana sv'ka każdy wie, woda spod przedniego koła idzie prosto na przedni cylinder. Otóż po kilkunastu minutach jazdy po wodzie, przestaje mi palić przedni cylinder, silnik traci moc, obroty są nie stabilne i bez gazu gaśnie. Najprawdopodopniej woda zelewa fajkę i świece zapłonową co powoduje zanikanie iskry. Po kilku minutach postoju, gdy woda odparuje, slinik znów pali na oba cylindry, ale dalsza jazda po wodzie powoduje powracanie problemu. Czy ktoś spotkał nie z podobnym przypakiem?? Nie koniecznie w SV http://www.sv650.fora.pl/jazda-w-deszczu-i...ielek-t687.html Pozdro serdeczne, &REW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 (edytowane) Wygląda na to, że masz problem z tą fajką i przewodem. Zmieniałeś te elementy na nowe ? Koszt w tym moto nie jest chyba zbyt wysoki, a jedna ewentualność odpada... Pozdrawiam,Damian Edytowane 26 Października 2007 przez dark_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 fajka i przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 tak ja sie z tym spotkalem a dokladnie w dt80 i mialem to samo tylko ze u mnie byl jeden cylinder i poprostu widzialem jak iskra spierdzielala do masy i powiedzmy przy 7 tys obrotach przerywala mi nie rowno pracowala. Tak samo mialem z tzr ale wystarczylo sciagniecie fajki przesuszenie szmatka i jazda dalej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Problem znany też w innych sv'kach. Chciałbym zadedykować ten post mojemu serdecznemu koledze, karolowi1001 na pamiątkę powrotu z Chorwacji i jazdy na jeden cylinder po katowickiej :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Mozna tą fajke, swiece i przewód spryskac specjalnym sprayem zabezpieczającym i wypierającym wilgoc. NA pewno powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Mozna tą fajke, swiece i przewód spryskac specjalnym sprayem zabezpieczającym i wypierającym wilgoc. NA pewno powinno pomóc.Takie naprawy, to Panie w trasie na chwilę, a nie jako docelowe :) Najlepiej wymienić przewód, oraz kupić porządną fajkę np. NGK, problem zniknie. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Witam Problem przytrafił mi się po raz drugi, zawsze w czasie jazdy w dość intensywnym deszczu (dużo wody na drodze). Jak jest zbudowana sv'ka każdy wie, woda spod przedniego koła idzie prosto na przedni cylinder. Otóż po kilkunastu minutach jazdy po wodzie, przestaje mi palić przedni cylinder, silnik traci moc, obroty są nie stabilne i bez gazu gaśnie. Najprawdopodopniej woda zelewa fajkę i świece zapłonową co powoduje zanikanie iskry. Po kilku minutach postoju, gdy woda odparuje, slinik znów pali na oba cylindry, ale dalsza jazda po wodzie powoduje powracanie problemu. Czy ktoś spotkał nie z podobnym przypakiem?? Nie koniecznie w SVZ tego co wiem to w pierwszej generacji Banditow bylo podobnie. W moim przynajmniej przy bardzo ostrym deszczu (woda plynela ulicami) tak sie zdarzylo ze 2 razy. Nie byla to wina zlego stanu przewodow czy fajek tylko po prostu ich konstrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 To sie zdaża nawet i w samochodach jak po myciu nie chcą palić. Trzeba wymienić przwód i fajke. Dobry efekt daje potraktowanie fajki i przewodu smarem do łańcuchów w spraju. On sie robi cholernie klejący i nie dopuszcza wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 To sie zdaża nawet i w samochodach jak po myciu nie chcą palić. Trzeba wymienić przwód i fajke. Dobry efekt daje potraktowanie fajki i przewodu smarem do łańcuchów w spraju. On sie robi cholernie klejący i nie dopuszcza wody.Ale poszedłes po bandzie z tym smarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Hehehe, jak sie nie ma czym to sie robi tym czym sie ma:P Ważne że daje efekty a to nie jest manetka że to macamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esflores Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 na sv zrobiłem 35 tyś. i często w potokach deszczu. nigdy mi się to nie przydażyło. sprawdź -przewód-fajka-świeca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 tylko kup "miekka" sylikonowa fajke która dobrze oplecie świece! Przewód markowy i w razie czego przewód walnij do jakiegoś schowak(dużo miejsca nie zajmuje a moze sie przydac) Koszt dobrego przewodu to około 8zł za metr(jak znajdziesz gdzieś dobry przewód na metry oczywiscie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Miałem to samo w Bandicie, nie wiem jak w SV ale u mnie jest tak fajka skonstruowana, że zaślepia się wejście. Może do swojego znajdziesz coś takiego. p.s. w moim przypadku jedna z zaślepek nie została domknięta to tak w gwoli ścisłości :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.