Skocz do zawartości

Aprilia RSV 1000 Mille (RSV1000 ) plusy i minusy


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

Witam, mój brat ma na oku jedną Aprilie RSV z 2000r. Ma ona spory przebieg 39tyś. Jak myślicie ile można przejechać taką Aprilią bez większej ingerencji w silnik??? Z góry dzięki za odpowiedzi.

 

to zalezy od tego jak byla uzytkowana, ale mysle ze przy 60tys bedzie trza dokladac :) tzn rozrzad pewnie wymienic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat...Mam takie pytanko do posiadaczy RSV 1000R od 03r czy lata ktoś ostro taką rsv-ką ,chodzi mi czy np jakieś częstsze latanie na gumie na 2 biegu itp ostra jazda jakieś bączki itp.Czy rsv-ka to wytrzymuje ??Pytam bo chciałbym sobie kupic jakąś V na 2 moto,a z ziomali nikt nie ma takowej.Same Japończyki a raz qmpel zakupił sobie 955i i niestety nawet paru miesięcy nie wytrzymała,więc nie chciałbym się wd..ic..Pozdro.. :crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat...Mam takie pytanko do posiadaczy RSV 1000R od 03r czy lata ktoś ostro taką rsv-ką ,chodzi mi czy np jakieś częstsze latanie na gumie na 2 biegu itp ostra jazda jakieś bączki itp.Czy rsv-ka to wytrzymuje ??Pytam bo chciałbym sobie kupic jakąś V na 2 moto,a z ziomali nikt nie ma takowej.Same Japończyki a raz qmpel zakupił sobie 955i i niestety nawet paru miesięcy nie wytrzymała,więc nie chciałbym się wd..ic..Pozdro.. :crossy:

 

 

Ja tam swojej nie oszczędzam ale mam póki co 8 tys więc nie jest to adekwatne.

 

Na gumie można latać i nie ma się co martwić o smarowanie bo silnik ma suchą miskę więc nie trzeba nic przerabiać, dolewać oleju itp.

 

Jeśli chodzi o to moto to ma kilka drobnych wad które należy weliminować na początku, np wymienić opaski na przewodach od chłodnicy bo lubią puszczać.

 

Latam na kole ale nie jakoś namiętnie godzinami czy coś takiego. Jeśli chodzi o zawias to będzie tak samo szybko leciał co w pokemonie, jest SHOWA albo OHLIINS więc nie ma to nic wspólnego z włochami.

 

Moim zdaniem to moto wymaga trochę więcej uwagi serwisowej niż pokemon, zwłaszcza na początku jak się go nie zna i nie wie na co zwracać uwagę.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Przebrnałem cały temat ;)

zamierzam zmienić LC4 na coś większego i zastanawiałem się nad SV 1000 i RSV 1000 Tuono.

Miał ktoś do czynienia z wersja Tuono? http://www.allegro.pl/item1070077262_april...ked_street.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebrnałem cały temat ;)

zamierzam zmienić LC4 na coś większego i zastanawiałem się nad SV 1000 i RSV 1000 Tuono.

Miał ktoś do czynienia z wersja Tuono? http://www.allegro.pl/item1070077262_april...ked_street.html

 

Prościej będzie, jak tutaj popytasz:

http://apriliaforum.com.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przebrnałem cały temat ;)

zamierzam zmienić LC4 na coś większego i zastanawiałem się nad SV 1000 i RSV 1000 Tuono.

Miał ktoś do czynienia z wersja Tuono? http://www.allegro.pl/item1070077262_april...ked_street.html

 

Aprilia to tani sprzęt dla bogatych. Zakup nie stanowi problemu bo ceny są dość niskie, ale serwis woła o pomstę do nieba. Włoszczyzna jest dobra do zupy, już wolę jakieś Chińskie cacko, awaryjność podobna a części dostępne w każdym kiosku za uczciwe pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Aprilia to tani sprzęt dla bogatych. Zakup nie stanowi problemu bo ceny są dość niskie, ale serwis woła o pomstę do nieba. Włoszczyzna jest dobra do zupy, już wolę jakieś Chińskie cacko, awaryjność podobna a części dostępne w każdym kiosku za uczciwe pieniądze.

 

Ja tam nie mam problemów z serwisem, 90% rzeczy robię sam :bigrazz:

Części zawsze można ściągnąc u sąsiadów - tanio i szybko (np. http://www.wendelmotorraeder.de/shop/index...fak4vsa0a140au)

Mam jż 2 Apkę i jakoś nie mogę narzekać na awaryjność :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aprilia to tani sprzęt dla bogatych. Zakup nie stanowi problemu bo ceny są dość niskie, (...)

 

 

 

Po czym wnosisz? Prawie 7kPLN taniej niż za swoją RSV4 miałem BMW1000RR. Mówię oczywiście o nowych, ale cenach nie dealerskich, przynajmniej nie od dealera w ciemnogrodzie. U oficjalego dealera różnica jeszcze większa. Gdzie ta taniość? A nie wspomnę już o Japonii.

 

Kupiłeś starego, przyjechanego sprzęta. Padła jedna część i już narzekasz. W rocznym japońcu rozje**ło mi silnik i co miałem zrobić. Zaraz po gwarancji. Obecna Aprilka to mój pierwszy nie japs. Ale nic nie mogę na nią złego słowa powiedzieć. A ceny części oryginalnych są często tańsze niż do japsów.

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko fajnie tyle że na oficjalnej stronie TWO BROTHERS nie ma ujętych motocykli Aprilia :)

 

hehe

 

te Leo są pozbawione katalizatorów więc może nie będzie tak cicho bez db kilerów ?

 

https://www.leovinceusa.com/cart/productdet...sert&shipping=5

 

Średnica przelotu 54 mm - ile robi Edzio jak przerabia seryjny ?

 

Ja do tych nowszych z 2 kominami zakładam 50-55mm przeloty a do tej starszej z jednym kominem z 2 wylotami zakładam między 60 a 70mm.Właśnie dziś dostałem następne 2 do roboty od Tuono 2008r z Wesołej. Jutro je zrobię ,zobaczymy jak wyjdzie.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...