Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś może dane dotyczące spreżyn przedniego zawiesznie do emki? Konkretnie chodzi mi o parametry potrzebna do dorobienia ich, czyli grubość drutu, skok i liczba zwojów oraz jej charakterystykę.

Niestety te sprężyny co mam sa różne i nie wiadomo czy aby któras z nich jest oryginalna. Ze znalezieniem dobrych jest problem wiec jakby ktoś miał te dane ewentualnie mógłby pomierzyć swoja sprężyne byłbym wdzieczny.

 

Sprawdz jaka jest twardość drutu na statarym orginale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem dzisiaj oferty simeringów w sieci i znalazłem simeringi które będą si nadawać do uszczelnienia dyfra w cudakach

Jednak bez niewielkiego roztoczenia obudowy dyfra chyba się nieobejdzie bo najbardziej optymalnym simeringiem jaki mi wychodzi po wstepnych pomiarach to 45x62x10,, 45x60x10 45x65x10

powyżej rozmiaru 65 zewnętrznej średicy jest ryzyko zbyt cinkiej ścianki

jedna aby wszystko było lux to chyba , a raczej napewno należ zrobić nową pokrywkę żeby simering się nie cofnoł,

jutro podzwonię po swiecie ciekawe co mi powiedzą

 

 

Proszę o jakieś opinie komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś fatum nademną czy co ????

Żle wkręciłem świece na lewym cylindrze no i po ptokach.

Choć może po regeneracji będzie mocniejsza,jedno tylko czy wstawić tulejkę z brązu czy wkręcić stalową wkrętkę helicola.

Proszę pilne odpowiedzi jeżeli ma ktoś w tym temacie doświadczenie ,bo sezon w pełni ,a czas biegnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle.że z brazu była by najlepsza.. ale stalowa. przecież tez. dobra.. świecy nie wykrecasz przecież co 10 min. giwnt bedzie wiec trzymac.. dobrze ja ulokowac. wkrecaj swiece długie swiałta ssanie i gaz do oporu :flesje: :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś fatum nademną czy co ????

Żle wkręciłem świece na lewym cylindrze no i po ptokach.

Choć może po regeneracji będzie mocniejsza,jedno tylko czy wstawić tulejkę z brązu czy wkręcić stalową wkrętkę helicola.

Proszę pilne odpowiedzi jeżeli ma ktoś w tym temacie doświadczenie ,bo sezon w pełni ,a czas biegnie

Nie słuchaj żadnych oszołomów. Helicola!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś fatum nademną czy co ????

Żle wkręciłem świece na lewym cylindrze no i po ptokach.

Choć może po regeneracji będzie mocniejsza,jedno tylko czy wstawić tulejkę z brązu czy wkręcić stalową wkrętkę helicola.

Proszę pilne odpowiedzi jeżeli ma ktoś w tym temacie doświadczenie ,bo sezon w pełni ,a czas biegnie

Na bazarach sa nawet +reparaturki" do gwintow swiec. Wystraczy przegwintowac na wiekszy rozmiar i wkrecasz tulejke. Jesli masz mozliwosc dorobic taka tulejke z brazu to pewnie bedzie tansze rozwiazanie niz Helicoil. Swoja droga to jak to kreciles swiece ze gwint ukreciles? Swieca powinno sie wkrecac w paluszkach... Pozniej dopiero dokrecic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie kupiłem taki cudowny klucz nasadowy z gumką w środku która trzyma świecę po jej wykręceniu

Dość opornie się wyjmuje a jeszcze jak jest gorąca to całkiem do d...

więc wkręciłem od razu kluczem i dupa Jaś

Zresztą może to i lepiej nawet w tej dobrej głowicy od razu zmienię

sami wiecie jak to jest z aluminium zawsze może się zdażyć w trasie i wtedy dopiero jest problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bazarach sa nawet +reparaturki" do gwintow swiec. Wystraczy przegwintowac na wiekszy rozmiar i wkrecasz tulejke. Jesli masz mozliwosc dorobic taka tulejke z brazu to pewnie bedzie tansze rozwiazanie niz Helicoil. Swoja droga to jak to kreciles swiece ze gwint ukreciles? Swieca powinno sie wkrecac w paluszkach... Pozniej dopiero dokrecic.

No a jeszcze taniej jest przegwintować na świece od Syreny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałbym przegwintować to od razu na gwint 18 pod świece lotniczą czteroelektrodową której nie zalejesz choćby wiadrem a iskra jest jak przy spawaniu.

Jutro zdejmuję obie głowice i niewiem zobaczę albo to albo tamto

A dzisiaj odebrałem dyfer który kupiłem nowy tak na zapas,podtoczyłem miejsce pod polski simering 45x60x7 ,wkrętka ta przy wałku roztoczonana dwa simeringi 32x50x8, jeszcze kazałem wytoczyć całkiem nową tulejkę dystansową na której jest ten mały uszczelniacz z filcu i dołozyłem dodatkowo na niej 2 oilringi

na ośce rozpieraka nadcięte są większe ciut rowki pod 2 malutkie oilringi

teraz czekam na nowiuśki wałek ataku i talerz bo dorabiam nowiutkie i po utwardzaniu chłopaki na wsk przeszlifują je na szlifierce do kół zębatych , powinno wszystko chodzić jak w zegareczku

A jeszcze dałem do przetoczenia tą część wałka kardana co wchodzi na wałek ataku a że jest to zrobione z lichego materiału kazałem po przetoczeniu pochromować technicznym chromem i przeszlifować więc simering nie będzie wyrabiał już rowków.

Jeszcze polerka położenie chromu na aluminiowych obudowach dyfra i gotowe

Wstępny koszt tej robocizny około 800 zł + 500 zakup dyfra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...