HIUS Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Ma ktoś może dane dotyczące spreżyn przedniego zawiesznie do emki? Konkretnie chodzi mi o parametry potrzebna do dorobienia ich, czyli grubość drutu, skok i liczba zwojów oraz jej charakterystykę. Niestety te sprężyny co mam sa różne i nie wiadomo czy aby któras z nich jest oryginalna. Ze znalezieniem dobrych jest problem wiec jakby ktoś miał te dane ewentualnie mógłby pomierzyć swoja sprężyne byłbym wdzieczny. Sprawdz jaka jest twardość drutu na statarym orginale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Sprawdz jaka jest twardość drutu na statarym orginaleNo właśnie na starym oryginale tylko że ja nie mam takich, chyba :) Zapodam zdjęcia tych co mam. Edytowane 21 Lipca 2008 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Przeglądałem dzisiaj oferty simeringów w sieci i znalazłem simeringi które będą si nadawać do uszczelnienia dyfra w cudakachJednak bez niewielkiego roztoczenia obudowy dyfra chyba się nieobejdzie bo najbardziej optymalnym simeringiem jaki mi wychodzi po wstepnych pomiarach to 45x62x10,, 45x60x10 45x65x10powyżej rozmiaru 65 zewnętrznej średicy jest ryzyko zbyt cinkiej ścianki jedna aby wszystko było lux to chyba , a raczej napewno należ zrobić nową pokrywkę żeby simering się nie cofnoł,jutro podzwonię po swiecie ciekawe co mi powiedzą Proszę o jakieś opinie komentarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 http://allegro.pl/item404042281_mw_750.html co powiecie na te MW? wyglada na to że faktycznie niesmigane..choc wiecej zdjec mógł zrobic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=zVRwosWbbmQ&feature=related Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Jakieś fatum nademną czy co ????Żle wkręciłem świece na lewym cylindrze no i po ptokach.Choć może po regeneracji będzie mocniejsza,jedno tylko czy wstawić tulejkę z brązu czy wkręcić stalową wkrętkę helicola.Proszę pilne odpowiedzi jeżeli ma ktoś w tym temacie doświadczenie ,bo sezon w pełni ,a czas biegnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 myśle.że z brazu była by najlepsza.. ale stalowa. przecież tez. dobra.. świecy nie wykrecasz przecież co 10 min. giwnt bedzie wiec trzymac.. dobrze ja ulokowac. wkrecaj swiece długie swiałta ssanie i gaz do oporu :flesje: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Jakieś fatum nademną czy co ????Żle wkręciłem świece na lewym cylindrze no i po ptokach.Choć może po regeneracji będzie mocniejsza,jedno tylko czy wstawić tulejkę z brązu czy wkręcić stalową wkrętkę helicola.Proszę pilne odpowiedzi jeżeli ma ktoś w tym temacie doświadczenie ,bo sezon w pełni ,a czas biegnieNie słuchaj żadnych oszołomów. Helicola!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Nie słuchaj żadnych oszołomów. Ale popisałeś się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 A co powiecie o świecach irydowych.Czy ktoś z was jeżdził na czymś takim ????? No nie jak tak dalej pójdzie to będzie znaczyć że tylko mnie się cudak psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Jakieś fatum nademną czy co ????Żle wkręciłem świece na lewym cylindrze no i po ptokach.Choć może po regeneracji będzie mocniejsza,jedno tylko czy wstawić tulejkę z brązu czy wkręcić stalową wkrętkę helicola.Proszę pilne odpowiedzi jeżeli ma ktoś w tym temacie doświadczenie ,bo sezon w pełni ,a czas biegnieNa bazarach sa nawet +reparaturki" do gwintow swiec. Wystraczy przegwintowac na wiekszy rozmiar i wkrecasz tulejke. Jesli masz mozliwosc dorobic taka tulejke z brazu to pewnie bedzie tansze rozwiazanie niz Helicoil. Swoja droga to jak to kreciles swiece ze gwint ukreciles? Swieca powinno sie wkrecac w paluszkach... Pozniej dopiero dokrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 A właśnie kupiłem taki cudowny klucz nasadowy z gumką w środku która trzyma świecę po jej wykręceniu Dość opornie się wyjmuje a jeszcze jak jest gorąca to całkiem do d...więc wkręciłem od razu kluczem i dupa Jaś Zresztą może to i lepiej nawet w tej dobrej głowicy od razu zmienię sami wiecie jak to jest z aluminium zawsze może się zdażyć w trasie i wtedy dopiero jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Na bazarach sa nawet +reparaturki" do gwintow swiec. Wystraczy przegwintowac na wiekszy rozmiar i wkrecasz tulejke. Jesli masz mozliwosc dorobic taka tulejke z brazu to pewnie bedzie tansze rozwiazanie niz Helicoil. Swoja droga to jak to kreciles swiece ze gwint ukreciles? Swieca powinno sie wkrecac w paluszkach... Pozniej dopiero dokrecic.No a jeszcze taniej jest przegwintować na świece od Syreny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Nie słuchaj żadnych oszołomów. Helicola!! No a jeszcze taniej jest przegwintować na świece od Syreny.Jesli nie masz nic madrego do powiedzenia to nic nie mow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Jeżeli miałbym przegwintować to od razu na gwint 18 pod świece lotniczą czteroelektrodową której nie zalejesz choćby wiadrem a iskra jest jak przy spawaniu.Jutro zdejmuję obie głowice i niewiem zobaczę albo to albo tamtoA dzisiaj odebrałem dyfer który kupiłem nowy tak na zapas,podtoczyłem miejsce pod polski simering 45x60x7 ,wkrętka ta przy wałku roztoczonana dwa simeringi 32x50x8, jeszcze kazałem wytoczyć całkiem nową tulejkę dystansową na której jest ten mały uszczelniacz z filcu i dołozyłem dodatkowo na niej 2 oilringina ośce rozpieraka nadcięte są większe ciut rowki pod 2 malutkie oilringiteraz czekam na nowiuśki wałek ataku i talerz bo dorabiam nowiutkie i po utwardzaniu chłopaki na wsk przeszlifują je na szlifierce do kół zębatych , powinno wszystko chodzić jak w zegareczkuA jeszcze dałem do przetoczenia tą część wałka kardana co wchodzi na wałek ataku a że jest to zrobione z lichego materiału kazałem po przetoczeniu pochromować technicznym chromem i przeszlifować więc simering nie będzie wyrabiał już rowków.Jeszcze polerka położenie chromu na aluminiowych obudowach dyfra i gotoweWstępny koszt tej robocizny około 800 zł + 500 zakup dyfra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.