ronon Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 no cieknie z dolu spod nakretki tloczka oleju mialem podkladki miedzianne ale cieklo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 gazniki k62 czy jest jakis sposob na prawidlowa regulacje???bo juz nie daje z nimi rady :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 no cieknie z dolu spod nakretki tloczka oleju mialem podkladki miedzianne ale cieklo :crossy: Wyjmij podkladki, rozgrzej do czerwonosci i w wode - wowczas zmiekna i beda trzymac. Adam M. gazniki k62 czy jest jakis sposob na prawidlowa regulacje???bo juz nie daje z nimi rady :banghead: Z czym masz klopot ?Sadze ze najwiekszy problem to bedzie znalezienie dysz w roznych rozmiarach, nowych i dobrze zrobionych rozpylaczy i iglic, czyli ogolnie czesci zamiennych, ale moze da rade cos poprawic bez wymiany czesci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 po pierwsze to pomimo nowych uszczelek pocą siepozatym ciezko ustawic wolne obrotyno generalnie to nie idzie ich wyregulowac jedna swieca jest ladna biala a druga czarna i okopconano i pali jak lokomotywa :) niewiem czy zestaw naprawczy cos pomoze czy nie wrocic do oryg. gaznikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Mi tam motor pali solo 5-5,5L a z wózkiem nie mierzyłem, bo tylko po lesie jeżdziłem, więc bym się tylko załamał.. ale ogólnie motor rano odpalam bez gazu i trzyma na zimnym i ciepłym silniku na K-302. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 (edytowane) Mi tam motor pali solo 5-5,5L a z wózkiem nie mierzyłem, bo tylko po lesie jeżdziłem, więc bym się tylko załamał.. ale ogólnie motor rano odpalam bez gazu i trzyma na zimnym i ciepłym silniku na K-302. pozdrawiamCzyli juz wszystko wiemy. ronon według mareczka masz wymienić silnika na dnieprowski z gaźnikami k302 ;]A serio gaźniki k62.63i 65 to moim skromnym zdaniem najgorsze gaziorki jakie mogą się przydarzyć dolnozaworowcowi. Edytowane 30 Maja 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 czyli taka mala debata jakie gazniki najlepiej do dolniaka???????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 czyli taka mala debata jakie gazniki najlepiej do dolniaka???????????????????? do dolniaka k302 sa idealne, ALE rozwalone, nie szczelne z przekalibrowanymi dyszami, pali na nich motor za duzo. rekord - 16l na 100km... z wozkiem dodam i w lipcowe popoludnie ;)ludzie daja k68- (tak naprawde stworzone dla gorniaka..) ale na nich tez motocykl pieknie pyka i bardzo dobrze sie je reguluje. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 po pierwsze to pomimo nowych uszczelek pocą siepozatym ciezko ustawic wolne obrotyno generalnie to nie idzie ich wyregulowac jedna swieca jest ladna biala a druga czarna i okopconano i pali jak lokomotywa :biggrin: niewiem czy zestaw naprawczy cos pomoze czy nie wrocic do oryg. gaznikow Gdzie sie poca ?Jezeli na laczeniu komory plywakowej z korpusem gaznika to masz ustawiony za wysoki poziom paliwa.Sprawdzales czy jest jednakowy w obu gaznikach ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 dokladnie na laczeniu a poziom jest jednakowynigdzie niema zadnego opisu do tych gaznikow :P a i przepustnice jakies takie powycierane są i tu sie zastanawiam czy kupic zestaw naprawczy (tylko gdzie??) czy lepiej szukac k 302?(moze ktos ma na zbyciu???)generalnie to jezdzi ale albo spada z obrotow i gasnie albo ma za wysokie i wtedy trzeba przegazowac i dopiero spadaja obroty do wlasciwychdzisiaj troszke eme pogonilem po polach i strasznie gorący silnik sie zrobil nawet pradnica byla b.goraca ( fakt ze troszke lasu tez zaliczylem heh)ale czy silnik az tak sie nagrzewa ze dotknąc za bardzo nie idzie??myslalem ze znam dolniaki ale coraz bardziej ta mysl sie oddala heheh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Kurcze, ja mam dolniaka i byłem w szoku, jak ten silnik moze fajnie hodzic na takich k-302, przemyłem i ...zaskoczył za pierwszym kopem, mozesz wyciagnac z niego baaardzo niskie obroty, a w koncu ema by jakos wygladała, a na bajzlu widziałem komplet za 40zł, mam namiar na kolesia co miał takie gaznory, przypomnij mi jak wróce do chaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 http://www.allegro.pl/item200065846_gaznik..._promocja_.htmlTylko takie. K302 mają swoje lata. Jeśli znajdziesz nowe to okej. Jak uzywki to na 99% są zajechane ,przepustnice latają jak dzwonki i o zestawach naprawczych możesz zapomnieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 uf tylko ta cena :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Z tego co piszesz wynika ze twoje linki nie sa w najlepszym stanie, a przepustnice maja juz luzy. To powoduje klopoty z ustawieniem wolnych obrotw ( dochodza jeszcze pewnie problemy z niezbyt dobrze dzialajacym mechanicznym zaplonem ).Nowe gazniki to oczywiscie najlepsze i najdrozsze wyjscie, tyle ze doprowadzenie do porzadku twoich tez tanie nie bedzie ( tulejowanie przepustnic ).Grzanie sie twego silnika w terenie to normalny objaw, pamietam ze moja R75 wzieta w teren i jezdzaca na terenowych przelozeniach grzala sie 2 x wiecej niz na szosie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 A jak mam pytanie z troche inne beczki. Czy M-ka i K750 mają takie same stopki centralne?? W mojej emce akurat nie ma i musze poszukać,bo ciagłe stawianie motoru na pieniek (raczej operanie o pieniek) jest troche nie pewne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.