Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no cieknie z dolu spod nakretki tloczka oleju mialem podkladki miedzianne ale cieklo :crossy:

 

Wyjmij podkladki, rozgrzej do czerwonosci i w wode - wowczas zmiekna i beda trzymac.

 

Adam M.

 

 

gazniki k62 czy jest jakis sposob na prawidlowa regulacje???bo juz nie daje z nimi rady :banghead:

 

Z czym masz klopot ?

Sadze ze najwiekszy problem to bedzie znalezienie dysz w roznych rozmiarach, nowych i dobrze zrobionych rozpylaczy i iglic, czyli ogolnie czesci zamiennych, ale moze da rade cos poprawic bez wymiany czesci.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to pomimo nowych uszczelek pocą sie

pozatym ciezko ustawic wolne obroty

no generalnie to nie idzie ich wyregulowac jedna swieca jest ladna biala a druga czarna i okopcona

no i pali jak lokomotywa :)

niewiem czy zestaw naprawczy cos pomoze czy nie wrocic do oryg. gaznikow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tam motor pali solo 5-5,5L a z wózkiem nie mierzyłem, bo tylko po lesie jeżdziłem, więc bym się tylko załamał.. ale ogólnie motor rano odpalam bez gazu i trzyma na zimnym i ciepłym silniku na K-302. pozdrawiam

Czyli juz wszystko wiemy. ronon według mareczka masz wymienić silnika na dnieprowski z gaźnikami k302 ;]

A serio gaźniki k62.63i 65 to moim skromnym zdaniem najgorsze gaziorki jakie mogą się przydarzyć dolnozaworowcowi.

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli taka mala debata jakie gazniki najlepiej do dolniaka????????????????????

 

do dolniaka k302 sa idealne, ALE rozwalone, nie szczelne z przekalibrowanymi dyszami, pali na nich motor za duzo. rekord - 16l na 100km... z wozkiem dodam i w lipcowe popoludnie ;)

ludzie daja k68- (tak naprawde stworzone dla gorniaka..) ale na nich tez motocykl pieknie pyka i bardzo dobrze sie je reguluje.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to pomimo nowych uszczelek pocą sie

pozatym ciezko ustawic wolne obroty

no generalnie to nie idzie ich wyregulowac jedna swieca jest ladna biala a druga czarna i okopcona

no i pali jak lokomotywa :biggrin:

niewiem czy zestaw naprawczy cos pomoze czy nie wrocic do oryg. gaznikow

 

Gdzie sie poca ?

Jezeli na laczeniu komory plywakowej z korpusem gaznika to masz ustawiony za wysoki poziom paliwa.

Sprawdzales czy jest jednakowy w obu gaznikach ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie na laczeniu a poziom jest jednakowy

nigdzie niema zadnego opisu do tych gaznikow :P

a i przepustnice jakies takie powycierane są i tu sie zastanawiam czy kupic zestaw naprawczy (tylko gdzie??) czy lepiej szukac k 302?(moze ktos ma na zbyciu???)

generalnie to jezdzi ale albo spada z obrotow i gasnie albo ma za wysokie i wtedy trzeba przegazowac i dopiero spadaja obroty do wlasciwych

dzisiaj troszke eme pogonilem po polach i strasznie gorący silnik sie zrobil nawet pradnica byla b.goraca ( fakt ze troszke lasu tez zaliczylem heh)ale czy silnik az tak sie nagrzewa ze dotknąc za bardzo nie idzie??

myslalem ze znam dolniaki ale coraz bardziej ta mysl sie oddala heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, ja mam dolniaka i byłem w szoku, jak ten silnik moze fajnie hodzic na takich k-302, przemyłem i ...zaskoczył za pierwszym kopem, mozesz wyciagnac z niego baaardzo niskie obroty, a w koncu ema by jakos wygladała, a na bajzlu widziałem komplet za 40zł, mam namiar na kolesia co miał takie gaznory, przypomnij mi jak wróce do chaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item200065846_gaznik..._promocja_.html

Tylko takie. K302 mają swoje lata. Jeśli znajdziesz nowe to okej. Jak uzywki to na 99% są zajechane ,przepustnice latają jak dzwonki i o zestawach naprawczych możesz zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz wynika ze twoje linki nie sa w najlepszym stanie, a przepustnice maja juz luzy. To powoduje klopoty z ustawieniem wolnych obrotw ( dochodza jeszcze pewnie problemy z niezbyt dobrze dzialajacym mechanicznym zaplonem ).

Nowe gazniki to oczywiscie najlepsze i najdrozsze wyjscie, tyle ze doprowadzenie do porzadku twoich tez tanie nie bedzie ( tulejowanie przepustnic ).

Grzanie sie twego silnika w terenie to normalny objaw, pamietam ze moja R75 wzieta w teren i jezdzaca na terenowych przelozeniach grzala sie 2 x wiecej niz na szosie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...