prince Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 xD Czekałem aż komuś się skojarzy.http://img444.imageshack.us/img444/8890/obraz005em8.jpghttp://img444.imageshack.us/img444/678/obraz008yi3.jpg - i tutaj od górnej strony na zdjęciu robimy podtoczenie tak by schowała się weń czołowa powierzchnia uszczelnienia . Na foto jeszcze nie wytoczona dziś nie miałem czasu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 xD Czekałem aż komuś się skojarzy. Podeszłeś do tematu drastycznie. W mojej wersji pozostał jednak większy kawałek ścianki, który służył do wciśnięcie simera w podtoczenie obudowy dyfra. Co prawda tylko pierwsza warga chodziła po powierzchni ślizgowej ale i tak to wystarczyło. Ale oczywiście tak też można. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Fakt trochę radykalnie potraktowałem uszczelnienie ale to dlatego że obudowy które wykorzystuję to stare modele trudne do zdobycia i stąd moja niechęć to wszelkich ingerencji w ich już wiekową bryłę . Nawet przy takim rozwiązaniu druga krawędź uszczelniająca nie ma szans na współpracę ale już to że sprężynka nie spada przy zakładaniu na miejsce współpracy z zabierakiem to ogromny postęp . O materiale i wykonaniu symerka nie wspominając :cool:Czy ma ktoś może pomysł na uwspółcześnienie tłumienia olejowego w zawieszeniu emki? Chodzi oczywiście o zastosowanie jakiegoś zamiennika (dającego się dostosować) od innego ale może nie bardzo drogiego motocykla . Prośba o podsunięcie pomysłu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Dzieki czaje:-) Prince -nie pal tyle człowieku:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Ok - u mnie sprawa wałka zamknięta - rozstrzygnęły się moje wątpliwości co do tego jaki zakładać. Dzisiaj kupiłem oryginalny wałek do K-650 - z wyjściem na ręczny zapłon. Jak skompletuję resztę części to montuję silnik według oryginału......Jul - dzięki za odpowiedź.Paolo a Masz możliwość precyzyjnego pomierzenia krzywek? Myślę,że było by to przydatne,aby wiedzieć jaka jest ich wysokość w nowym wałku? Napewno będzie jeszcze nie jedno pytanie o to.Jak sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Wiecie dotychczas wszystko co kupowałem było bez zarzutu. A tu co dostalem dzisiaj, niby kolanka z łączeniem od Pana HARTMANA. I powiem tyle, jakbym nie znał się na medycynie to bym nie brał się za leczenie ludzi. Kolanka są dobrane z dobrego materialu , fakt, grube solidne ale są amatorsko wygięte, padaczka, widać nagnioty od maszyny zaginającej, ja myślałem że to jest pełen profsjonalizm a to marna amatorszyzna. Reklamowac nie wiem czy będe zobacze jak będą leżeć na motorze, ale myśle że pana Hartmana niedlugo nawiedze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 pytanie numer 1 czy jesli będe chciał w kasce z krótka rama zamontować skrzynkę ze wsteka to musze: -skrócic wał napedowy?, wyciagnąc silnik ? czy da rade wstwic bez odkręcania go? pytanie numer 2 Czy mw 750 posiada inna ramę wózka bocznego rama w kaśce czy dnieprze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Czy mw 750 posiada inna ramę wózka bocznego rama w kaśce czy dnieprze?takrama od MW 750http://www.ural.cz/download/katalogy/katal...ie/img00088.jpgrama kaskihttp://www.ural.cz/download/katalogy/katal...ie/img00057.jpg Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) Wojt@s zwrócił uwagę na drobne szczegóły . Owszem nie jest to hd ani Japonia nie dziwi więc fakt , że to tylko wygięte rury . Gorzej ,że często zdarzają się takie które ni cholery nie pasują . I tutaj obydwaj wiodący producenci dają ciała po równo .pytanie numer 1 czy jesli będe chciał w kasce z krótka rama zamontować skrzynkę ze wsteka to musze: -skrócic wał napedowy?, wyciagnąc silnik ? czy da rade wstwic bez odkręcania go? pytanie numer 2 Czy mw 750 posiada inna ramę wózka bocznego rama w kaśce czy dnieprze?Odnośnie pierwszego to nie musisz wcale wyjmować silnika przy wkładaniu skrzyni . Możesz ściągnąć ramę ^^ . Tak wałek trzeba skrócić . Odnośnie drugiego to zastanów się jak jest przenoszony napęd na koło przy ramie kaczkowej . Nad kołem zapasowym, górą? Edytowane 22 Lutego 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Odnośnie drugiego to zastanów się jak jest przenoszony napęd na koło przy ramie kaczkowej . Nad kołem zapasowym, górą? złośnik :) Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Dla mnie to nie jest mały szczegół princehttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ddaa8c5fc73733c4.htmlJa wiem że może jestem doczepliwy, ale jak ja coś robie w serwisie to by mi było wstyd takie krzywizny wypuścić. Hartman nie jest tani, pozatym co polacy gorsi od OCC?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 pytanie numer 1 czy jesli będe chciał w kasce z krótka rama zamontować skrzynkę ze wsteka to musze: -skrócic wał napedowy?, wyciagnąc silnik ? czy da rade wstwic bez odkręcania go? pytanie numer 2 Czy mw 750 posiada inna ramę wózka bocznego rama w kaśce czy dnieprze?jak bedziesz wsteka wkładał w krótka rame, czyli orginał od kasi, to bedziesz musiał zakombinowac z zabierakiem i rama, trzeba cos tam szlifnąc itd, mam to rozrysowane na orginalnej ruskiej instrukcji która i ty mógłbys kupic "motocykli ural dniepr, eksploatacja remont"oczywiscie wszystko w cyrylicy to kosztuje ok. 30zł i jest naprawde dobra pozycja, wiec jak kupisz zobaczysz na str.97 jest rysunek jak co podciac zeby wlazło:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Nawet ja się doszukałem na Forum tego tematu.... mimo,że słynę z lenistwa internetowego :) Wyszukiwarka,Panowie,wyszukiwarka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 a czy bez skracania da rade np zamiennie pasuje od tego który ma wsteczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Skrzynia ze wstecznym była przewidziana do długich ram . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.