mauser Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 witam może ktos mi przyblizyc ile żarówek i jakiego typu wchjodzi w skład instalacji elektrycznej k 750 ? muszę kupic komplet mam taki zapierdal że nie mam naweet kiedy tego poszuykać myslę że tu będzie szybciej. z góry dzięki.!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 To jest tzw. tranzystor wzmacniający iskre, poprzez niego obniża przepływ prądu przez przerywacz, napięcie postojowe jest znikome, styki się nie przepalają, przerwe na świecy trza ustawić na 1mm, a iskra jakby konia zabiło. Sprawdza się i warto inwestować, od razu zmienia sie charakterystyka pracy, gdyż ruskie moto zapłony mają średniej jakości. Montujesz to pomiędzy cewkę i przerywacza. Od razu możesz wywalić kondensator, gdyż będzie nieużyteczny. Sprawdza się ale nie w wersji 6V firmy DIGITECH, jeździłem na takim ten sezon z cewką od malucha.Jak jest w miarę ciepło i akumulator chętnie oddaje prąd, to działa to ładnie, przychodzą zimne dni i już zaczynają się problemy z odpalaniem.Przyczyną jest niskie napięcie przy uruchamianiu, mierzyłem i wyszło mi, że przy spadku napięcia poniżej 6V w ogóle nie ma iskry.Wróciłem do starego rozwiązania i problemy zniknęły, nawet przy 5,5V motor odpala bez większych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Nawiązując do mojej kasiuni która po dużych zawirowaniach wróciła do mnie, to podczas rozbiórki znalazłem ciekawe rzeczy w misce olejowej: resztki tłoka który sie pokruszył, gwóźdz, jakąś tulejke, ale jej w katalogu nie ma.Teraz mam pytanie:- jak dlugie powinny byc sprężyny przedniego zawieszenia do kaśki?? Bo moje były w 50 kawałkach.Jaqub wymień fajki bo masz przebicie, tam nie ma prawa być takiego przepływu prądu po kablach ani fajce, nie może on uciekać.Co do silnika: 2 zawory nie trzymały, prowadnice w idealnym stanie, zero luzów, ktoś do czopa wału od strony sprzęgła dorobił 4 kliny a przecież jeden był w oryginale, sklepany popychacz sprzęgła, zobaczymy co jeszcze wyjdzie:) Pozdrawiam i jak bedzie czas to wrzuce pare fajnych fotek kaski przed striptizem:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 (edytowane) - jak dlugie powinny byc sprężyny przedniego zawieszenia do kaśki?? Bo moje były w 50 kawałkach.Jaqub wymień fajki bo masz przebicie, tam nie ma prawa być takiego przepływu prądu po kablach ani fajce, nie może on uciekać.Że coo? A dłogości sprzężyn są w temacie skrzydlatego .AAAAAaaaaaaaaadam ! Dlaczego? http://moto.allegro.pl/item274644200_bsa_a65_bobber.htmlxDDDDDDD Edytowane 27 Listopada 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Dzięki Prince już znalazłem, dawno nie byłem na forum i kompletnie zapomniałem o tym temacie. No były popękane, co drugi dosłownie skręt, potrzaskane, ledwie się to kupy trzymało. No przecież ruski wszędzie przjedzie i przy każdej prędkości i właśnie to myślenie widać zawiodło. Fotki z soboty ranka, ostatnie chwile przed rozbiórką:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbd99fe0b4c9e05c.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4224988765bc688f.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4224988765bc688f.htmlCo do relacje to więcej coś znajdziecie na mojej stronce, którą musze zaktualizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Tera jo ^^. Niech sie ktoś podzieli wiedzą z jakiego materiału wykonać sztyce suwaków a z jakiego szpilki silnika? (W emce ) Wszystko tak żeby spełniało swoje funkcje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 na sztyce najodpowiedzniejsz moim zdaniem byłp by żeliwo albo brąz . a szpilki stalowe oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 na sztyce najodpowiedzniejsz moim zdaniem byłp by żeliwo albo brąz . a szpilki stalowe oczywiście. no powodzenia ze sztycą wykonaną z brazu hehe szczegulnie w terenie :crossy: szpilki z materialu "45" a na sztyce gatunkowy"NC6" ewent. tez 45 i podchartowac troszke.sam mam takie zrobione i niemam problemu Prince napisz na gg ile tych szpilek do emy to ci zrobie i do paczki doloze :clap: a ze sztycami to na gg sie mozemy dogadac bo zalezy czy masz nowe tulejki czy stare rozwiercone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 na sztyce najodpowiedzniejsz moim zdaniem byłp by żeliwo albo brąz . a szpilki stalowe oczywiście.Że kobiety lubią brąz to wiemy ,ale nie o kolor pytam tylko o materiał na elemety zawieszenia . xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 nie wiem dlaczego sadzisz że brąz nie jset akurat odpowiedni ?chyba że ja myle pojęcie sztycy>... ale skoro chodzi o sówaki no to przecież powinny byc odporne na ścieranie co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 nie wiem dlaczego sadzisz że brąz nie jset akurat odpowiedni ?chyba że ja myle pojęcie sztycy>... ale skoro chodzi o sówaki no to przecież powinny byc odporne na ścieranie co nie?Właśnie chyba w niezrozumieniu tkwi błąd. Sztyca to stalowa rurka po której przesuwa się suwak. Na tuleki w suwaku jedynym odpowiednim materiałem jest właśnie brąz, najlepiej o dużej zawartości cyny tzw. samosmarny. Żeliwo w tym miejscu się nie sprawdzi, zresztą producent w rosji nie przewidział go na tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 3 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2007 (edytowane) zresztą producent w rosji nie przewidział go na tuleje.A przewidywał naprawde duzo ^^ A serio to przewidzał tylko na przednie . Tyle że o ile tamte kąpią się stale w oleju to tylnie są pomaziane smarem gdy sie o nim nie zapomni .A ponieważ tulejki suwaków mam napylane teflonem to chyba braz zostawie na świeczniki albo na lagi zawieszenia dla mauzera .Dzięki ronon :biggrin: Edytowane 3 Grudnia 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 mam pytanie odpaliłem dzis kaske po składaniu jej przez 4 miesiące silnik miałem tez rozebrany ale wszystko było w zadowalają cymstanie więc złozony do kupy i uszczelniony . .. no więc odpaliłem i strzela mi w rurę wydechowaą dość efektownie a po odkręceniu manetki gdzieś do 1/3 obrotu gaśnie co możę byc winne . w układzie zapłonowym kondensator styki ? przerwa ? narazie nie robiłem regulacji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 wyreguluj gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 hehe ciekawy system odpalanie bez regulacjipierwsze reg. a potem odpalanie :icon_razz: a to szczelanie to sprawdz (czytaj ustaw) zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.