Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam może ktos mi przyblizyc ile żarówek i jakiego typu wchjodzi w skład instalacji elektrycznej k 750 ? muszę kupic komplet mam taki zapierdal że nie mam naweet kiedy tego poszuykać myslę że tu będzie szybciej. z góry dzięki.!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tzw. tranzystor wzmacniający iskre, poprzez niego obniża przepływ prądu przez przerywacz, napięcie postojowe jest znikome, styki się nie przepalają, przerwe na świecy trza ustawić na 1mm, a iskra jakby konia zabiło. Sprawdza się i warto inwestować, od razu zmienia sie charakterystyka pracy, gdyż ruskie moto zapłony mają średniej jakości. Montujesz to pomiędzy cewkę i przerywacza. Od razu możesz wywalić kondensator, gdyż będzie nieużyteczny.

 

Sprawdza się ale nie w wersji 6V firmy DIGITECH, jeździłem na takim ten sezon z cewką od malucha.

Jak jest w miarę ciepło i akumulator chętnie oddaje prąd, to działa to ładnie, przychodzą zimne dni i już zaczynają się problemy z odpalaniem.

Przyczyną jest niskie napięcie przy uruchamianiu, mierzyłem i wyszło mi, że przy spadku napięcia poniżej 6V w ogóle nie ma iskry.

Wróciłem do starego rozwiązania i problemy zniknęły, nawet przy 5,5V motor odpala bez większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do mojej kasiuni która po dużych zawirowaniach wróciła do mnie, to podczas rozbiórki znalazłem ciekawe rzeczy w misce olejowej: resztki tłoka który sie pokruszył, gwóźdz, jakąś tulejke, ale jej w katalogu nie ma.

Teraz mam pytanie:

- jak dlugie powinny byc sprężyny przedniego zawieszenia do kaśki?? Bo moje były w 50 kawałkach.

Jaqub wymień fajki bo masz przebicie, tam nie ma prawa być takiego przepływu prądu po kablach ani fajce, nie może on uciekać.

Co do silnika: 2 zawory nie trzymały, prowadnice w idealnym stanie, zero luzów, ktoś do czopa wału od strony sprzęgła dorobił 4 kliny a przecież jeden był w oryginale, sklepany popychacz sprzęgła, zobaczymy co jeszcze wyjdzie:) Pozdrawiam i jak bedzie czas to wrzuce pare fajnych fotek kaski przed striptizem:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- jak dlugie powinny byc sprężyny przedniego zawieszenia do kaśki?? Bo moje były w 50 kawałkach.

Jaqub wymień fajki bo masz przebicie, tam nie ma prawa być takiego przepływu prądu po kablach ani fajce, nie może on uciekać.

Że coo?

A dłogości sprzężyn są w temacie skrzydlatego .

AAAAAaaaaaaaaadam ! Dlaczego? http://moto.allegro.pl/item274644200_bsa_a65_bobber.html

xDDDDDDD

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Prince już znalazłem, dawno nie byłem na forum i kompletnie zapomniałem o tym temacie. No były popękane, co drugi dosłownie skręt, potrzaskane, ledwie się to kupy trzymało. No przecież ruski wszędzie przjedzie i przy każdej prędkości i właśnie to myślenie widać zawiodło.

 

Fotki z soboty ranka, ostatnie chwile przed rozbiórką:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbd99fe0b4c9e05c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4224988765bc688f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4224988765bc688f.html

Co do relacje to więcej coś znajdziecie na mojej stronce, którą musze zaktualizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sztyce najodpowiedzniejsz moim zdaniem byłp by żeliwo albo brąz . a szpilki stalowe oczywiście.

 

 

no powodzenia ze sztycą wykonaną z brazu hehe szczegulnie w terenie :crossy:

szpilki z materialu "45" a na sztyce gatunkowy"NC6" ewent. tez 45 i podchartowac troszke.

sam mam takie zrobione i niemam problemu

 

Prince napisz na gg ile tych szpilek do emy to ci zrobie i do paczki doloze :clap:

a ze sztycami to na gg sie mozemy dogadac bo zalezy czy masz nowe tulejki czy stare rozwiercone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dlaczego sadzisz że brąz nie jset akurat odpowiedni ?chyba że ja myle pojęcie sztycy>... ale skoro chodzi o sówaki no to przecież powinny byc odporne na ścieranie co nie?

Właśnie chyba w niezrozumieniu tkwi błąd. Sztyca to stalowa rurka po której przesuwa się suwak. Na tuleki w suwaku jedynym odpowiednim materiałem jest właśnie brąz, najlepiej o dużej zawartości cyny tzw. samosmarny. Żeliwo w tym miejscu się nie sprawdzi, zresztą producent w rosji nie przewidział go na tuleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zresztą producent w rosji nie przewidział go na tuleje.

A przewidywał naprawde duzo ^^ A serio to przewidzał tylko na przednie .

Tyle że o ile tamte kąpią się stale w oleju to tylnie są pomaziane smarem gdy sie o nim nie zapomni .

A ponieważ tulejki suwaków mam napylane teflonem to chyba braz zostawie na świeczniki albo na lagi zawieszenia dla mauzera .

Dzięki ronon :biggrin:

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odpaliłem dzis kaske po składaniu jej przez 4 miesiące silnik miałem tez rozebrany ale wszystko było w zadowalają cymstanie więc złozony do kupy i uszczelniony . .. no więc odpaliłem i strzela mi w rurę wydechowaą dość efektownie a po odkręceniu manetki gdzieś do 1/3 obrotu gaśnie co możę byc winne . w układzie zapłonowym kondensator styki ? przerwa ? narazie nie robiłem regulacji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...