granat Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 po prostu kupoujesz ruskie zarałki do kaski, inne nie pasuja:-) A takie kaskowe stacyki widziałem nowe(?) na bajzlu za 50-80zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Spadł na drugą stronę a jak i oczywiście już trzeba było założyć temat z cyklu"co mi dzwoni w uszach?" gdzie indziej ;] W takim razi pytanie tylko pozornie od czapy. Czyli proszę o opinie dotyczącą pomysłu założenia sprzęgła z amortyzatorem szarpnięć (oczywiście w miejscu tak zwanego sprzęgła suchego ,dwu tarczowego ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 prince ruszyles cos ze sprzeglem? moim zdaniem nie sprawdzi sie w zaprzegu. kiedys miejscowy "kaskader" przyprowadzil cienkiego na wymiane sprzegla. po wyjeciu wszystkie sprezyny wygladaly jak bys je na prasie zgniotl to raz a dwa frez luzno latal w stosunku do okladzin wszystko urwane. wnioskuje ze do wysilonej jazdy niezda egazaminu. podejrzewam ze bierzesz pod uwage jedna tarcze i odchudzone kolo zamachowe. solo na drogi twarde powinno byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 prince ruszyles cos ze sprzeglem? Ze sprzęgłem nie ruszyłem i to z ciekawego z punktu posiadacza ruska ,od długiego już czasu, powodu. Przyczyną ślizgu dzikiej kaczki okazał się zablokowany wał korbowy . Ot taka mała usterka. W związku z tym mam tydzień miłości do Japonii i nawet oryginalnego dniepra za jego wał z jednego kawałka . Wiem zdrada . Sprawa sprzęgła nadal jest aktualna i zamierzam zastosować w motocyklu solo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 slabo sie starasz moj dniepr po slizgu byl w formie w ciagu 2 tyg. :banghead: nie ma to jak dniepr... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 huhu ;P a z ciekawosci ... cos sie stalo ze ten wal sie zablokowal ? pytanie z innej beczki;) moze mi ktos podeslac foty mocowania stacyjki w kasce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Ale jak mocowania? tam sa trzy sruby i basta! Jaro opisał dokładnie jak i co robił ze stacyjka, ale gdzies mi to wcieło, musiałbys poszukac chyba w remontach rusków tam bedzie od razu dokładny schemat połaczenia instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 instalacje mam ;] natopmiast niemam sposobu mocowania oryginalnej stacyjki ... a potrzebny mi on bo stacyjke mam nieorginalna i chce zobaczyc co z tym mozna zrobic :biggrin: stacyjka jawoska... taka byla to i niezmieniam bo dziala. tyle ze ja ja mialem zamontowana pod prawym kolanem co niedokonca mi odpowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 instalacje mam ;] natopmiast niemam sposobu mocowania oryginalnej stacyjki ... a potrzebny mi on bo stacyjke mam nieorginalna i chce zobaczyc co z tym mozna zrobic :biggrin: stacyjka jawoska... taka byla to i niezmieniam bo dziala. tyle ze ja ja mialem zamontowana pod prawym kolanem co niedokonca mi odpowiadaZ tego co kojarzę to stacyjki zjawoskie były dwóch typów: montowane przez nakrętkę na kominek kluczyka i drugi typ na trzy śrubki (nie cztery ,nie dwie itd .) dokładnie o tym samym rozłożeniu otworów co ruskie ;] A wał się przestawił na czopach bo wielokrotnie regenerowane wały tak już mają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Z tego co kojarzę to stacyjki zjawoskie były dwóch typów: montowane przez nakrętkę na kominek kluczyka i drugi typ na trzy śrubki (nie cztery ,nie dwie itd .) dokładnie o tym samym rozłożeniu otworów co ruskie ;] A wał się przestawił na czopach bo wielokrotnie regenerowane wały tak już mają .Gdzie regenerowales ten wal? Pewnie zle pasowania byly przy wciskaniu. Co to za partacz robil ze nie umial zachowac pasowan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Wał był regenerowany w najlepszej firmie w kraju. Tak właściwie chodzi o to ze składane wały są przewidziane na jedno składanie przy montażu fabrycznym i drugie przy regeneracji . Każde kolejne rozprasowywanie i sprasowywanie to już trochę partyzantka . Wał był robiony jakieś 4 lata temu i trochę pojażdził od tego czasu . Kto mnie zna to wie ze kaczka nie była pojazdem rekreacyjnym tylko do jazdy co dziennej i to nie zależnie od sezonu .Nie mam zastrzeżeń do firmy która to robiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Wał był regenerowany w najlepszej firmie w kraju. Tak właściwie chodzi o to ze składane wały są przewidziane na jedno składanie przy montażu fabrycznym i drugie przy regeneracji . Każde kolejne rozprasowywanie i sprasowywanie to już trochę partyzantka . Wał był robiony jakieś 4 lata temu i trochę pojażdził od tego czasu . Kto mnie zna to wie ze kaczka nie była pojazdem rekreacyjnym tylko do jazdy co dziennej i to nie zależnie od sezonu .Nie mam zastrzeżeń do firmy która to robiła.W Poznaniu? Raz mi sie skrecil wal w Uralu jak zatarl sie silnik i go laplo na tlokach. Wiec jakas inna przyczyna mnie dziwi. Po prostu jakies gwaltowne zatrzymanie silnika moze to spowodowac wedlug mnie np przy zatarciu albo zblokowaniu skrzyni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Z tego co kojarzę to stacyjki zjawoskie były dwóch typów: montowane przez nakrętkę na kominek kluczyka i drugi typ na trzy śrubki (nie cztery ,nie dwie itd .) dokładnie o tym samym rozłożeniu otworów co ruskie ;]... ;) A mozesz mnie oswiecic ktore jawy posiadaly oryginalnie takie stacyjki, bo jak zyje takowej nie widzialem, chodzi mi oczywiscie jawoska montowana na 3 srobki (chyba ze mowimy o tej w zbiorniku)... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 ja pisalem o tej od TSki :) z nakretka przy otworze na kluczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 No i mnie zaczęły się schody;Zmieniłem szczotki w prądnicy, odpaliem motocykl - niby wszystko gra. Po przejechaniu jakiś 300metrów zaświeciła się kontrolka ładowania. Prądnica nie chodzi. Cholera wie dlaczego. Szczotki stykają się jakąś 1/3 powierzchni (no ale wiadomo - musza się ułożyć), wirnik niby sprawny, uzwojenie też - a nie działa!!Szlag mnie trafia - bo planowałem jechać nim na rajd do Zagórza - ale z planów chyba nic nie wyjdzie. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co mogło się stać, to byłbym wdzieczny za każdą poradę; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.