ronon Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 oouu.. pieknie. caly egzemplarz z podanego rocznika? moze foty wrzucisz.. Goska niestety nie mam fotek znajomy sie kiedys rozpedzil i jak zaczal kupowac to teraz ma dwa MW i wlasnie ta ema i teraz stwierdzil ze ma 3 moto nie da rady jezdzic wiec sprzedaje, jedynie tel moge podac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Pare pytań bo nie chciałem zakładać nowego tematu i prosze o sprecyzowane odpowiedzi , z góry dziękuje:1. problem ze sprzęgłem - sprzęgło nie włącza się - tzn jezeli docisne wajche popychacza i motocykl jest na biegu to nie wyłącza się bieg . Ma ktoś jakieś pomysły?? popychacz w sensie ramienia wystającego za blok silnika luźno lata, dokręciłem co mogłem, ale nadal zero reakcji. Nie chce rozkładać silnika, bo może się tarcze zapiekły, ale staram się narazie jak najmniej inwazyjnie. 2. k-750 jest z 1963, przynajmniej tak na nią papiery opiewają. Czytając różne lektury spotkałem się z dwoma wersjami elektryczynymi: prądnica 45 W, regler i ręczne wyprzedzenie zapłonu prądnica 65W , regler pp302 i automatyczny przyśpieszacz zapłonu. Tylko że u mnie zamontowane jest długa prądnica (65W) , regler pp302 i aparat zapłonowy z ręcznym przyspieszeniem. Czy jest to jakaś wersja przejściowa??3. Ginie mi iskra- sprawdzałem wszystko i brakuje mi pomysłów - prąd płynie z aku na regulator, z reglera na stacyjke , w stacyjce zauważyłem że płytka łączaca zasilanie z cewką i kontrolką ładowania i kablem od prądnicy nie przewodzi, więc wyczyściłem wszystko a ona nadal nie chce się doginać i prąd płynie bardzo zmienny, skacze od 1V do 3 V a powinno według mnie iść ciągle 6V. Więc postanowiłem że zrobie zapłon na krótko, kable bezpośrednio do siebie ale nadal bez skutku, iskra na 20 kopnięć się pojawi. Akumulator naładowany, napiecie 6.24V. Zauważyłem brak sygnału, więc podpiąłem aku bezpośrednio pod klakson i bez reakcji. Zapłon dobrze ustawiłem, platynki na przerywaczu czyste, kondensator sprawny, palec rozdzielacza wyczyszczony. Więc co jest?? iskra się pokazuje ale raz na 20 kopnięć. Może wy coś wymyślicie.Z góry dzięki za odpowiedz, może moje pytania są banalne, ale nie moge tego rozkminić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) No to moje parę głupkowatych i niezrozumiałych koncepcji. Ad 1 http://img366.imageshack.us/img366/7963/obraz151no9.jpg czyli regeneracja przez wyrzucenie Ad 2 Przestań się sugerować dokumentami. Mimo ze już kilka rusków widziałem to aparatu odśrodkowego K750 jeszcze nie. Mam wałek rozrządu do takiego aparatu . Jest inny niż np dniepra(charakterystyka sprężynek). Ad 3 Cewka oki? Edytowane 24 Czerwca 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 No to moje parę głupkowatych i niezrozumiałych koncepcji.Ad 1 http://img366.imageshack.us/img366/7963/obraz151no9.jpg czyli regeneracja przez wyrzucenieAd 2 Przestań się sugerować dokumentami. Mimo ze już kilka rusków widziałem to aparatu odśrodkowego K750 jeszcze nie. Mam wałek rozrządu do takiego aparatu . Jest inny niż np dniepra(charakterystyka sprężynek).Ad 3 Cewka oki? dodam i ja :) Ad 1 generalnie może być to jak i może przyczyną być iż drążek sprzęgła wpada w tarcze sprzęgła (wyrobiony kwadrat)AD 2 papiery jedno a życie drugie i tak jak prince nie spotkałem się z odsrodkowym przyspieszaczem zapłonu w silnikachi dolnozaworowych nio chyba że silniki z K650 górnozaworowe to tak jak w MT9 itpAd 3 Proponuj zacząc od podstawowej rzeczy czyli pomież napięcie na każdym puncie gdzie ci kable się łączą ewentualnie zobacz jakie masz napięcie na aku bo może rozładowany? W moim jak napięcie spadnie do 5,5V to nie chce gadać świnia :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 (edytowane) Ad 2. Ja tylko mówie co wyczytałem w ruskiej knidze z 1963 na temat k-750. Wiem jak to jest z książkami ale znalazłem identyczne zdania w knidze z bodajże warszawskich zakładów samochodowych tak samo w książce pana Dmowskiego.Ad 3. Napięcie idzie wszędzie bo sprawdzałem, najgorzej że ta stacyjka nie łączy, tzn nie dogina się blaszka łącząca jakbym to powiedzieć ten środkowy tunel ( zacisk zasilania 30) z zaciskami od cewki i prądnicy.Też myśle nad tą cewką, tylko że oporność jest książkowa. Chyba kupie nową cewke i stacyjke, bo szukanie po tych ruskich patentach często jest mylne.p.s napisałem że napięcie na aku jest 6.24V Edytowane 25 Czerwca 2007 przez Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 a ja chyba wiem o co chodzi bo to przerabiałem ostatnio-ad 1)jak wajcha sprzegła ma luzy to ma wyrobiony otwór i nigdy nie bedzie dociskac sprzegła do porzadku, trzeba rozwiercic uszy na skrzyni i na wajsze i dopasowac nowy sworzen z diurka na zawleczke, zauwaz, ze jak masz nawet mały luz to ramie sprzegłą musi sie wychylic znacznie dalej zeby wcisnac, a jak masz duze luzy to zapomnij, to czesta przyczyna niedziałania sprzegłaad2)ja nieznajuad3) moze to byc przyczyna walnietej klaszki w stacyjce to tez czesta wada w kaskach zobacz tu http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/dniepr3.htm on to wyczaił a ja przerabiałem:-) i oczywiscie cewka, sprawdz jeszcze moze masz przetarte kable i jest spiecie nie klaszki tylko blaszki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Ad.3 Granat przejrzałem temat ze stacyjką, ale to nie jest ten mój problem. Zaznaczyłem na fotce co się nie dogina strzałkami pomarańczowymi: http://images26.fotosik.pl/7/91f92ea0c5ca8072.jpgOgólnie myśle nad zakupem nowej cewki 50zł, ale niestestety stacyjka nowa kosztuje 80zł co według mnie jest przesadą, co do sprzęgła możliwe jest to co piszesz.Czekam na jakieś pomoce:] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magda_Z_Tanowa Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 ja odnosnie iskry to ze akumulator ma jakies napiecie to nic nie znaczy moze byc taka detka ze nie da rady naładowac cewki napisales ze jak podpiales klakson na krotko i nie bylo reakcji stawiam na aku sprawdz jeszcze aku podlaczajac jakas zarowke sobacz czy zaswieci pozdrawiam Magda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 podlazylem inny klakson to sygnal w normie, napiecie na aku caly czas 6.24V, zarowke podlaczylem to swieci idealnie. Sprawdzalem i napiecie na cewce wejsciowe wacha sie od 1-1,5 V wiec to jest dziwne. A co myslicie o tej stacyjce, czy da rade jakos zmostkowac ta srodkowa blaszke by dziala??kontrolka ladowania sie raz zapala raz nie, gdy blaszke dogne srubokretem to pali sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 nie spotkałem się z odsrodkowym przyspieszaczem zapłonu w silnikachi dolnozaworowych nio chyba że silniki z K650 górnozaworowe to tak jak w MT9 itp K-650 oryginalnie też ma aparat zapłonowy "na rękę" (no - moja nie ma - ale to nie znaczy, że tak ma być) - MT9 chyba też ma taki sam jak w "dolniaku";Osobiście tez się spotkałem z jakąś wzmianką o K-750 z odsrodkowym przyspieszaczem zapłonu (chyba przy jakimś schemacie instalacji był taki opis); Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 podlazylem inny klakson to sygnal w normie, napiecie na aku caly czas 6.24V, zarowke podlaczylem to swieci idealnie. Sprawdzalem i napiecie na cewce wejsciowe wacha sie od 1-1,5 V wiec to jest dziwne. A co myslicie o tej stacyjce, czy da rade jakos zmostkowac ta srodkowa blaszke by dziala??kontrolka ladowania sie raz zapala raz nie, gdy blaszke dogne srubokretem to pali sie.Wymien stacyjke na nowa. Jesli nie chcesz drogiego oryginalu daj z traktora, koszt 15-20 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Wymien stacyjke na nowa. Jesli nie chcesz drogiego oryginalu daj z traktora, koszt 15-20 zl z mz tez pasuje sam mam taka w emie i niema problemu a cena -18 zeta :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 kużwa, ludzie, po co jezdzicie starymi motocyklami jak was nie stac na oryginalne czesci??Jesli mozna kupic nowa stacyjke do ruska to sie ja kupuje i wstawia i moto jest sprawne i w oryginale a nie jakies przerobki drutem i sznurkiem a potem wszyscy sie dziwia "czemu toto nie dziala". jak cie nie stac na stacyjke do mki czy kaski to jezdzij mz-ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 kużwa, ludzie, po co jezdzicie starymi motocyklami jak was nie stac na oryginalne czesci??Jesli mozna kupic nowa stacyjke do ruska to sie ja kupuje i wstawia i moto jest sprawne i w oryginale a nie jakies przerobki drutem i sznurkiem a potem wszyscy sie dziwia "czemu toto nie dziala". jak cie nie stac na stacyjke do mki czy kaski to jezdzij mz-kaNo nie przesadzajmy. Też jestem zdania ze nie należy odbiegać od oryginału tam gdzie nie trzeba ale ruskie stacyjki to jest jeden z punktów który można wymienić (obok tłoków ,zaworów ,łożysk symernigów ,prądnicy ,gum i kilku innych ) Osobiście do emek mam jeszcze stacyjki starszego typu ,ale nie jestem taki pewien czy szykując moto do dłuższej trasy nie wezmę zapasowej stacyjki od czegoś mniej zawodnego . W jednej kaczce mam stacyjkę od jawy . Kluczyk zgubiłem już dwa razy . Szybki zakup w najbliższym rolniczym i po kłopocie . Niektóre elemety po prostu dla bezpieczeństwa , niezawodności ,czy w ogóle sprawnego poruszania się w ruchu nawet należy wymienić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 co do "oryginalnosci" ruskich rzeczy, to fakt sa oryginalne- inaczej. podwazac mozna to dlugo, nie tylko stacyjke.. jestem na nie z zwiazku z niekotrymi fantami. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.