wip Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Piszę jak obiecałem........... Dzięki za lekcje ustawień zawiechy :bigrazz: , na pewno sie przyda jak juz po malu zakumam o co chodzi z zawiasem w moim moto. Teraz wolny weekend i trenowanie ustawień :-)) U mnie chyba nie obejdzie się jednak bez regeneracji bo mam juz kompresje na max( hard) a i tak jest dosyc miekko. Moge swobodnie ugiąć tył motocykla reką naciskająć na siedzenie. Chyba troche za miękki już jest :-( Dzieki i pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 KLR nie jest przystosowany do skoków i chcoćby nie wiem jaki olej wlał i jak wyregulował nie zrobi z tego nie wiadomo czego. Przynajmniej do skoków na torze to sie nie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 no ja nie mowie na torze , przyklad lece wczoraj poln droga predksoc ok 90 - 100 km/h , wjezdzam, w dolek po wyschnietej kluzy i zawiecha dobila , przed regeneracja ustawienie zawiechy na max twardosc powodowalo ze moto ledwo sie uginalo na takiej drodze i czuc bylo kazda dziurke. Teraz owszem nie czuc dziur , ale spowodowane jest to ogolna miekkoscia zawiechy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 wszystko super opisane,ale ... :biggrin: to pasuje do wyczyna ,a w mojej bidnej dr 350 :bigrazz: regolacja jest tylko jedna na tylnym amorze - sila tlumienia - co zrobic jak dupe podbija na czestych hopach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 W tylnim amorze mam to puszke z gazem i tam to pokrętło do regulacji ale ono sie wogólem nie chce kręcić co mam zrobić przekręcić na hama bo może poprostu sie zapiekło lekko czy tam coś trzeba poluzować bo na dole jest taki wentylek jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jak to jest w YZ 450 2004 w tyle? Jest duża śrubka a w niej mała na srubokręt. I jedna i druga się kręci. dokręcając srubokrętem tą mała pod koniec kręcą sieobie? Która do czego jest? jak regulować nimi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 No to jak??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 No i nikt nie wie???? nie możliwe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 http://motox.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=117&Itemid=74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Kodhttp://motox.pl/index.php?option=com_conte...d=117&Itemid=74 Ale tam jest tylko o ugięciu wstepnym a nie ma nic o odbiciu i dobiciu i kręceniu tymi srubkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 domyślam się że w serwisówce tego nie znalazłeś, kiedyś w świecie motocykli była o tym mowa, ale też tylko ogólnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Drodzy koledzy :icon_biggrin: Mam problem. Na każdej dziurze przód motocykla mi strasznie nurkuje. Wiem, że w kmx cudów nie ma, ale bez przesady. Podejrzewam, że winą jest złe ustawienie napięcie sprężyny w tylnym amortyzatorze, które jest ustawione na max, które przy mojej wadze 60kg jest nie najlepszym rozwiązaniem i motocykl ma dziwny kąt nachylenia do przodu. I tutaj moje pytanie. Czy w takim prymitywnym zawieszeniu jakie jest w kmx-e też obowiązuje ta zasada 10cm różnicy miedzy ugięciem motocykla samego i z jeźdźcem? A może jest jeszcze jakaś regulacja oprócz napięcia sprężyny z tyłu. Aha i jeszcze jedno. Znacie jakiś patent jak zmienić to napięcie, bo nie chce przeskakiwać po tych "ząbkach" a nie chce walić młotem :banghead: Licze na Waszą pomoc, bo ostatnio miałem nie ciekawą przygodę z przelotem przez kierownice na wydawało by się małej dziurce. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Drodzy koledzy :icon_biggrin: Mam problem. Na każdej dziurze przód motocykla mi strasznie nurkuje. Wiem, że w kmx cudów nie ma, ale bez przesady. Podejrzewam, że winą jest złe ustawienie napięcie sprężyny w tylnym amortyzatorze, które jest ustawione na max, które przy mojej wadze 60kg jest nie najlepszym rozwiązaniem i motocykl ma dziwny kąt nachylenia do przodu. I tutaj moje pytanie. Czy w takim prymitywnym zawieszeniu jakie jest w kmx-e też obowiązuje ta zasada 10cm różnicy miedzy ugięciem motocykla samego i z jeźdźcem? A może jest jeszcze jakaś regulacja oprócz napięcia sprężyny z tyłu. Aha i jeszcze jedno. Znacie jakiś patent jak zmienić to napięcie, bo nie chce przeskakiwać po tych "ząbkach" a nie chce walić młotem :banghead: Licze na Waszą pomoc, bo ostatnio miałem nie ciekawą przygodę z przelotem przez kierownice na wydawało by się małej dziurce. pozdrawiam. klucz hakowy tzw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 klucz hakowy do tego jest, powinieneś mieć w zestawie kluczy pod siedzeniem chyba że "wyparowały" zasada ugięcia 1/3 skoku obowiązuje , to jest niecałe 8cm w kmxie a z przodem za dużo nie ździałasz, pomaga olej 30W, ale już dawno go nie widziałem dostępnego i tulejki 2-3cm pod korki aby bardziej ścisnąć sprężyny Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoźu Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Dzięki. Postaram się coś zdziałać. Przy taki ustawieniu to prawie w ogóle nie siada :biggrin: klucz hakowy do tego jest, powinieneś mieć w zestawie kluczy pod siedzeniem Zestaw pod siedzeniem :eek: chyba jednak wyparował bo nic takiego nie widze :icon_evil: A jak ściągnąć te korki z lag ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.