Skocz do zawartości

regulacja tylnego amora


Rekomendowane odpowiedzi

Piszę jak obiecałem...........

 

Dzięki za lekcje ustawień zawiechy :bigrazz: , na pewno sie przyda jak juz po malu zakumam o co chodzi z zawiasem w moim moto. Teraz wolny weekend i trenowanie ustawień :-)) U mnie chyba nie obejdzie się jednak bez regeneracji bo mam juz kompresje na max( hard) a i tak jest dosyc miekko. Moge swobodnie ugiąć tył motocykla reką naciskająć na siedzenie. Chyba troche za miękki już jest :-(

 

 

Dzieki i pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja nie mowie na torze , przyklad lece wczoraj poln droga predksoc ok 90 - 100 km/h , wjezdzam, w dolek po wyschnietej kluzy i zawiecha dobila , przed regeneracja ustawienie zawiechy na max twardosc powodowalo ze moto ledwo sie uginalo na takiej drodze i czuc bylo kazda dziurke. Teraz owszem nie czuc dziur , ale spowodowane jest to ogolna miekkoscia zawiechy.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

W tylnim amorze mam to puszke z gazem i tam to pokrętło do regulacji ale ono sie wogólem nie chce kręcić co mam zrobić przekręcić na hama bo może poprostu sie zapiekło lekko czy tam coś trzeba poluzować bo na dole jest taki wentylek jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Drodzy koledzy :icon_biggrin:

Mam problem. Na każdej dziurze przód motocykla mi strasznie nurkuje. Wiem, że w kmx cudów nie ma, ale bez przesady. Podejrzewam, że winą jest złe ustawienie napięcie sprężyny w tylnym amortyzatorze, które jest ustawione na max, które przy mojej wadze 60kg jest nie najlepszym rozwiązaniem i motocykl ma dziwny kąt nachylenia do przodu. I tutaj moje pytanie. Czy w takim prymitywnym zawieszeniu jakie jest w kmx-e też obowiązuje ta zasada 10cm różnicy miedzy ugięciem motocykla samego i z jeźdźcem? A może jest jeszcze jakaś regulacja oprócz napięcia sprężyny z tyłu. Aha i jeszcze jedno. Znacie jakiś patent jak zmienić to napięcie, bo nie chce przeskakiwać po tych "ząbkach" a nie chce walić młotem :banghead:

 

Licze na Waszą pomoc, bo ostatnio miałem nie ciekawą przygodę z przelotem przez kierownice na wydawało by się małej dziurce.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy :icon_biggrin:

Mam problem. Na każdej dziurze przód motocykla mi strasznie nurkuje. Wiem, że w kmx cudów nie ma, ale bez przesady. Podejrzewam, że winą jest złe ustawienie napięcie sprężyny w tylnym amortyzatorze, które jest ustawione na max, które przy mojej wadze 60kg jest nie najlepszym rozwiązaniem i motocykl ma dziwny kąt nachylenia do przodu. I tutaj moje pytanie. Czy w takim prymitywnym zawieszeniu jakie jest w kmx-e też obowiązuje ta zasada 10cm różnicy miedzy ugięciem motocykla samego i z jeźdźcem? A może jest jeszcze jakaś regulacja oprócz napięcia sprężyny z tyłu. Aha i jeszcze jedno. Znacie jakiś patent jak zmienić to napięcie, bo nie chce przeskakiwać po tych "ząbkach" a nie chce walić młotem :banghead:

 

Licze na Waszą pomoc, bo ostatnio miałem nie ciekawą przygodę z przelotem przez kierownice na wydawało by się małej dziurce.

 

pozdrawiam.

klucz hakowy tzw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klucz hakowy do tego jest, powinieneś mieć w zestawie kluczy pod siedzeniem chyba że "wyparowały"

 

zasada ugięcia 1/3 skoku obowiązuje , to jest niecałe 8cm w kmxie

 

 

a z przodem za dużo nie ździałasz, pomaga olej 30W, ale już dawno go nie widziałem dostępnego i tulejki 2-3cm pod korki aby bardziej ścisnąć sprężyny

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Postaram się coś zdziałać. Przy taki ustawieniu to prawie w ogóle nie siada :biggrin:

klucz hakowy do tego jest, powinieneś mieć w zestawie kluczy pod siedzeniem
Zestaw pod siedzeniem :eek: chyba jednak wyparował bo nic takiego nie widze :icon_evil:

 

A jak ściągnąć te korki z lag ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...