Gość komandosek Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Ale trzeba też zauważyć, że zapłacenie 1000zł za wyjęcie i włożenie silnika raz na 100kkm to nie ma tragedii. To ile, 1/40 kosztów samego paliwa? Przecież te 40zł za 100km trzeba liczyć Edytowane 21 Stycznia 2016 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Wybacz ale nie kupuję auta, żeby rwac z niego silnik co jakiś czas. Nadal uważam to za pomyłkę.Chyba, ze przewidzieli wymianę dwumasy co 100 tysi to faktycznie zawory przy okazji...jednak do wymiany dwumasy łatwiej skrzynię szarpnąć. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Ale jadąc VW inni kierowcy VW Cię nie pozdrawiają. W Subaru to co innego, kierowcy Subaru do siebie machają. Coś za coś. Nie no, tak serio to nie uważam okresowego wyjmowania silnika za nic rozsądnego. Subaru jednak nie jest wołem roboczym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Komandosek Bez wzgledu na cokolwiek, to producent dal doopy, bo tak jak napisal Monter, wszystkie sprawy mozna rozwiazac nej / lepiej aby wywalenie silnika czy bebechow oszczedzic. Dla Ciebie moze nie koszta, ale dla mnie 1000 ,- @ za wywalenie i wlozenie silnika to naprawde kawal szmalu ( 1, 1/3 miesiecznych kosztow zaplacenia za mieszkanie, wiec niczym to w takim aucie nie jest to jest naprawde pomylka.. To nie garbus, ze w 2 minuty odkrecasz 4 sruny i opuszczasz silnik. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Tez tego nie rozumiem, 2.2 silnik mial hydrauliczna regulacje i bez problemow przelatal u mnie 400 tysi, dopuki jakis gowniarz zony nie najechal.Chociaz moj mechanik do regulacji jakos silnika nie wyjmowal. Czyli mozna jak sie chce:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Ok...tyle, ze silnika nie musisz wywalać na stół. Przeguby homo kinetyczne.Raczej sworznie zwrotnicy a regulacja luzów na wyciągniętym silniku dotyczy h6, bo tam jest naprawdę ciasno. Edytowane 21 Stycznia 2016 przez żółf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Subaru jednak nie jest wołem roboczym :) mój tam jak trzeba tonę płyty chodnikowej bierze i nikt go nie pyta o zdanie :D w celu wyregulowania zaworów. libero też ma zawory na śrubach gdzie w 96 astra czy kadet miały hydraulicznie , tylko że ściągasz zderzak i regulujesz a nie że cały piec wyciągać :D Edytowane 21 Stycznia 2016 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Raczej sworznie zwrotnicyRacja...przeczytałem o półośkach i pomyliłem się. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Tez tego nie rozumiem, 2.2 silnik mial hydrauliczna regulacje i bez problemow przelatal u mnie 400 tysi, dopuki jakis gowniarz zony nie najechal.Chociaz moj mechanik do regulacji jakos silnika nie wyjmowal. Czyli mozna jak sie chce:).W H6 do regulacji zaworów musisz podnieść wałki rozrządu. Nie zrobisz tego w komorze silnika za żadne pieniądze. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Miałem diesla w boxerze (SBD) od nowości do przebiegu ok 130 tys.. Po tym jak zdiagnozowano obróconą panewkę i przepowiedziano, że nie wrócę całi z urlopu, postanowiłem go sprzedać. Konsekwencją obróconej panewki jest pęknięty w niedalekiej przyszłości wał, grubości papierosa :-/. Generalnie silnik o fajnej charakterystyce, lecz momentu nie wytrzymuje zwykle sprzęgło ( wymienione przy 110 tys.). Reszta napędu jest pancerna. Spalanie rewelacyjne, spokojnie 5-6 litrów ropy, co przy stałym napedzie 4x4 jest wynikiem całkiem spoko.Kupno SBD z rynku wtórnego to totalna loteria. Serwisy mówią, że po 2012 silniki nie rozlatują się, ale to nie prawda. Wywalić ok. 30 tysi na remont kilkuletniego auta, wartego trochę więcej niż 30 tysi, to nieporozumienie. Na samym wale się nie kończy, trzeba wymienić blok. Serwis naciągnie na remont głowicy, wymianę sprzęgła, regeneracjè wtrysków itp., taki mają schemat działania. Auto średnie ze średniej półki.Automat bezstopniowy z imitacją biegów to porażka. Legenda bezawaryjności Subaru dawno legła po wypuszczeniu 2.5 benzyny, a po SBD wcale nie ma się lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 U mnie sprzęgło jest jeszcze ok. Dużo zależy od techniki i warunków eksploatacji.Kilka dni temu pojechałem nim na byłe lotnisko i wściekałem się tam cały dzień w śniegu i lodzie.Chłostę przyjął bez zająknięcia, nawet oleju nie trzeba było dolewać.Miałem go sprzedać ale za 30 tyś tego auta nie sprzedam. Zobaczymy ile silnik pociągnie. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 W tym silniku warto sprawdzać jakość oleju. Często szwankuje egr. Wymusza częstsze dopalanie dpf, rozrzedzając olej i powodując podniesienie poziomu oleju. Używam któregoś tam auta z dpf i robiąc mniej więcej te same trasy, tylko w SBD zapalał mi sìę DPF na desce. Po przebiegu ok. 100 tys. nazbyt często i to przechodząc od razu w tryb serwisowy, 250 pln i kawa gratis . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.