Skocz do zawartości

Różnice miedzy ramami


karolaga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Innytruder a jak myslisz kaska przerobina by miała naped na wózek (o ile to możliwe) była by odpowiednia w taki teren ?

 

dodam tylko ze jesli zdecydujesz sie na rusa bez napedu a pozniej bedziesz chcial dolozyc naped wozu to wazne jest zeby dokupic odpowiedni kosz do ramy motocykla tz. inne sa ramy kosza z napedem do krotkiej a inne do dlugiej ramy. trzeba zwrocic uwage na walek napedu kola kosza zeby byl prostopadle do osi motocykla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam tylko ze jesli zdecydujesz sie na rusa bez napedu a pozniej bedziesz chcial dolozyc naped wozu to wazne jest zeby dokupic odpowiedni kosz do ramy motocykla tz. inne sa ramy kosza z napedem do krotkiej a inne do dlugiej ramy. trzeba zwrocic uwage na walek napedu kola kosza zeby byl prostopadle do osi motocykla

dzieki za ważną informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karolaga, ja prawde mowiac nie bardzo sobie wyobrazam jezdzenie w ciezkim terenie Kaska, czy MW - dolniakiem o mocy 22 - 26 KM, jezeli pamietam ze moja 26 konna R75 wyraznie "czula" jazde w terenie mimo terenowych przelozen ktorych Kaska nie ma ( o MW nie wiem ). No i moje konie byly niemieckie, nie rosyjskie.

Jezeli naprawde ciagnie cie terenowy motocykl to polecam Zundappa KS750 - nie musisz absolutnie nic kombinowac trzeba tylko zdobyc jakies 25 tys Euro.

O ile pamietam to nawet zaladowany 3ma osobami ruszal z dwojki z takim zapalem, ze nawet po kilku razach nie moglem uwierzyc ze moze to zrobic.

Na gazniku od Syreny 101 chyba i porzadnym iskrowniku zapalal tak ze reka przepychalem kopniak przez kompresje i zaczynal pykac ( stopien sprezania 6.5 : 1 ). Nie byl oczywiscie szybki i przyspieszal dosc dostojnie, ale szedl jak czolg w kazdych warunkach. Mial "troszke" inny silnik niz BMW, ktore zastosowalo normalny silnik motocyklowy w swoim zaprzegu - dlugi skok i czasy zaworowe takie, ze max moment dawal prawie o tysiac obrotow nizej niz BMW. Piekna sprawa - definitywnie chce sobie takiego nabyc na emeryture :biggrin:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karolaga- zadaj sobie pytanie-

dlaczego akurat chcesz rusa ?

do jakiej jazdy, czy w teren czy normalne drogi

czy ma byc to moto z kawalkiem histori czy ci na tym nie zalezy

kazdy juz na starcie wie co chce kupic, ja wiedzialem ze chce EME

i polowalem az zdobylem a potem 2 lata w garazu mieszkalem :D

wiec jesli nie wiesz co chcesz to faktycznie obojetnie co kupisz i tak bedziesz nazekal ze mogles jednak kupic

ten inny motor.

pozatym kazdy kto ma weterana musi samemu zrobic remoncik aby byc pewnym na trasie czy w lesie swego moto :biggrin: a to sie nazywa "pasja"

wiec odpowiedz sobie na pare pytan i wtedy zdecydujesz, czy rusa czy moze lepiej tego quada sobie nabyc? w lesie nie do zajechania :biggrin: sam sprawdzilem, ale i tak wole moja eme, a tez daje rade w lesie i blocie, trzeba tylko wiedziec jak jezdzic :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o koleżankę "Wild" z całym szacunkiem dla Niej bowiem niewątpliwie jest sympatyczna i urodziwa ale "przeszły mi silniki wieprza przez ręce" oznacza chyba co najwyżej ich macanie icon_smile.gif .

 

..a i tu sie mylisz i to bardzo grubo.

do czasu mialam orginalnego mt11 i jeszcze wczesciej w czesciach sam silnik (jedno i drugie dostalam)- wszystko poszlo na dawce.

 

jutro sie wlacze dalej do tematu, bo dzis jestem wypompowana..

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy szybkim dyfrze 9 przelozenie wynosi 3.88 standard 4 to przelozenie 1.3 szybka 4 to przelozenie 1,2 obliczajac wg wzoru kaska o ktorej piszesz przy predkosci 100km/cias kreci 4000 obrotow przy zwyklej 4 a przy szybkiej 3600 utrzymanie tej predkosci na trasie dodatkowo na ruskich tlokach jest nie mozliwe kaski kreca max obroty ~4700 jesli chodzi o vmax to sie zgodze. dniepr przy predkosci 85km/cias kreci ~3100 obr przy max ~5200 obr

Zapraszam do nas - pojeździsz z nimi to sam się przekonasz;;

Z reszta Wild widziała te motocykle - i może ci cos wiecej na ich temat powiedziec;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do nas - pojeździsz z nimi to sam się przekonasz;;

Z reszta Wild widziała te motocykle - i może ci cos wiecej na ich temat powiedziec;

 

malo powiedziane ze tylko "widzialam".

obydywie kaski grzeskow sa naprawde w stanie igla. nie widzialm, ani nie slyszalam by mieli z nimi jakie kolwiek problemy.

 

co tu duzo pisac- rowniez cie zapraszam w nasze strony- zesovieciale.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytaliście artykuł w "ŚM' z 10 / 2003 r. rasowanie dniepra koleś bardzo sensownie opisuje swoje dokonania, ciekawy artykuł polecam.

 

 

Czyżby chodziło o Dniepra należącego do "forumowego moderatora"???

Bo jeśli tak, to napewno kazdy juz o nim czytał :icon_mrgreen:

 

Ps;

Prince - ty "tak sobie piszesz" - czy na prawdę nie kojarzysz tego motocykla???

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...