Skocz do zawartości

karolaga

Forumowicze
  • Postów

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O karolaga

  • Urodziny 03/24/1975

Osobiste

  • Motocykl
    Junak, GSX 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5566406
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kotlin, Kołobrzeg

Osiągnięcia karolaga

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Koledzy Zamierzam kupić opony do mojego motocykla z powodu ze są już stare. Obecnie mam opony dętkowe, byłem w wulkanizacji i zaproponowali mi opony bezdętkowe, założyć bez dętki tylko zmienić wentyl. Przed zakupem opon bezdętkowych chciałbym się upewnić czy to rozwiązanie sprawdzi się ? Moja felga na foto.
  2. Witam Poszukuje lagi do suzuki gsx 1100 lub ewentualnie zawieszenie, w mojej ladze jest ubytek chromu powoduje to wyciek oleju na uszczelniaczu. A może ma ktoś sprawdzony pomysł na naprawę. Wymiar lagi 37 mm / 59 cm
  3. Witam, Mam uszkodzoną skrzynie biegów w suzuki gsx 1100 rok 81, pytanie od jakiego modelu bedzie ewentualnie pasowała ? Ponieważ dokładnie do tego modelu nie moge znaleść, Czy istniała grupa motocykli suzuki do ktorych montowano takie same skrzynie biegów, 5 stopniowa, http://www.fotosik.p...59ebc4ecd6.html
  4. Poszukałem coś takiego może bedzie przyzwoity, wyjdzie taniej niż ewntualna naprawa mojego, nie wiadomo jeszcze jaki stan uszkodzony stożek koła magnesowego. http://www.allegro.pl/item986691793_gsx_11...owy_rybnik.html
  5. Przegladając forum, zauważam że raczej odradza sie naprawę wałów w motocyklach, wszystkie opinie które spotkałem dotyczą jednak wałów na panewkach, czy ta reguła ma zastosowanie dla wału który jest na łołyskach ?? Ewentualnie gdzie moge taki korbowód kupić , i czy firmy zajmujace sie szlifowaniem wałow samochodowych sa w stanie to naprawić, ?
  6. Witam Załączam fotki wału mysle ze wał mozna rozebrać (nie spawany), aczkolwiek zdaje sie na opinie zanawców tematu, zauważyłem ze skrajna przeciwaga wału czyli ostatnia za 4 cylindrem ma w czesci inną barwę tak jakby została opalona palnikiem, również na srodku znajduje sie jakas farba zielona widoczna na foto. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...15263f3826.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...0ed45d621f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...85fd834a01.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...de595fa696.html
  7. Rocznik 1981, jak na ten wiek zadbany.
  8. W moim suzuki GSX 1100 dochodza stuki, rozkreciłem silnik i zauważyłem że 4 tłok dokładniej stopa korbowodu posiada luz, luz ten mozna stwierdzić podczas gdy tłok jest w cylindrze, Gdy tłok osiągnie GMP zaczyna go przekraczaći schodzic w dół nastepuje chrakterystyczny stuk, Po wyjeciu bloku cylindra gdy chwyci sie korbowód równo w pione wyczuwa sie luz w stopie korbowodu. Luz ten jest dosłownie dziesiate czesci milimetra ale wystepuje poniewaz na pozostałych korbowodach tego nie ma. Dotychczas silnik pracował ale stanowi pewien dyskomfort dla ucha.Co myslicie czy ktoś jest w stanie to naprawić, jakie koszty ?
  9. Witam Przedstawiam foto mego junaka, zbudowany 15 lat temu , inne czasy, inne realia, prosze nie pisac typu ze zniszczyłem ramę poniewaz nie jest to forum co kto pociął i zniszczył, W tamtych czasach gdy nie było netu, brak kasy, a człowiek chciał miec cos indywidualnego, na miarę swoich mozliwosci, powiem tak " tamten klimat tamten luz" popieram ludzi co maja własne pomysły i chetnie sie nimi dziela, a propo rame od junaka kupiłem na allegro za chyba 250 PLN, wiec juz mam dwie pocięta i nie, Jezli ktos cos przerabia to chyba ma do tego prawo w koncu robi to za swoja kase. Wklejam link prosze o krytykę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e11089933b521083.html
  10. witam Napisz jak sie silnik zachowuje, czy podczas zwiększania obrotów, stuki zanikają, czy może odwrotnie, czy na zimnym czy rozgzanym. Miałem przy moto stuki, jak sie okazało po wielkich poszukiwaniach na lewym czopie wału korbowego znajduje sie koło pradnicy (rotor) za nia jest mocowane elemnt na 3 śruby imbusowe. Jak sie poluzują element ten wydaje taki dzwięk szczególnie przy obrotach 1500 i poniżej. Pozdrawiam Karol H.
  11. Udało mi sie zdobyć sciągacz nowy dałem 50,00 PLN. I od razu ściągnąłem koło magnesowe, do którego bezpośrednio przymocowany jest elemetn z wałkami i spręzynkami, mocowany na 3 śruby (imbus) i to włąsnie te 3 śruby sie poluzowały, a nakładka rotora drgała i powodowała stuki wału (specjaliści mysleli ze to łożysko). Karol H.
  12. Przyczyna zgrzytów w moim silniku leży po stonie lewego czpa wału korbowego, dokładnie pomiedzy kołem magnesowym prądnicy a zębatką która jest napedzana od rozruszkina znajduje sie elemęt ktory powoduje chrakterystyczny dzwięk ponieważ jest lużny mozna go łatwo przesuwać a ze znajduje sie na wale, przypomina uszkodzone łozysko, Obecnie nie mogę tego sciągnąc poniewaz nie posiadam sciagacza a koło magnesowe nie moze zejsć z wału, by sprawdzic ze to powoduje ten dzwięk owinałem bezposrednio za kołem drutem miedzianym by wyeliminować przesuwanie sie tego elementu, i na wolnych obrotach nie ma zadnego dzwieku, teraz pozostaje mi tylko zdobyc sciągacz i w jakis sposób to naprawić, zabezpieczyć .
  13. Witam Sprzegło myslę ze nie, ponieważ wczesniej te sprężynki doraźnie porozciągałem śrubokretem tak by były ciasne, zamontowałem sam kosz bez tarcz dokręciłem tylko śrube centralną podkładając pod nią kawałek rurki by dokręcic śrube. i nadal na wolnych obrotach praktycznie zgrzyta, nie można okreslic tego jako stuki, poniewaz ten dzwięk przypomina przeskakiwanie łańcucha po zębatce, dzieje sie to tylko na wolnych obrotach po całkowitym zamknięciu ssania, obroty spadaja tak ze silnik praktycznie gaśnie, po wkręceniu na obroty dzwięku nie ma,, , Dlatego sie rozpisuje na ten temat ponieważ nie wiem w jaki sposób objawia sie uszkodzone łopzysko wału, ( byłem na przeglądzie technicznym i diagnosta nie wiem na ile doswiadczony stwierdził ze wali na wale ). Czy po wymontowaniu wału, łozyska , bięznię zewnętrzną (pierścien zewnętrzny)można przesuwac na boki ?? Jak wygląda uszkodzone łozysko ?? Jestem taki zdeterminowny ze nawet moze ten zabytek nie chodzic ale musze wiedziec co jest uszkodzone. Pozdrawiam Karol H
  14. Witam W moim suzuki GSX 1100 mam odiweczny problem, opisze problem. Odpalam zimny silnik, ssanie na maxa, po rozgrzaniu po paru minutach zamykam ssanie obroty spadają do 1000 i wówczas gdy ssanie zamkniete w silniku zaczyna się zgrzytanie, nie są to jakies stuki tylko dzwięk przypominający wkleszczanie biegu w aucie (kosiarke) bez docisnietego sprzęgła, dzieje sie tak równiez jak silnik jest ciepły. wyeliminowałem sprzęgło, czy moze byc takie zgrzytanie bo nierówno pali na wolnych obrotach (gażniki) rury wydechowe mają rózna temperature, czy moze to byc łożysko wału ? Objawy nie występują przy wiekszych obrotach, czy w przypadku łozyska wału tak jest ? (chyba ze to złom to moje moto ) Karol H
  15. Suzi GSX 1100 r 82 średnia za oststnie 200 km próby 5 litrów jazda bardzo spkojna, predkosć od 90 do 130 mało odcinków w miescie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...