Dawid_tzr Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 (edytowane) Mam problem mam huske tc450 ale zjechal mi sie gwint tam gdzie sie wkreca śrubke do sprawdzania poziomu oleju w silniku.Raz juz bylo to rozwiercane i gwintowane ale znow sie zjechalo i powiedzcie co mozna w takim wypadku zobic??bo znalezienie grubszej srbubki i 1/4 milimetra raczej bedzie kiepsko a caly dekiel od silnika raczej bedzie drogi wiec prosze o rade??dzieki Prosil bym o usuniecie tamtych dwoch tematow bo cos mi sie w kompie popsulo:(sorki Edytowane 7 Marca 2007 przez Dawid_tzr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 rozwierć i wstaw tulejkę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_tzr Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 rozwierć i wstaw tulejkę tulejke czyli??sorki ale jestem ciemny w tym temacie na maksa masz moze jakas fotke jak to wyglada?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 tulejka czyli inaczej redukcjawyobraz sobie ze wciskasz w miejsce starego otworu kawal rurki, w zasadzie to bardziej pierscienia, przez co srednica otworu ci sie zmniejsza.potem ta tulejke/redukcje gwintujesz do oryginalnych rozmiarow i po klopocie btw.use google :) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 tokarz załatwi sprawe :banghead: Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 przedewszystkim nie da sie tego zrobic na motocyklu tylko trzeba rozebrac silnik i z tą połówką isc do tokarza/ślusarza i oni rozwiercą otwór i potem wbiją/wprasują tam tulejkę (rurkę o długosci jak grubosc tego dekla) po czym nagwintują tą tylejkę i wszystkpo bedzie jak nowe a koszt to kolo 70-100zł Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 (edytowane) Raz juz bylo to rozwiercane i gwintowane ale znow sie zjechalo :clap: Edytowane 8 Marca 2007 przez henio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Raz juz bylo to rozwiercane i gwintowane ale znow sie zjechalo biggrin.gif Co z tego? Przecież może wprasować pierścień o większej średnicy, a następnie nagwintować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Co z tego? Przecież może wprasować pierścień o większej średnicy, a następnie nagwintować.Po prostu rozbawił mnie ten tekst. A szczególnie "znów się zjechało" :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 przedewszystkim nie da sie tego zrobic na motocyklu tylko trzeba rozebrac silnik i z tą połówką isc do tokarza/ślusarza i oni rozwiercą otwór i potem wbiją/wprasują tam tulejkę (rurkę o długosci jak grubosc tego dekla) po czym nagwintują tą tylejkę i wszystkpo bedzie jak nowe a koszt to kolo 70-100zł Po co rozbierać silnik i nosić połówkę do ślusarza? Nie wystarczy sam dekiel??? Chyba trochę przesadziłeś. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 (edytowane) Nie da się dobrać wkładki Helicoli ? Popytaj o zestaw do regeneracji gwintów. Edytowane 8 Marca 2007 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 (edytowane) Po prostu rozbawił mnie ten tekst. A szczególnie "znów się zjechało"samo :banghead: sie zjechało :icon_biggrin:a wracając do tematu- musisz zdjąc dekiel - inaczej nie ma o czym rozmawiac. Reszte załatwi dobry slusarz. Pozdro Edytowane 8 Marca 2007 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Wcisnij gumowy korek tak jak to było w Mz-kach może ci nie wywali hehehe :-) :crossy: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Nie naprawiaj bo gwint znowu ci się "zjedzie" :notworthy: :flesje: :crossy: A tak na poważnie wkładki Helicoli mogłyby rozwiązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 (edytowane) Mozna zaspawac i nawiercic od nowa otwor pod dana srube. Lub wstawic tulejke. Edytowane 8 Marca 2007 przez Dario.G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.