Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

KIEROWNICA-DORADZTWO?

KOLEDZY CZY KTOŚ MA Z WAS ZAŁOŻONĄ KIEROWNICE DO ROAD STARA 1600 TYPU? LSL ,,BUTTERFLY LUB OLD STYLE,, Kolega Pinhead podesłał mi fotkę ale sam robił super :lalag: ale ciekawi mnie jak wygląda z tymi kierownicami lub jak macie jakieś inne podeślijcie fotki na mejla [email protected] podoba mi się szeroko i nisko.Pozdrawiam :notworthy:

Miałem w swoim Road Starze założoną kierę LSL butterfly szeroką na 100cm.Jazda super i wygląd też . W korkach dawałem radę. http://img401.imageshack.us/img401/4125/trioj.jpg .Pierwszy z lewej to ja.W środku kolega z oryginalną a z prawej kiera ma prawie 130cm.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To obetnij z każdej strony po 5cm,będzie lepiej ;)

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się jeździć Wildkiem beż pompy,i wcale paliwa nie będzie brakować.

 

aby jeździć Wild'em bez pompy paliwa trzeba ja zdemontować ,

i wymienić/przerobić zaworek iglicowy w komorze pływakowej gaźnika

oryginalnie przelot ma oznaczenie 200 ( 2mm średnicy )

trzeba wymienić na 220 lub 250 , wtedy cisnienie grawitacyjne wystarcza

do sprawnego napełniania gaźnika paliwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o jeździe awaryjnej.Gdzie znajdziesz na trasie zaworek iglicowy?Wystarczy pompę ominąć i dojechać do celu.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja troche z innej beczki :) czy może mi ktoś napisać jaki jest Największy Dopuszczalny Nacisk Osi chodzi mi o road star 1600. Dzieki z góry i pozdrawiam.

Kolego tutaj masz linka gdzie zamieszczone są odnośniki do innych stron - tam znajdziesz ksiazkę serwisową, katalog części i książkę użytkownika - Powodzenia

 

http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php/fo...1600/11-xv-1600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tutaj masz linka gdzie zamieszczone są odnośniki do innych stron - tam znajdziesz ksiazkę serwisową, katalog części i książkę użytkownika - Powodzenia

 

http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php/fo...1600/11-xv-1600

 

kolego może jestem następny który pisze nie w tym miejscu.......ale tych miejsc jest tyle na tym forum że już sam nie wiem w którym mam pisać......a myślę że mojemu moto to jest najbliższe (road star 1700) wracając do sedna sprawy......chciałbym zmniejszyć obroty silnika bo myślę że są za wysokie nawet po rozgrzaniu... a nie wiem jak to zrobić. jestem zupełnym nowicjuszem na forum jak i na moto więc proszę o wyrozumiałość.

pozdrawiam duch :crossy: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod filtrem powietrza z prawej strony masz małe czarne pokrętło.Służy ono do regulacji obrotów.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby dobrze wyregulować obroty musisz dobrze zagrzać silnik.Jeśli jest zimno zawsze podkręcałem obroty, a jak było gorąco to zmniejszałem.Silnik w tych maszynach jest dość czuły na temp.zewnętrzną.Tak samo wygląda sprawa z ssaniem,w chłodniejsze dni dłużej trzeba jechać na ssaniu.W gorący dzień np w Chorwacji ssanie wyłączałem po ok 30s.Nigdy nie zagrzewałem sprzęta na postoju.Po zapaleniu ubierałem kask i rękawice i ruszałem powoli.Tobie też radzę regulacje zrobić dopiero jak się sezon zacznie.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...