piter 1600 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 (edytowane) KIEROWNICA-DORADZTWO? KOLEDZY CZY KTOŚ MA Z WAS ZAŁOŻONĄ KIEROWNICE DO ROAD STARA 1600 TYPU? LSL ,,BUTTERFLY LUB OLD STYLE,, Kolega Pinhead podesłał mi fotkę ale sam robił super :lalag: ale ciekawi mnie jak wygląda z tymi kierownicami lub jak macie jakieś inne podeślijcie fotki na mejla [email protected] podoba mi się szeroko i nisko.Pozdrawiam :notworthy: Miałem w swoim Road Starze założoną kierę LSL butterfly szeroką na 100cm.Jazda super i wygląd też . W korkach dawałem radę. http://img401.imageshack.us/img401/4125/trioj.jpg .Pierwszy z lewej to ja.W środku kolega z oryginalną a z prawej kiera ma prawie 130cm. Edytowane 25 Stycznia 2010 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Piter, ja mam 110 i jest naprawde ciezko przepchac sie w korkach po warszawce :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 To obetnij z każdej strony po 5cm,będzie lepiej ;) Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 ja mam motylka i jest spoko 100cm Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 To obetnij z każdej strony po 5cm,będzie lepiej ;) Ale Piter, daje rade :buttrock: Troche lusterek w puszkach poskladam i dalej do przodu :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Da się jeździć Wildkiem beż pompy,i wcale paliwa nie będzie brakować. aby jeździć Wild'em bez pompy paliwa trzeba ja zdemontować , i wymienić/przerobić zaworek iglicowy w komorze pływakowej gaźnika oryginalnie przelot ma oznaczenie 200 ( 2mm średnicy ) trzeba wymienić na 220 lub 250 , wtedy cisnienie grawitacyjne wystarcza do sprawnego napełniania gaźnika paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Pisałem o jeździe awaryjnej.Gdzie znajdziesz na trasie zaworek iglicowy?Wystarczy pompę ominąć i dojechać do celu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 ...jakby kto się chciał pozbyć na stałe , a to że można jeździć bez, to testowałem na swoim , jak zepsułem pompe paliwową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sluk Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam. Ja troche z innej beczki :) czy może mi ktoś napisać jaki jest Największy Dopuszczalny Nacisk Osi chodzi mi o road star 1600. Dzieki z góry i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomHal Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam. Ja troche z innej beczki :) czy może mi ktoś napisać jaki jest Największy Dopuszczalny Nacisk Osi chodzi mi o road star 1600. Dzieki z góry i pozdrawiam. Kolego tutaj masz linka gdzie zamieszczone są odnośniki do innych stron - tam znajdziesz ksiazkę serwisową, katalog części i książkę użytkownika - Powodzenia http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php/fo...1600/11-xv-1600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duch75 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Kolego tutaj masz linka gdzie zamieszczone są odnośniki do innych stron - tam znajdziesz ksiazkę serwisową, katalog części i książkę użytkownika - Powodzenia http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php/fo...1600/11-xv-1600 kolego może jestem następny który pisze nie w tym miejscu.......ale tych miejsc jest tyle na tym forum że już sam nie wiem w którym mam pisać......a myślę że mojemu moto to jest najbliższe (road star 1700) wracając do sedna sprawy......chciałbym zmniejszyć obroty silnika bo myślę że są za wysokie nawet po rozgrzaniu... a nie wiem jak to zrobić. jestem zupełnym nowicjuszem na forum jak i na moto więc proszę o wyrozumiałość. pozdrawiam duch :crossy: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Pod filtrem powietrza z prawej strony masz małe czarne pokrętło.Służy ono do regulacji obrotów. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duch75 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Pod filtrem powietrza z prawej strony masz małe czarne pokrętło.Służy ono do regulacji obrotów. dzięki Piter jutro idę regulować ;) :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Aby dobrze wyregulować obroty musisz dobrze zagrzać silnik.Jeśli jest zimno zawsze podkręcałem obroty, a jak było gorąco to zmniejszałem.Silnik w tych maszynach jest dość czuły na temp.zewnętrzną.Tak samo wygląda sprawa z ssaniem,w chłodniejsze dni dłużej trzeba jechać na ssaniu.W gorący dzień np w Chorwacji ssanie wyłączałem po ok 30s.Nigdy nie zagrzewałem sprzęta na postoju.Po zapaleniu ubierałem kask i rękawice i ruszałem powoli.Tobie też radzę regulacje zrobić dopiero jak się sezon zacznie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 W gorący dzień np w Chorwacji ssanie wyłączałem po ok 30s. To nawet tam w takie upaly odpalales na ssaniu ? Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.