Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wild- road star to lkasyk w pełnym znaczeniu tego słowa! nie ociosany? surowy? bzdura!

dla porównania specjalnie dla Maikela!:

 

http://picasaweb.google.pl/drag6501/NiecoS...479442942946802

 

 

Napewno u mnie w garażu pojawi się nie raz krążownik i to pewnie z rodziny Yamahy ale jako moto nr 2.

Dlaczego "plastik"?

bo- dynamiczniejszy, szybszy, zdecydowanie łatwiejszy w prowadzeniu, przy tym rewelacyjne hamulce, ABS, radio ,navi a to wszystko słuzy mi niezmiernie w dalekich wyprawach.

 

KREDENS?!!!!!! Maikel, czyżbyś zapomniał jak śmigałeś na "damce" a uważałeś ze to jedynie słuszne moto? proponuje przejażdżke "kredensem" czy tez innym zanim wydasz opinie czy to badz tamto moto jest jedynie słuszne! a sprawy wizualne - to sprawa gustu!

 

żal mi sie rozstawac z "Wildkiem "jednak ekonomia podpowiada mi by przynajmiej na jakis czas to uczynic !

 

Pozdro wszystkim! :buttrock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak śmigałeś na "damce" a uważałeś ze to jedynie słuszne moto?

 

Nie, ale to byl maly krok do dazenia do czegos takiego samego, ale wiekszego. :crossy:

Czyli Maly Drag i ewolucja do Waldka :notworthy: :lalag:

A jedynie slyszne moto w sensie ..... cruiser, silnik V, gaznik, chlodzony powietrzem.

 

 

dla porównania specjalnie dla Maikela!:

 

http://picasaweb.google.pl/drag6501/NiecoS...479442942946802

 

 

O zesz ku*wa mac !!!!

A co to za maszkara ?? :eek:

Ja pie**ole !!! Totalna porazka i pomylka :lapad: :evil:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozdrawiam wszystkich serdecznie. nabyłem drogą kupna road star. wczesniej jak widać na załączonym obrazku jezdziłem vnem. problem mam nastepujący, jak długo postoję w korku jedynka ,dwójka zaczynam miec kłopoty z wrzuceniem biegu, o znalezieniu luzu nie mówiąc. czy macie podobne doswiadczenia. nadmieniam iż jest dosyć nowa bo 2008 więc może coś nie tak ze skrzynią. dzieki za odpowiedż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Road Starem przejechałem ponad 30 tyś mil.Wspomnianych objawów nie zaobserwowałem.Może winny jest u Ciebie olej,czas na wymianę.Zawsze stając nawet na światłach wybijam na luz,nie stoje na wciśniętym sprzęgle.Trudności z wbiciem biegu świadczą o klejeniu sprzęgła.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Road Starem przejechałem ponad 30 tyś mil.Wspomnianych objawów nie zaobserwowałem.Może winny jest u Ciebie olej,czas na wymianę.Zawsze stając nawet na światłach wybijam na luz,nie stoje na wciśniętym sprzęgle.Trudności z wbiciem biegu świadczą o klejeniu sprzęgła.

 

W takim razie ja chyba mam zły trochę olej... Bo zauważyłem coś podobnego w upalne dni, jak maszyna była najbardziej rozgrzana. Gdy np dojezdzając do świateł wybiłem do luzu i odrazu bez puszczenia sprzęgła chciałem zapiąć jedynkę bieg nie wchodził. Udawało się to dopiero po puszczeniu dźwigni sprzęgła i ponownym wciśnięciu. Czy Twoim zdaniem to będzie wina oleju...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wina oleju.Sprzęgło trzeba puścić na luzie .Wtedy bieg wejdzie bez bólu.Skrzynie w moto są bez synchronizacji i między biegami trzeba puszczać sprzęgło,zwłaszcza przy redukcji.Ja dojeżdżając do skrzyżowania redukuję do jedynki hamując silnikiem.Jeśli zapowiada się chwilowy postój daję na luz i puszczam sprzęgło.Jeśli nie to już mam wbitą jedynkę i można ruszać bez szukania biegu.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po dłuższej przerwie

Jestem na etapie zmiany kierownicy na szerszą w mojej Road Star 1600 i wybór padł na wide bar o szer 110 cm. i zbliżeniu końcówek ok.20 cm,jest niska ma 5 cm. wys. po zakupie i przymiarce dopasuje risery,chyba że te będą ok. Jezeli ktoś taką lub podobną posiada proszę o opinię......dzięki :flesje:

 

Jeździłem RS-em z szeroką kierownicą (zdjęcia moto w podpisie), nie aż tak, ale miała blisko 100cm. I jak ta pipa w korkach stałem, bo się między katamarany nie mieściłem. Kozacko to wygląda, pozycja fajna, ale jak się chce jeździć po mieście wykorzystując przewagę moto, to odradzam. Teraz mam niewiele ponad 80cm i jestem bardzo zadowolony. Zimą zmienię jednak kierownicę na trochę wyższą, ale zachowam te 80-85cm szerokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Dzisiaj zabrałem się za regulację gażnika w mojej RS. 1600 99r.

Na początku nie mogłem znależc śruby PMS,ale po wnikliwych oględzinach znalazłem od spodu zaślepione dwa otwory,jeden mniejszy a drugi większy głębiej osadzony,delikatnie rozwierciłem ten mniejszy i ukazała mi się śruba do regulacji(chyba składu mieszanki).Na forum wyczytałem ,że ma być wykręcona jakieś 3,5 obrotu,wiadomo zalezy od posiadanego,filtra,wydechu itp...Moja śruba była wkręcona na chama do oporu,tak,że ciężko było odkręcić,ale udało się,wykręciłem dokładnie 3,5 obrotu i po odpaleniu zaobserwowałem że czarny dym który wcześniej wylatywal jest prawie niewidoczny...

Moje pytanie jest czy dobrą śrubę ruszyłem,i czy to normalne,że była wkręcona do oporu.

Jeszcze na pełnym gazie trochę przerywa,ale to może wina odstępu na świecach,ja ustawiłem między 3,5 a 4,0 mm. może to trochę za mało :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odstęp między elektrodami świec powinien wynosić O,8-0,9mm.Zresztą ja nigdy nie reguluję.Co drugi sezon nowe i po bólu.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odstęp między elektrodami świec powinien wynosić O,8-0,9mm.Zresztą ja nigdy nie reguluję.Co drugi sezon nowe i po bólu.

Dzięki,zwiększyłem odstęp do 8,5.Po przejechaniu ok.50 km. odkręcilem dwie świece i elektrody bardzo ładnie wypaliło,mają teraz kolor toffi,a nie jak wczesniej odymiony.. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum wyczytałem ,że ma być wykręcona jakieś 3,5 obrotu,wiadomo zalezy od posiadanego,filtra,wydechu itp...

 

Z tego co ja wyczytałem w instukcji obsługi (strona 3-10,11) prawidłowe wykrecenie PMS-a to 2,5 obrotu. Ja mam wprawdzie też 3,5 ale jest to spowodowane tym że mam puste rury i przy 2,5 skład mieszanki był za mało bogaty co odbijało się na jego osiągach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wyczytałem w instukcji obsługi (strona 3-10,11) prawidłowe wykrecenie PMS-a to 2,5 obrotu. Ja mam wprawdzie też 3,5 ale jest to spowodowane tym że mam puste rury i przy 2,5 skład mieszanki był za mało bogaty co odbijało się na jego osiągach.

Chyba muszę trochę wkręcić,bo jak zamknę calkowicie ssanie to na niskich obrotach po dodaniu gazu trochę się krztusi,nawet jak jest nagrzany,a gdy trochę otworzę to chcę wyrwać z siedzenia.

PS.wydechy mam oryginalne,lecz z wyciętą tylną blachą. :crossy:

 

Chyba muszę trochę wkręcić,bo jak zamknę calkowicie ssanie to na niskich obrotach po dodaniu gazu trochę się krztusi,nawet jak jest nagrzany,a gdy trochę otworzę to chcę wyrwać z siedzenia.

PS.wydechy mam oryginalne,lecz z wyciętą tylną blachą. :crossy:

Wykręcilem PMS na 2,5 obrotu i mam wrażenie ,że po zamknięciu ssania jeszcze bardziej się krztusi,gażnik wymyty i przedmuchany ,świece mają ładne spalanie,czy spróbować wykręcic na 4 lub wiecej,czy może jest inna przyczyna,już nawet wymieniłem paliwo na inne,z innego żródła :banghead:

Jeszcze jedna sprawa,czy ktoś wie do czego sluży zaślepiona śruba obok tej PMS,jest ona trochę większa....

Edytowane przez pin head
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Coś tu w temacie cicho.Czyżby maszynki poszły spać.Zima to dobry okres na przeróbki i modyfikacje.Ja wprawdzie już nic nie zrobię przy swojej maszynce bo sprzedałem,ale inni jeszcze mają.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piter teraz przesiadka na jedynie słuszną markę wśród OTM. Czy jednak pozostajesz przy japoni.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...