Daniel75 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Dzieki Poczytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin head Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Widze ze jest nas dwoch ze slizgajacym sprzeglem :)) Popuscilem linke Jest lepiej ale to chyba jeszcze nie to Ja od razu popuściłem linkę,ale to niewiele dało.Nastawiam się na wymianę tarcz,ale jest tego trochę i nie wiem na które się zdecydować. Na allegro ma kilku sprzedawcow,ceny od 200 do 500 zł, za same tarcze,i które tu wybrać :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Co do szparunku można stąd ściągnąć gotowy wzór, wszędzie wytną gdzie robią reklamy, przykleja się i maluje lakierem bezbarwnym. http://www.seboka.republika.pl/porady.htm Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych1200 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) Co do szparunku można stąd ściągnąć gotowy wzór, wszędzie wytną gdzie robią reklamy, przykleja się i maluje lakierem bezbarwnym. http://www.seboka.republika.pl/porady.htm No dzień dobry :icon_mrgreen: panom Seboka masz może jeszcze do tego zestawu dobrego lakiernika,chciałbym pomalować zbiornik na dwa kolory Edytowane 7 Grudnia 2009 przez krzych1200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ano tak :clap: Nie ma jak swojska, rodzinna atmosfera :notworthy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Wiesz jak to przed świętami,największy ruch jest w sklepach. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duch75 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Witam wszystkich. Jestem nowy ( na forum jak i na motocyklu ) ale biorąc aktywny udział w dyskusjach mam nadzieje wiele się nauczyć z dziedziny budowy mojego nowego moto. A wspomnę tylko że nie wiem jak się nawet zmienia oponę, hm... ja nawet nie wiem czy moje moto ma gażnik czy wtrysk (Road Star 1700)....:( pozdrawiam:):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Wtrysk jest w wersjach po 2008,chyba ze Warior ten ma wtrysk od początku produkcji.Zapraszam na http://www.yamaha-roadstar.pl/ ,jest to forum maniaków Yamahy Road i Wild Star . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 A wspomnę tylko że nie wiem jak się nawet zmienia oponę Przednia czy tylna, bo to juz jest problem :icon_mrgreen: Mam nadzieje osobiscie nie doswiadczyc potrzeby zmiany opony w trasie :banghead: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 A jak by ktoś chciał manual i serwisówkę za darmo, po angielsku to można je znaleźć tutaj: http://www.paulmilner.com/yamaha/handbuch/...ch.htm#wildstar Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa 2000 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam . Jestem na tym forum nowym i od razu z problemem ( Road Star 1600 ). Wyjechałem na wycieczkę ( całe szczęście że nieodległą ) jak silnik zaczął przerywać , w końcu zgasł . Próby odpalenia nic nie dały , nawet nie zakaszlał - nie miałem klucza by sprawdzić iskrę , paliwo było ). Zostawiłem moto u gospodarza . Następnego dnia laweta . a ta gwiazda odpaliła i o własnych siłach wjechała na wózek , Pali bez problemów do dziś . Ale co będzie jutro? Modół? Pozdrawiam szacowne Grono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 sprawdz napiecie ladowania max 14,5V mozebyc za wysokie co doprowadza do przegrzania modulu i jego odlaczenia sie ale to nie koniecznie musi byc to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa 2000 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 sprawdz napiecie ladowania max 14,5V mozebyc za wysokie co doprowadza do przegrzania modulu i jego odlaczenia sie ale to nie koniecznie musi byc to Dzięki sprawdzę i czekam na inne sugestie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Z mało rozważnych pomysłów, może to tylko kwestia kranika, jechałeś na off a potem odpaliłeś na rezerwie. Swoją drogą mój się raz zbuntował na Lofotach. Pali do dziś na dotyk. Po prostu miał kaprys i nie chciał jechać dalej. Znam przypadki gości odpalających na wyłaczonych kranikach i bez ssania. Jezeli to tylko raz to za mało danych by coś wróżyć. Generalnie motorki nie do zajechania. Szerokości i nie przejmuj się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodragon Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Dzięki sprawdzę i czekam na inne sugestie Pozdrawiam Cześć, zobacz także czy pompa podaje paliwo, to jest takie delikatne cyknięcie zaraz po tym jak włączysz zapłon. Jeżeli pompa nie podaje paliwa, to może trzeba wymienić przekaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.