greglas Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 (edytowane) ....spotkalem sie z podobna sytuacja u kumpla w VTX szukalismy przyczyny caly cholerny dzien a okazalo sie ze mial pod bakiem zamontowany filtr paliwa-takie male gowno plastikowe z siatka w srodku :biggrin: Filtr byl tak zasyfiony ze podawal nieznaczna ilosc paliwa.Po zdemontowaniu tego gowna moto odzylo---moze Ty masz cos podobnego????? Edytowane 11 Czerwca 2009 przez greglas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Filtr jest u nas łatwo dostępny,jest nad pompą paliwa z lewej strony pod tym chromowanym dekielkiem .Ale jeśli tankujesz na dobrych stacjach to nie powinien być zasyfiony.Ja swój wymieniłem po ośmiu latach i 30 tys mil.I to raczej dlatego że wypada a nie że było potrzeba. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadziu79 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 filtr sprawdzony co do kabli to nie wiem i szukałem czy czasem nie łapie fałszywego powietrza ale nic nie znalazłem ale jak pisałem motocykl chodził jak marzenie po jakimś czasie jednak miał problemy te kasłanie itp. świece wymienione a tu to samo ja tam mechanikiem nie jestem choć kilka trajek i s starszych bokserów złożyłem ale mówię sobie mają sprzęt i odpowiednie narzędzia to szybko i prosto usuną usterkę a tu jak na złość porażka :( A i co to jest to AIS ? sorki ale aż tak to nie kumam Może wiecie chociaż jakie dysze powinny być przy takim filtrze w serwisie mówili że są sprzedawane w komplecie z filtrem to mówię im niech sprawdzą jakie powinny być by było dobrze ale nic z tego sobie nie zrobili tylko kombinowali dalej Czy to prawda że występują w komplecie z filtrem ? bo osobiście nie mogę tego znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 AIS jest to system recyrkulacji spalin sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego.Mógł spaść wężyk sterujący, albo zawór jest nieszczelny.Spróbuj odnaleźć wężyk który dochodzi do króćca ssącego i go sprawdź. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadziu79 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 (edytowane) Teraz to nic nie zrobię bo motocykl stoi w serwisie 120km ode mnie tylko z tego co pamiętam to na kolektorze ssącym jest tylko taka krótka rurka zaślepiona gumką jeśli byś mógł wyjaśnić bardziej gdzie co jak ma dochodzić z tego kolektora do gaźnika byłbym wdzięczny Edytowane 11 Czerwca 2009 przez Gadziu79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Z tej krótkiej rurki na kolektorze biegł wężyk do AIS-a z tego wynika że go tam już nie ma ,został wcześniej usunięty. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadziu79 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Mi powiedzieli jak zapytałem do czego to jest że to jest do ustawiania podciśnienia w gaźniku czy też do synchronizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Gadają bzdury.Jednego gaźnika się nie synchronizuje, bo z czym? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Gadają bzdury.Jednego gaźnika się nie synchronizuje, bo z czym? LOL :clap: Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 siemka zobacz czy maly filterek ktory jest na wejsciu paliwo do gaznika nie jest za syfialy ten filterek jest w rurce wejscia do gaznika a tu chwale sie nowymi zmianami w moim roadstarku nowe fotki na koncu tematu http://forum.motocyklistow.pl/Roadstarek-A...owy-t79098.html na zalozenie czeka filtr Forcewinder KN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkusista Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Koledzy mam pytanko... Dziś kupiłem Wildka z roku 2002, 15500km z książką, krajowy ... Kiedy nim wracałem przy prędkości ok. 80-90 wpadłem w zagłębioną pokrywę studzienki kanalizacyjnej. I towarzyszył temu dośc głośny stuk z zawieszenia (tak mi się wydaje)... Wydaje mi się,że to gdzieś z tylnego zawiasa... Pytanie czy może coś jest za lekko ustawione- tylny amortyzator? I zawieszenie dobiło...? Czy coś gdzieś może jest spieprzone i takie są objawy? Jutro wsadzę łepetyne pod moto,ale dziś już było późno a nie daje mi to spokoju... :banghead: Dwa razy to mi sie zdarzyło, później celowałem we wszystkie studzienki, ale cisza... :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Jeśli stuk był by z przodu to mogły to być łożyska główki,a tyłu może być za miękko ustawiony amor.Ale trzeba dobrze obejrzeć wszystkie połączenia z zwłaszcza połączenie amora z wahaczem. No i GRATULUJĘ wreszcie kupionego sprzęta. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Mi powiedzieli jak zapytałem do czego to jest że to jest do ustawiania podciśnienia w gaźniku czy też do synchronizacji I to jest serwis yamahy? :icon_eek: Matko -jak to dobrze, ze ja samemu badz z kumplami grzebie przy moto. Tak jak napisal Piter stamtad wychodzil wezyk do AISa wiec juz go nie masz. Nic to nie robi. Powinienes miec jeszcze 2 zaslepki w glowicach skad tez przewody do AIS szly. Jesli chodzi o filtr K&N (zakladam, ze mowa o wkladzie) to w komplecie nie ma zadnych dysz. Piperza kolejne glupoty. No chyba, ze masz caly zestaw ale z tego wynika, ze nie bo mialbys owe dysze u siebie. Co do samego gaznika - instalujac sam wklad K&N z gaznikiem nie trzeba nic robic bo yamaha standardowo ustwaia mieszanke na "za bogata" a wklad K&N daje tylko okolo 30% wiecej powietrza . Tym bardziej nie rozumiem tekstu o zabawie z dyszami w serwisie yamahy bo w tym gazniku jest jeden rozmiar dyszy glownej i jedno polozenie iglicy (no chyba ze podkladek wiecej zalozysz). Dysz jest wiecej jesli masz dodadtkowy zestaw DJ lub wlasnie K&N. Ale skoro zaczal dziwnie chodzic to musialby sie rozreguzowac a wiec musialoby sie cos wykrecic lub sruba PMS przekrecic. Przyczyn moze byc duzo (jak ow przywolany filterek paliwa) ale wydaje mi sie, ze serwis zabral sie do naprawy od d... strony... (no racja - "przeregulowanie gaznika kosztuje inaczej niz np. wyczyszczenie owego filterka badz inna pierdolka...) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadziu79 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 (edytowane) Tak jak już wcześniej pisałem ja go takiego kupiłem otwarte wydechy filtr K&N i normalnie chodził ale zaczął strzelać parskać na zimnym więc go zaprowadziłem by wyregulowali a teraz w ogóle nim nie idzie jechać masakra i takie objawy ma jak jest rozgrzany Co najlepsze dzwonię do innego serwisu i mówią mi że gaźnika w 1,7 nie było więc muszę mieć 1,6 bo w 1,7 był tylko wtrysk druga sprawa że ta rurka na kolektorze ssącym służy tylko do regulacji gaźnika Edytowane 12 Czerwca 2009 przez Gadziu79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Tak jak już wcześniej pisałem ja go takiego kupiłem otwarte wydechy filtr K&N i normalnie chodził ale zaczął strzelać parskać na zimnym więc go zaprowadziłem by wyregulowali a teraz w ogóle nim nie idzie jechać masakra i takie objawy ma jak jest rozgrzany Co najlepsze dzwonię do innego serwisu i mówią mi że gaźnika w 1,7 nie było więc muszę mieć 1,6 bo w 1,7 był tylko wtrysk druga sprawa że ta rurka na kolektorze ssącym służy tylko do regulacji gaźnika Ha ha ha ha. Matko jedyna - czy Twoj telefon odebrala sprzataczka, ze Ci takich informacji udzielaja? :banghead: Owszem 1,7 mial wtrysk ale Warrior ato troche inny motocykl. :biggrin: Road Star 1,7 ma wtrysk od 2008. Od 2004 do 2007 wersje 1,7 sa na gazniku tyle, ze na rynek USA bo na EU wogole nie byl oferowany 1,7. Do tej rurki na kolektorze ssacym (od gory kolektora) byl podpiety przewod z AIS (system nie tyle dopalania spalin co mieszania spalin z powietrzem - takie oszukiwanie ekologow). Gdyby jej nie zaslepic to wtedy moto bedzie tam zasysac lewe powietrze i beda cyrki. Do regulacji gaznika jest kilka srubek: PMS (pilot mixture screw) do ustawienia skladu powietrze/paliwo, suba od wlasnie powietrza i dysze wolnych obrotow i glowna. Wymieniana na ogol jest tylko glowna. Oryginalna ma rozmiar 182,5 w wersji 1,7 (tak bylo u mnie a moto kupowalem nowke) i rozmiar jest wybity na niej. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.