perkusista Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 a czy mozesz podzielić się namiarami na tego importera? Dzięki wielkie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuTo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 ja równiez dziękuję i dodam jeszcze, że już czekam na ofertę :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 ...po ostatnim niedzielnym wypadzie w Karkonosze ,pógodzinnym deszczu było co czyścić.Za radą któregoś z kolegów na forum ,poszły białe paski na kołach mleczkiem Cif-wyglądają zaje...cie ,jedno ale :-macie jakiś myk aby je jakoś zabezpieczyc przed dalszym brudzeniem????? Druga rzecz ,-silnik ,można sfiksować tyle pierdół i zakamarków do których nijak nie można dojść - czym myjecie silniki w waszych moto , może jakiś specyfik ,jakiś myk ???? Z wyjątkiem szczoteczki do zębów wdzięczny będę za wszystkie rady :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 czym myjecie silniki w waszych moto , może jakiś specyfik ,jakiś myk ???? Z wyjątkiem szczoteczki do zębów wdzięczny będę za wszystkie rady :smile: Karcherem - po wystygnięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Wczoraj odebrałem motocykl po regulacji gaźnika i dla fanaberii poszedł na hamownię. 1. pomiar z podłączonym REVmaster'em 2. pomiar bez REV'a. Oto wyniki: http://picasaweb.google.com/lh/photo/n2URv...feat=directlink Filtr powietrza K&N, Dynojet, wydech V&H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Gdzie się podziała reszta koni mech.I co się stało z momentem obrotowym? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shimoyama Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 - czym myjecie silniki w waszych moto , może jakiś specyfik ,jakiś myk ???? Na zimny silnik środek do mycia silników (np. K2 AKRA), karcher, potem sprężone powietrze celem wydmuchania resztek wody (dla bardzo twardej wody takiej jak w okolicach Wrocławia) aby plamy z CaCO3 nie zostawały, na koniec polerka chromów i po kłopocie. Jakaś godzina pracy i błyszczy jak nowy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomaniak2005 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Gdzie się podziała reszta koni mech.I co się stało z momentem obrotowym? co wy chcecie bardzo ładny wynik Panowie jesli myślicie ze moto po paru latkach i iluś tam tyś km bedzie miało moment obrotowy i liczbe koników taką jak podaje producent to jestescie w błedzie ja równiez mam wykres z hamowni i przed jeszcze większymi modyfikacjami na orginalnym puleyu bez powercomandera dynojetów i zmieninego kolektora dolotowego tylko na k&n i cobrach przy przebiegu ok 8 tys km było 58 koników i 126 Nm przy 124 km/h max sped 3939rpm (179,7km/h) teraz to jest ich napewno więcej :buttrock: ale jak sami widzicie z każdym km troszke koniki zaczynaja się męczyć i co jakiś czas jeden z nich pada producent podaje o ile sie nie myle ok 63km i 132Nm ale to właśnie podaje producent gdzie wszystko sprawdzane było na nominalnym silniczku więc myslę że jezeli waldemar jest na orginalnych podzespołach i po paru tys km to jezeli bedzie miał z ok 50/55 km i ze 110Nm to bedzie ładny wynik oczywiscie to jest moje zdanie i mogę się mylić ale liczby w tym przypadku z dwóch róznych źródeł wszystko na to wskazuja mimo to i tak jest czym jechać :crossy: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Producent podaj moc na silniku i według normy amerykańskiej, bez osprzętu. Hamownia standardowo podaje moc na kole i dlatego są takie różnice. 60 koni na kole to bardzo dobry wynik, na silniku było by pewnie około 70 jak nie lepiej. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Producent podaj moc na silniku i według normy amerykańskiej, bez osprzętu. Nie prawda. Moc Wildków (63km) podawana jest wg normy DIN (Deutsche Industrie Norm). Zatem jak w mordę strzelił, wg normy niemieckiej, przyjętej w EU jako standard. Amerykanie kiedyś podawali moce wg normy SAE, dlatego ich krążowniki z lat 50/60-tych miały po 400KM, z czego w Europie pozostawała już tylko pewna część (nie znam przelicznika). Ale 63KM Waldków i Romków to jak najbardziej moc na kole. Sam silnik (wg SAE) to pewnie około 100KM'ów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 (edytowane) Nie prawda. Moc Wildków (63km) podawana jest wg normy DIN (Deutsche Industrie Norm). Zatem jak w mordę strzelił, wg normy niemieckiej, przyjętej w EU jako standard. Amerykanie kiedyś podawali moce wg normy SAE, dlatego ich krążowniki z lat 50/60-tych miały po 400KM, z czego w Europie pozostawała już tylko pewna część (nie znam przelicznika). Ale 63KM Waldków i Romków to jak najbardziej moc na kole. Sam silnik (wg SAE) to pewnie około 100KM'ów. Według normy DIN moc mierzona jest na wałku zdawczym silnika, natomiast SAE na wale korbowym, w praktyce jest to prawie to samo. Dochodzi jeszcze różnica w osprzęcie który musi być zamontowany. Różnica w pomiarze wynosi około 2%. Żaden producent nie podaje mocy na kole, zawsze jest to moc silnika. Edytowane 14 Maja 2009 przez Varg Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ale 63KM Waldków i Romków to jak najbardziej moc na kole. Sam silnik (wg SAE) to pewnie około 100KM'ów. Mylisz się szanowny Kolego! Moc na kole jest na tych wykresach dodatkowo zaznaczona kolorem pomarańczowym i wynosi odpowiednio 44,9KM@3865rpm i 47,8KM@3619rpm Przy okazji zapytam, czy ktoś z Was ma następujący zestaw: -filtr K&N -Dynojet Rev Master -Dynojet Jet Kit No. 4175 -V&H lub inne aftermarketowe rury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ja tam nie wiem ile moj ma koni ale jak sie ostatnio kumpel na codzien jezdzacy Valkyrie przejechal moim sprzetem to stwierdzil: "to nawet niezle jedzie" wiec zakladam, ze mocy jest wystarczajaco (chociaz do walca daleko).:) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Przy okazji zapytam, czy ktoś z Was ma następujący zestaw: -filtr K&N -Dynojet Rev Master -Dynojet Jet Kit No. 4175 -V&H lub inne aftermarketowe rury Ja mam, ale chyba widziales juz moj zestaw :buttrock: Co prawda nie wiem jakie Dynojety ale som :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek73 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Chodzi za mną ostatnio, aby sobie dokupić szybę. Możecie się ze mną podzielić informacją jakie wysokie szyby (od reflektora) macie i czy ta wysokość się sprawdza? A może macie namiary na kogoś kto za niewygórowaną kasę sprzedaje kompletne szyby do Wild Starów? Ja znalazłem w Motoakcesoriach http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=13172 w Lidorze : http://www.lidor.pl/p192_szyba_dakota_45.vcmp oraz Alledrogo: http://www.allegro.pl/item629719061_nowa_s...tx_vn_1500.html i prawdę powiedziawszy nie mam najmniejszego pojęcia co o nich myśleć :bigrazz: Podpowiedzcie proszę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.