Lester Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) Stałem się od niedawna dumnym posiadaczem wild stara. Uważam że jest to tak zacny motocykl iż wymaga swojego osobnego miejsca na największym forum w Polsce. Koleżanki i koledzy - posiadacze wild i road starów piszczie tu wszystko co związane z tymi motocyklami. Nowinki techniczne, spotkania, strony inernetowe, kluby poświęcone tej marce i w ogóle wszystko co mozna powiązać z naszym cruiserem. Może zacznijmy od małej inwentaryzacji posiadaczy wild/road starów zrzeszonych na forum. Łatwiej będzie o późniejszy kontakt. Wstarcza wskoczyć na 1 stronę i po kłopocie. Pozdrawiam i zachęcam do pisania. :buttrock: :D Lester ;) :buttrock: Edytowane 2 Marca 2007 przez Lester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Bardzo dobra inicjatywaJestem za!Jestem posiadaczem (ale na razie dość zielonym - zmieniłem olej i filtry - juto zmienię opony)PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Po co nam wspólne forum jak każda marka będzie "tak dostojna" żeby zasługiwać na osobne miejsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Po co nam wspólne forum jak każda marka będzie "tak dostojna" żeby zasługiwać na osobne miejsce? Nie chodzi o odosobnienie bo wpisanie się tutaj nie oznacza zakazu korepondencji w innych tematch. Chodzi o poruszanie wszystkich mozliwych spraw związanych z tymi motocyklami w tym miejscu, bo to poprostu ułatwia wszelkie kontakty i upraszcza pewne sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 najdostojniejszy przeciez wszyscy wiemy ze najlepsze motory robi suzuki wiec to zenada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 To jasne że każdy będzie bronił swojej ulubionej marki i każdy ma do tego prawo ale skupmy się tutaj na tych motocyklach o których zaczęliśmy. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) Stan pogadaliśmy sobie ostatnio jak faceci więc weź się chłopie dostojnie wreszcie odpierdol albo rozmawiajmy jak dojrzali faceci. Jeżeli nie wystarczyło Ci męskie wyjaśnienie sprawy. Twoje zachowanie niedośc , że średnio przystoi do wieku to jeszcze do płci boś upierdliwy jak baba w okresie zapotrzebowania na tampony. Sorry, ale musiałem to powiedzieć, bo piszesz tu chyba z nudów. Przepraszam kolegów Wildowców za OT. Edytowane 2 Marca 2007 przez bjoernrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 ja ciebie tez bardzo lubie bjoernco do wild starow to coz tu ludzie beda pisac przeciez ani sie toto nie bedzie psuc ani nic jeszcze przez pare lat napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Stałem się od niedawna dumnym posiadaczem wild stara. Gratuluję i witam wśród swoich. Ja akurat jest po sprzedaży hyperchargera i przymierzam się do K&N z allegro. Zbieram się, by wreszcie usiąść i odpalić. Czy oddzielny tem będzie kontynuowany, to zależy od nas samych. W sumie wątek XV1600 był już wielokrotnie poruszany i zwyczajnie padał. Może się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Gratuluję i witam wśród swoich. Ja akurat jest po sprzedaży hyperchargera i przymierzam się do K&N z allegro. Zbieram się, by wreszcie usiąść i odpalić. Czy oddzielny tem będzie kontynuowany, to zależy od nas samych. W sumie wątek XV1600 był już wielokrotnie poruszany i zwyczajnie padał. Może się uda.Z tego co słyszałem to chyba przy zakładaniu K&N czeka jeszcze regulacja chyba nie?A temat nie może paść jeżeli pojawiały się będą nowe wątki. Zobaczymy. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Z tego co słyszałem to chyba przy zakładaniu K&N czeka jeszcze regulacja chyba nie?Niekoniecznie, bo to sam wkład w miejsce oryginalnego wkładu. Gdyby cały zewnętrzny K&N z zestawem dysz, to regulacja byłaby konieczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Niekoniecznie, bo to sam wkład w miejsce oryginalnego wkładu. Gdyby cały zewnętrzny K&N z zestawem dysz, to regulacja byłaby konieczna.Dlaczego zmieniasz z Hypka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Koledzy, uważam, że wielu posiadaczy Wild Starów izoluje się w zamkniętej dla ogółu grupie dyskusyjnej CYC. Co może zubożyć Waszą wymianę informacji.Zapraszam do tematu posiadacze Drag Starów łączcie się.Przecież jesteśmy jedną rodziną i problemy zarówno techniczne jak i inne są nam wszystkim bardzo bliskie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Dlaczego zmieniasz z Hypka?Jak poczytałem więcej o strojeniu silnika, to dałem sobie spokój. mam dosyc mechaników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Jak poczytałem więcej o strojeniu silnika, to dałem sobie spokój. mam dosyc mechaników. nie rozumiem [podejscia do sprawy. Ja zmienialem na cgypka i sobie chwale bardzo (fakt ze to juz nie moj sprzet bo sprzedalem go pod koniec sezonu zeszlego - tu jest link jak to cudo wygladalo: http://bikepics.com/members/heffi/99xv1600/ )fakt ze sama przerobka byla dosc uciazliwa - dostajesz kpl z 3 rodzajami dysz i 3 roznymi iglicami - ale w instrukcji wszystko jest naprawde dobrze opisane - po zalorzeniu odpowiednich wystapil objaw zalewania swiec na ssaniu - sprawde zalatwily swiece tuningowe (jak chcesz to nazwe ci podam tylko musze sie dowiedziec u chlopakow w serwisie) tanie nie byly bo jedna kosztowala 130pln - ale efekt finalny byl tego wart NAPRAWDE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.