Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra

Założyłem oryginalny wydech i ....

Porażka

Jak bym był niewidzialny...

W sumie przy 70km/h to tylko wibracje mi mówią na jakim biegu jadę

Dersu Ty miałeś Puste potem Oryginalne a teraz Oryginalne bez ostatniej sekcji

Powiedz mi jak to oceniasz

Jaka jest różnica pomiędzy Pustymi a Oryginałami z przewiewem z tyłu?

Pozdrawiam

Krzysiek

Melex 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem oryginały bez ostatniej sekcji. W trakcie jazdy coś w rodzaju basowej awionetki, ciekawy dźwięk. Zapytaj zreszta Kaz vz, bo jemu sprzedałem. Na tych cygarach był znacznie bardziej basowy niż na V&H. Strzelanie znikome, bardziej przypominające głośne plucie. Ale dostęp do mocowań tłumika tragedia - śruby do ramy, aby je dokręcić, wymagały zdjęcia końcówek. Ciekawa operacja, gdy się jest w trasie. No i obecnie moto jest chyba lepiej wyważone, bo mi kiery nie ściąga na lewo, gdy ja puszczam. Nie wiem, czy nie szkoda cygar ruszać, jeśli zamierzasz kiedyś sprzedać sprzęta. Wypróbuj wycieszenie V&H, na trasy zainwestuj w stopery i :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra

Założyłem oryginalny wydech i ....

Porażka

Jak bym był niewidzialny...

W sumie przy 70km/h to tylko wibracje mi mówią na jakim biegu jadę

Dersu Ty miałeś Puste potem Oryginalne a teraz Oryginalne bez ostatniej sekcji

Powiedz mi jak to oceniasz

Jaka jest różnica pomiędzy Pustymi a Oryginałami z przewiewem z tyłu?

Pozdrawiam

Krzysiek

Melex 1.6

Na całkowicie wolnych naparzał jak dziki ,ale po 500 stówach nawet ze stoperami w uszach(jeżdże tylko w orzechu) łaziłem jak nagrzany :banghead: Znowu na pełnych oryginałach wystarczyło dodac potężną szybę,założyć prysznic i- robiło sie jak w fotelu babuni :) Nie styka mi kasy na Vance czy inne pipesy więc idąc na kompromis wywalilem ostatnia sekcję.Dudni bardziej basowo,szczególnie przy przejazdach przez miasta na wolniejszych obrotach(między blokami ,domami)na trasie dudnienie sie wycisza na tyle że nie katuje ucha , słychać jedynie lekko basowy pomruk. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc...ściągnąłem AIS na oryginalnych wydechac......i co???założyłem spowrotem:/...nic to niedało....:/:/bujdy...

Pozdro

Jesli liczyłeś na przyrost mocy i sie zawiodłeś to wcale sie nie dziwię.U mnie po zdemontowaniu AIS-a "wygładziły"sie drgania na wolnych obrotach, i bardziej łagodnie wkręca sie na wyższe obroty.I jeszcze jedna rzecz- ja AIS-a zdemontowałem juz w trakcie używania wyprutych już wydechów, nie wiem jak jest na oryginalnym pełnym.Być może że ktoś tutaj przerabiał w całośći ten temat. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem na lepszy(głośniejszy)gang silnika...chciałem osiągnąć chociaż troszkę głośniejszy wydech..ale nic...moc i obroty mnie nieobchodzą...teraz widze że pozostane przy AIS..tylko coś pokombinuje przy oryginalnych wydechach tylko niewiem jak sie je rozbiera żeby powyciągać po 1 szklance...wie ktoś?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam po sciagnieciu AIS miałem wrażenie lepszej dynamiki, ładniejszy gong z wydechu, lepsza praca na wolnych.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co - zapewne zabijecie mnie tekstami za to co powiem- bylem posiadacza wild stara ale naprawde uwazam ze wild star jest TANDETNA podrobka Harleya - wiem co mowie - tak jak juz mowilem mialem wild stara i sobie go chwalilem - ale jak sie przesiadlem na HD z silnikiem TwinCam (jest tak samo bezawaryjny jak silnik WildStara) to musze powiedziec ze japonce niedorastaja do piet TC jezeli chodzi o moment obrotowy i predkosc max - na wildstarze jezdzilem kolo 170km / h na TC przekraczam (nieznacznie - ale jednak) 200km/h i przy tym to spalanie MOJ WILDSTAR PO ZALOZENIU KURYAKYNA PALIL OD 7- DO 9 LITROW NA 100KM) a hd miesci sie w 6tce - nie moge mowic ze wildstar to zly sprzet - jest to ZACNY SPRZECIOR - ale do HD na TwiunCamie duzo mu brakuje

 

a tu foty:

 

moj wild star:

http://bikepics.com/members/heffi/99xv1600/

zwroccie uwage jak jest odchudzny coby lepsze osiagi mial

 

a teraz moj terazniejszy HD

http://bikepics.com/members/heffi/99xv1600/

 

TAK JA PISALEM WYZEJ- nie chodzi tu o mit HD tylko o spostrzezenia z uzytkowania obu sprzetow

 

pozdro all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heffi no tak palił jak założyłeś najwieksza dysze która jest do worriora :icon_mrgreen:, a jest jak wół w instrukcji która do jakiego sprzęta . Ciekaw jestem jak twój H-D wypadł by w porównaniu do Midnaid Star 1900 lub VN 2000 ??? Ten ostatni to 200 robi lekko bo rozmawialem gosciem krory nim jezdzi. Za tą kase to kupujesz bardziej Logo niż jakąs rewelacyjną jakość. Zobaczymy co będziesz mówił za jakiś czas, kiedys czytałem opinie gościa który miał kilka motocykli od nowości, między innymi miał H-D jak i Wilkda. Jakość wykonania była na plus dla Yamahy. Pisał że za tą kase H-D to tandeta.

 

A ja mam zdecydowanie odmienne zdanie wynikłe z jeżdżenia zarówno HD Night Train`em ( od nowosci), jak i Yamahą Wildstar (od nowości):

 

Oferowanie klientowi przestarzałego, wysoce usterkowego, pozbawionego sieci serwisowej produktu za cenę wielokrotnie wyższą niż konkurencja tłumacząc iż jest to "jedyny prawdziwy motocykl na świecie" to z pewnością wyraz geniuszu marketingu H-D ale z pewnoscią nie wyraz geniuszu fabryki.

 

Z gustem innych osób nie wolno się sprzeczać. Z twierdzeniem iż H-D jest lepiej wykonany od japońskich motocykli też nie będę. Bo wywołuje to mój lekki usmiech. Chętnie przedstawię listę doświadczonych usterek H-D i Yamahy, chętnie porównam obydwa motocykle w każdy możliwy sposób: jakość powłok lakierniczych, chromu (zwłaszcza na układzie wydechowym), jakość zawieszenia, układu hamulcowego, silnika, skrzyni biegów, odporności na korozję - bardzo proszę.

 

Na koniec jeszcze o porównaniu Ducati Monster vs Sportster. Dla mnie to jednak dwa zupelnie inne światy :mrgreen:

Porównywac można by było Ducati vs Buell ( wszak to też w pewnym sensie H-D).

O tak, Buell jest dopracowany i takie porównanie mogło by być ciekawe.

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heffi, to masz wreszcie tego H-D czy nie? Bo klikając na linka z obecnym H-D znowu widze Wild Stara :icon_mrgreen: Ja uważam, że H-D z pewnością ma lepiej zaopatrzone półki z dodatkami, ciekawymi stylistycznie i pod wzgledem jakości. To wiele zmienia. Od strony technicznej sie nie wypowiadam :biggrin: Natomiast jako potencjalny (przez malutkie "p") nabywca patrzę na kasę... co widzę? Przepaść widzę :flesje: Problem jednak pojawia się inny - Wilda już nie produkują, Japońce idą w stronę nowoczesnych linii, a klasyczną szatę ma jedynie H-D... tu jest problem, bo mnie się nie widzą te japońskie ozdobniki plastikowe, powyciągane kierunki na szpica, udziwnione błotniki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wy ale dla mnie spalanie to najmniejszy problem nie pracujemy na tych motorach jeśli w firmie samochód pali 30L to jest problem , przerabiając motor i zwiększając moc automatycznie zwiększa się spalanie w przyrodzie nie ma nic za darmo.Najlepie pojechać na hamownię.Jak u was pogoda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co - zapewne zabijecie mnie tekstami za to co powiem- bylem posiadacza wild stara ale naprawde uwazam ze wild star jest TANDETNA podrobka Harleya - wiem co mowie - ...

 

pozdro all

 

jak to mowia kazda sroczka swoj ogonek chwali

:icon_mrgreen:

 

japonce robia dobry sprzet jakosciowo i co najfajniejsze robia to masowo i za tym idzie ze cena jestduzo nizsza niz jakby robili tego mniej

ja tam nie musze miec jedynego takiego motora na ziemi i jak spotkam na zlocie takiego samego to chetnie pogadam z wlascicielem

natomiast jak juz mowilem kowbojski styl w polskim wydaniu mnie srednio przekonuje i tacy rasowi polscy harleyowcy na kupionych z hameryki 8 letnich harleyach nie sa dla mnie az tak cool jak mysla ze sa

co do samego harleya to w tych pieniadzach drogi kolego jakby sprzedawali szajs to mysle ze czesc ludzi poszlo by na piechote do fabryki i ich tak ukamienowali :flesje:

cena zoobowiazuje wiec nie wiem czym sie podniecacie skoro placisz taka kupe pieniedzy i sie cieszysz ze jest lepiej dopracowane cos jezeli chodzi o detal , chyle czola super, co do silnika mysle ze bardziej niezawodny od japonii nie bedzie :biggrin: a w tych pieniadzach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjny TC88 200km/h chyba nie pójdzie :notworthy: .

 

Ciekaw jestem jak twój H-D wypadł by w porównaniu do Midnaid Star 1900 lub VN 2000 ???

 

Napewno byłby słabszy i wolniejszy. Ale weź pod uwagę, ze TC88 to "tylko" (sic!) 1450 ccm. Zobacz jaką moc mają silniki Twin Cam o pojemności >1600 ccm :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...