Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

....spotkalem sie z podobna sytuacja u kumpla w VTX szukalismy przyczyny caly cholerny dzien a okazalo sie ze mial pod bakiem zamontowany filtr paliwa-takie male gowno plastikowe z siatka w srodku :biggrin:

Filtr byl tak zasyfiony ze podawal nieznaczna ilosc paliwa.Po zdemontowaniu tego gowna moto odzylo---moze Ty masz cos podobnego?????

Edytowane przez greglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr jest u nas łatwo dostępny,jest nad pompą paliwa z lewej strony pod tym chromowanym dekielkiem .Ale jeśli tankujesz na dobrych stacjach to nie powinien być zasyfiony.Ja swój wymieniłem po ośmiu latach i 30 tys mil.I to raczej dlatego że wypada a nie że było potrzeba.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr sprawdzony co do kabli to nie wiem i szukałem czy czasem nie łapie fałszywego powietrza ale nic nie znalazłem

ale jak pisałem motocykl chodził jak marzenie po jakimś czasie jednak miał problemy te kasłanie itp. świece wymienione a tu to samo ja tam mechanikiem nie jestem choć kilka trajek i s starszych bokserów złożyłem ale mówię sobie mają sprzęt i odpowiednie narzędzia to szybko i prosto usuną usterkę a tu jak na złość porażka :(

 

A i co to jest to AIS ? sorki ale aż tak to nie kumam

 

Może wiecie chociaż jakie dysze powinny być przy takim filtrze w serwisie mówili że są sprzedawane w komplecie z filtrem to mówię im niech sprawdzą jakie powinny być by było dobrze ale nic z tego sobie nie zrobili tylko kombinowali dalej

 

 

Czy to prawda że występują w komplecie z filtrem ? bo osobiście nie mogę tego znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AIS jest to system recyrkulacji spalin sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego.Mógł spaść wężyk sterujący, albo zawór jest nieszczelny.Spróbuj odnaleźć wężyk który dochodzi do króćca ssącego i go sprawdź.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to nic nie zrobię bo motocykl stoi w serwisie 120km ode mnie tylko z tego co pamiętam to na kolektorze ssącym jest tylko taka krótka rurka zaślepiona gumką jeśli byś mógł wyjaśnić bardziej gdzie co jak ma dochodzić z tego kolektora do gaźnika byłbym wdzięczny

Edytowane przez Gadziu79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tej krótkiej rurki na kolektorze biegł wężyk do AIS-a z tego wynika że go tam już nie ma ,został wcześniej usunięty.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadają bzdury.Jednego gaźnika się nie synchronizuje, bo z czym?

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka

 

zobacz czy maly filterek ktory jest na wejsciu paliwo do gaznika nie jest za syfialy

ten filterek jest w rurce wejscia do gaznika

 

a tu chwale sie nowymi zmianami w moim roadstarku

 

nowe fotki na koncu tematu

 

http://forum.motocyklistow.pl/Roadstarek-A...owy-t79098.html

 

na zalozenie czeka filtr Forcewinder KN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanko...

Dziś kupiłem Wildka z roku 2002, 15500km z książką, krajowy ...

Kiedy nim wracałem przy prędkości ok. 80-90 wpadłem w zagłębioną pokrywę studzienki kanalizacyjnej. I towarzyszył temu dośc głośny stuk z zawieszenia (tak mi się wydaje)...

Wydaje mi się,że to gdzieś z tylnego zawiasa...

Pytanie czy może coś jest za lekko ustawione- tylny amortyzator? I zawieszenie dobiło...?

Czy coś gdzieś może jest spieprzone i takie są objawy? Jutro wsadzę łepetyne pod moto,ale dziś już było późno a nie daje mi to spokoju... :banghead:

Dwa razy to mi sie zdarzyło, później celowałem we wszystkie studzienki, ale cisza... :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli stuk był by z przodu to mogły to być łożyska główki,a tyłu może być za miękko ustawiony amor.Ale trzeba dobrze obejrzeć wszystkie połączenia z zwłaszcza połączenie amora z wahaczem.

 

No i GRATULUJĘ wreszcie kupionego sprzęta.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi powiedzieli jak zapytałem do czego to jest że to jest do ustawiania podciśnienia w gaźniku czy też do synchronizacji

I to jest serwis yamahy? :icon_eek: Matko -jak to dobrze, ze ja samemu badz z kumplami grzebie przy moto.

Tak jak napisal Piter stamtad wychodzil wezyk do AISa wiec juz go nie masz. Nic to nie robi. Powinienes miec jeszcze 2 zaslepki w glowicach skad tez przewody do AIS szly.

Jesli chodzi o filtr K&N (zakladam, ze mowa o wkladzie) to w komplecie nie ma zadnych dysz. Piperza kolejne glupoty. No chyba, ze masz caly zestaw ale z tego wynika, ze nie bo mialbys owe dysze u siebie.

Co do samego gaznika - instalujac sam wklad K&N z gaznikiem nie trzeba nic robic bo yamaha standardowo ustwaia mieszanke na "za bogata" a wklad K&N daje tylko okolo 30% wiecej powietrza . Tym bardziej nie rozumiem tekstu o zabawie z dyszami w serwisie yamahy bo w tym gazniku jest jeden rozmiar dyszy glownej i jedno polozenie iglicy (no chyba ze podkladek wiecej zalozysz). Dysz jest wiecej jesli masz dodadtkowy zestaw DJ lub wlasnie K&N. Ale skoro zaczal dziwnie chodzic to musialby sie rozreguzowac a wiec musialoby sie cos wykrecic lub sruba PMS przekrecic.

Przyczyn moze byc duzo (jak ow przywolany filterek paliwa) ale wydaje mi sie, ze serwis zabral sie do naprawy od d... strony... (no racja - "przeregulowanie gaznika kosztuje inaczej niz np. wyczyszczenie owego filterka badz inna pierdolka...)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już wcześniej pisałem ja go takiego kupiłem otwarte wydechy filtr K&N i normalnie chodził ale zaczął strzelać parskać na zimnym więc go zaprowadziłem by wyregulowali a teraz w ogóle nim nie idzie jechać masakra i takie objawy ma jak jest rozgrzany

Co najlepsze dzwonię do innego serwisu i mówią mi że gaźnika w 1,7 nie było więc muszę mieć 1,6 bo w 1,7 był tylko wtrysk druga sprawa że ta rurka na kolektorze ssącym służy tylko do regulacji gaźnika

Edytowane przez Gadziu79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już wcześniej pisałem ja go takiego kupiłem otwarte wydechy filtr K&N i normalnie chodził ale zaczął strzelać parskać na zimnym więc go zaprowadziłem by wyregulowali a teraz w ogóle nim nie idzie jechać masakra i takie objawy ma jak jest rozgrzany

Co najlepsze dzwonię do innego serwisu i mówią mi że gaźnika w 1,7 nie było więc muszę mieć 1,6 bo w 1,7 był tylko wtrysk druga sprawa że ta rurka na kolektorze ssącym służy tylko do regulacji gaźnika

Ha ha ha ha. Matko jedyna - czy Twoj telefon odebrala sprzataczka, ze Ci takich informacji udzielaja? :banghead:

Owszem 1,7 mial wtrysk ale Warrior ato troche inny motocykl. :biggrin: Road Star 1,7 ma wtrysk od 2008. Od 2004 do 2007 wersje 1,7 sa na gazniku tyle, ze na rynek USA bo na EU wogole nie byl oferowany 1,7.

Do tej rurki na kolektorze ssacym (od gory kolektora) byl podpiety przewod z AIS (system nie tyle dopalania spalin co mieszania spalin z powietrzem - takie oszukiwanie ekologow). Gdyby jej nie zaslepic to wtedy moto bedzie tam zasysac lewe powietrze i beda cyrki.

Do regulacji gaznika jest kilka srubek: PMS (pilot mixture screw) do ustawienia skladu powietrze/paliwo, suba od wlasnie powietrza i dysze wolnych obrotow i glowna. Wymieniana na ogol jest tylko glowna. Oryginalna ma rozmiar 182,5 w wersji 1,7 (tak bylo u mnie a moto kupowalem nowke) i rozmiar jest wybity na niej.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...