Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

...po ostatnim niedzielnym wypadzie w Karkonosze ,pógodzinnym deszczu było co czyścić.Za radą któregoś z kolegów na forum ,poszły białe paski na kołach mleczkiem Cif-wyglądają zaje...cie ,jedno ale :-macie jakiś myk aby je jakoś zabezpieczyc przed dalszym brudzeniem????? Druga rzecz ,-silnik ,można sfiksować tyle pierdół i zakamarków do których nijak nie można dojść - czym myjecie silniki w waszych moto , może jakiś specyfik ,jakiś myk ???? Z wyjątkiem szczoteczki do zębów wdzięczny będę za wszystkie rady :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odebrałem motocykl po regulacji gaźnika i dla fanaberii poszedł na hamownię.

1. pomiar z podłączonym REVmaster'em

2. pomiar bez REV'a.

Oto wyniki:

 

http://picasaweb.google.com/lh/photo/n2URv...feat=directlink

 

 

Filtr powietrza K&N, Dynojet, wydech V&H

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie się podziała reszta koni mech.I co się stało z momentem obrotowym?

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czym myjecie silniki w waszych moto , może jakiś specyfik ,jakiś myk ????

 

Na zimny silnik środek do mycia silników (np. K2 AKRA), karcher, potem sprężone powietrze celem wydmuchania resztek wody (dla bardzo twardej wody takiej jak w okolicach Wrocławia) aby plamy z CaCO3 nie zostawały, na koniec polerka chromów i po kłopocie.

Jakaś godzina pracy i błyszczy jak nowy :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie się podziała reszta koni mech.I co się stało z momentem obrotowym?

co wy chcecie bardzo ładny wynik Panowie jesli myślicie ze moto po paru latkach i iluś tam tyś km bedzie miało moment obrotowy i liczbe koników taką jak podaje producent to jestescie w błedzie ja równiez mam wykres z hamowni i przed jeszcze większymi modyfikacjami na orginalnym puleyu bez powercomandera dynojetów i zmieninego kolektora dolotowego tylko na k&n i cobrach przy przebiegu ok 8 tys km było 58 koników i 126 Nm przy 124 km/h max sped 3939rpm (179,7km/h) teraz to jest ich napewno więcej :buttrock: ale jak sami widzicie z każdym km troszke koniki zaczynaja się męczyć i co jakiś czas jeden z nich pada producent podaje o ile sie nie myle ok 63km i 132Nm ale to właśnie podaje producent gdzie wszystko sprawdzane było na nominalnym silniczku więc myslę że jezeli waldemar jest na orginalnych podzespołach i po paru tys km to jezeli bedzie miał z ok 50/55 km i ze 110Nm to bedzie ładny wynik oczywiscie to jest moje zdanie i mogę się mylić ale liczby w tym przypadku z dwóch róznych źródeł wszystko na to wskazuja mimo to i tak jest czym jechać :crossy: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent podaj moc na silniku i według normy amerykańskiej, bez osprzętu. Hamownia standardowo podaje moc na kole i dlatego są takie różnice. 60 koni na kole to bardzo dobry wynik, na silniku było by pewnie około 70 jak nie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent podaj moc na silniku i według normy amerykańskiej, bez osprzętu.

 

Nie prawda. Moc Wildków (63km) podawana jest wg normy DIN (Deutsche Industrie Norm). Zatem jak w mordę strzelił, wg normy niemieckiej, przyjętej w EU jako standard. Amerykanie kiedyś podawali moce wg normy SAE, dlatego ich krążowniki z lat 50/60-tych miały po 400KM, z czego w Europie pozostawała już tylko pewna część (nie znam przelicznika).

 

Ale 63KM Waldków i Romków to jak najbardziej moc na kole. Sam silnik (wg SAE) to pewnie około 100KM'ów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prawda. Moc Wildków (63km) podawana jest wg normy DIN (Deutsche Industrie Norm). Zatem jak w mordę strzelił, wg normy niemieckiej, przyjętej w EU jako standard. Amerykanie kiedyś podawali moce wg normy SAE, dlatego ich krążowniki z lat 50/60-tych miały po 400KM, z czego w Europie pozostawała już tylko pewna część (nie znam przelicznika).

 

Ale 63KM Waldków i Romków to jak najbardziej moc na kole. Sam silnik (wg SAE) to pewnie około 100KM'ów.

 

Według normy DIN moc mierzona jest na wałku zdawczym silnika, natomiast SAE na wale korbowym, w praktyce jest to prawie to samo. Dochodzi jeszcze różnica w osprzęcie który musi być zamontowany. Różnica w pomiarze wynosi około 2%.

Żaden producent nie podaje mocy na kole, zawsze jest to moc silnika.

Edytowane przez Varg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale 63KM Waldków i Romków to jak najbardziej moc na kole. Sam silnik (wg SAE) to pewnie około 100KM'ów.

 

Mylisz się szanowny Kolego!

Moc na kole jest na tych wykresach dodatkowo zaznaczona kolorem pomarańczowym i wynosi odpowiednio 44,9KM@3865rpm i 47,8KM@3619rpm

 

Przy okazji zapytam, czy ktoś z Was ma następujący zestaw:

-filtr K&N

-Dynojet Rev Master

-Dynojet Jet Kit No. 4175

-V&H lub inne aftermarketowe rury

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem ile moj ma koni ale jak sie ostatnio kumpel na codzien jezdzacy Valkyrie przejechal moim sprzetem to stwierdzil: "to nawet niezle jedzie" wiec zakladam, ze mocy jest wystarczajaco (chociaz do walca daleko).:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji zapytam, czy ktoś z Was ma następujący zestaw:

-filtr K&N

-Dynojet Rev Master

-Dynojet Jet Kit No. 4175

-V&H lub inne aftermarketowe rury

 

Ja mam, ale chyba widziales juz moj zestaw :buttrock:

Co prawda nie wiem jakie Dynojety ale som :icon_mrgreen:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi za mną ostatnio, aby sobie dokupić szybę. Możecie się ze mną podzielić informacją jakie wysokie szyby (od reflektora) macie i czy ta wysokość się sprawdza? A może macie namiary na kogoś kto za niewygórowaną kasę sprzedaje kompletne szyby do Wild Starów?

Ja znalazłem w Motoakcesoriach http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=13172

w Lidorze : http://www.lidor.pl/p192_szyba_dakota_45.vcmp

oraz Alledrogo: http://www.allegro.pl/item629719061_nowa_s...tx_vn_1500.html

 

i prawdę powiedziawszy nie mam najmniejszego pojęcia co o nich myśleć :bigrazz:

 

Podpowiedzcie proszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...