Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie

Z rozdartym sercem ....

W wyniku braków finansowych....

Pracy w Suzuki....

Szmerów które tylko ja słyszę....

Wystawiłem Megulę na słup (odłoszeniowy)

Zrobiłem to tylko na próbę i z pewną dozą nieśmiałości...

Ale chciałbym żebyście wiedzieli ....

Bo ją kochacie...

Jak to pisze to myślę o wycofaniu tego ogłoszenia

Pozdrawiam

Krzysiek

Megula (prawie rozwodowo)

 

( http://www.polandposition.pl/ ) dział - komis

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może mi powiedzieć jak otworzyć siedzenie kierowcy?? Próbowałem ale ni jak nie dało się otworzyć.

CO do oparcia kierowcy to mam na swim motorze założone takowe ( składane) ale nie wiem czy jest przydatne tak jakość za daleko. Jest niby regulacja ( 2 położenia ) ustawie zobaczę i dam znać. Jeżeli ktoś z Was ma jaka kolwiek instrukcję do tego ustrojstwa to byłbym wdzięczny

Pozdrawiam

Witaj w grupie. :icon_biggrin:

1. Siedzenie kierowcy otwiera się kluczykiem w stacyjce. Wystarczy z pozycji OFF oprzekręcić w lewo (odwrotnie niż wskazówki zaegara), nie na siłe, i bez wciskania kluczyka ! Usłyszysz pykniecie, przód siedzenia odskoczy z zamka i wystarczy podnieść. I po robocie.

 

2. Siedzenie jest niezwykle przydatne na dłuższe trasy. Jak Ci nie pasuje (albo nie chesz go) zapodaj zdjęcia, tu byli chętni na takowe, nawet ja sam się zastanawiam czy nie kupić.

 

3. Instrukcje podstawowe znajdziesz na stronie Yamaha, masz tu link:

http://www.yamaha-motor.pl/community/service/manuals.jsp

Dużo praktycznych info i dodatkowych instrukcji znajdziesz (na początek) na stronie www Seboki.

 

Niech się dobrze sparawuje i szerokości. Kupiłeś fantastyczny moto.

Zapodaj zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzięki bardzo za informację

:crossy:

Odebrałem motor z portu ale nie było kluczyka podejrzewałem że może gość w Stanach wsadził drugi kluczuk po kanapę. ( Pierwszy został w Łodzi)

 

Zdjęcia jeżeli ktoś jest zainteresowany zamieszczę w poniedziałek.

 

Pozdrawiam

:icon_mrgreen:

Edytowane przez MarekJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Z rozdartym sercem ....

W wyniku braków finansowych....

Pracy w Suzuki....

Szmerów które tylko ja słyszę....

Wystawiłem Megulę na słup (odłoszeniowy)

Zrobiłem to tylko na próbę i z pewną dozą nieśmiałości...

Ale chciałbym żebyście wiedzieli ....

Bo ją kochacie...

Jak to pisze to myślę o wycofaniu tego ogłoszenia

Pozdrawiam

Krzysiek

Megula (prawie rozwodowo)

 

( http://www.polandposition.pl/ ) dział - komis

 

Krzychu, w obliczu Twojej rozterki moja przygoda z olejem jest malo znaczaca ale moze ktos skorzysta. Po zmianie oleju na 10w50 silnik zaczal sie szybciej przegrzewac a stuki w silniku byly glosniejsze. Dodatkowo motocykl zaczal mi gasnac przed Mragowem. Zanim doszedlem do przyczyny postanowilem zmienic olej na trawniku w Mragowie. Mieli tylko 15w40 i takim go zalalem. Silnik gasl, poniewaz jedna ze zlaczek doprowadzajaca paliwo do zbiorniczka rezerwy byl niedopieta i paliwo przeplywalo bardzo powoli. Po zmianie oleju stuki zniknely i silnik lepiej pracuje. Bede w przyszlosci zalewal tylko 20w40 i do zapewnien sprzedawcy bede podchodzil z rezerwa. Nie zawsze drozej znaczy lepiej.

 

Na co zmieniasz moto?

 

Pozdrawiam

Krzysiek

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, w obliczu Twojej rozterki moja przygoda z olejem jest malo znaczaca ale moze ktos skorzysta. Po zmianie oleju na 10w50 silnik zaczal sie szybciej przegrzewac a stuki w silniku byly glosniejsze. Dodatkowo motocykl zaczal mi gasnac przed Mragowem. Zanim doszedlem do przyczyny postanowilem zmienic olej na trawniku w Mragowie. Mieli tylko 15w40 i takim go zalalem. Silnik gasl, poniewaz jedna ze zlaczek doprowadzajaca paliwo do zbiorniczka rezerwy byl niedopieta i paliwo przeplywalo bardzo powoli. Po zmianie oleju stuki zniknely i silnik lepiej pracuje. Bede w przyszlosci zalewal tylko 20w40 i do zapewnien sprzedawcy bede podchodzil z rezerwa. Nie zawsze drozej znaczy lepiej.

 

Na co zmieniasz moto?

 

Pozdrawiam

Krzysiek

 

 

Uprzedzałem że trzeba zalać gęstym olejem:o)

w razie czego są oleje sytetyczne 20W 50 więc nie trzeba pchać się w minerały (ja w nie wszedłem i jestem względnie zadowolony)

 

Ze względu na pracę mam 3 opcje

1. VLR

2. VZR

3. Custom na bazie VZR:

Wiem że ten motocykl poza silnikiem nie przedstawia żadnej alternatywy dla Meguli

Natomiast Power commander, wydech Hard Krome, filtry K&N, 2x hypercharger, wyczynowe sprzęgło a na okrasę polerowane felgi, i lekka przebudowa tylnej części + tylne koło od VLR

W takiej konfiguracji zastanawiam się nad 1/4 mili :o)

 

Oczywiście cenę dałem zaporową bo tak naprawdę to poza tymi stukami to jest motocykl który spełnia moje wszystkie potrzeby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieli tylko 15w40 i takim go zalalem. ........ Po zmianie oleju stuki zniknely i silnik lepiej pracuje. Bede w przyszlosci zalewal tylko 20w40 i do zapewnien sprzedawcy bede podchodzil z rezerwa. Nie zawsze drozej znaczy lepiej.

Krzysiek

Dokładnie tak, jak twierdzą w serwisach Yamahy, o czym pisałem kiedyś wyżej.

Te motungi naprawdę lubią gęsty olej, i co może jest wbrew logice, mniej na gęstym się grzeją i w dodatku znacznie ciszej chodzą. Sprawdzone "organoleptycznie" po 4tys. km przebiegu od ostatniej zmiany i w jeździe w upałach.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Co do oleju to zalałem swoją Virago 1100 olejem 10W60 i wydaje się ze jest dobrze ale np. zaraz po odpaleniu wskaźnik oleju nie pokazuje poziomu. Zdarzyło się że gdy ruszyłem za wcześnie tj. Nie rozgrzał się do końca silnik zapalała się w czasie jazdy lampka oleju. Sadzę że olej jest jeszcze zbyt gesty i pompa wywaliła w silnik aten nie zdołał spłynąć do miski. Zakładając że jest gorąco i jazda po mieście powoduje rozgrzanie silnika myślę że taki olej powinien bardziej pomóc niż zaszkodzić.

Jeżeli sądzicie inaczej dajcie znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Uff.... właśnie przebrnąłem przez cały temat (86 stron),

wcześniej sporo szukałem na googlach , ale nie znalazłem interesującej mnie informacji :biggrin:

Czy ktoś wie jakie przyśpieszenie do setki ma Road Star 1700

- gaźnik ?

- wtrysk ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Uff.... właśnie przebrnąłem przez cały temat (86 stron),

wcześniej sporo szukałem na googlach , ale nie znalazłem interesującej mnie informacji :icon_twisted:

Czy ktoś wie jakie przyśpieszenie do setki ma Road Star 1700

- gaźnik ?

- wtrysk ?

 

Wystarczajace.

A czy to wazne? No chyba, ze mowisz o Warriorze... Chcesz rakiete kup R1...

Bez urazy ale mnie smiesza takie pytania - kojarza mi sie z dziecmi co lataja od moto do moto patrzac na liczniki i w ten sposob oceniajac, ktory najlepszy...

Jak kierowca dupa to i tak nie wykorzysta potencjalu moto a te spieranie sie o dziesietne sekundy to jak przekrzykiwanie sie dzieci w piaskownicy.

 

Witam

Co do oleju to zalałem swoją Virago 1100 olejem 10W60 i wydaje się ze jest dobrze ale np. zaraz po odpaleniu wskaźnik oleju nie pokazuje poziomu. Zdarzyło się że gdy ruszyłem za wcześnie tj. Nie rozgrzał się do końca silnik zapalała się w czasie jazdy lampka oleju. Sadzę że olej jest jeszcze zbyt gesty i pompa wywaliła w silnik aten nie zdołał spłynąć do miski. Zakładając że jest gorąco i jazda po mieście powoduje rozgrzanie silnika myślę że taki olej powinien bardziej pomóc niż zaszkodzić.

Jeżeli sądzicie inaczej dajcie znać.

 

A ja sadze, ze bardziej zaszkodzi niz pomoze. Najwazniejszy jest czas dopuki silnik nie nabierze temp. pracy. Jak Ci sie kontrolka zapala znaczy sie napewno nie jest dobrze. Przeciez virago jezdza nie tylko w pl ale i w cieplejszych regionach i nie sadze zeby tam az 60 lali (a jesli nawet to nie 10W 60 no chyba, ze ktos po Saharze jezdzi gdzie sa takie wahniecia temperatury). Nie badzmy bardziej papiescy od papierza - koledzy od WS/ RS tez sie powoli przekonuja, ze mineralny do tego akurat moto jest najlepszy pomimo wczesniejszych zaklec, ze nigdy w zyciu...

A co do rozgrzania silnika - silnik niedogrzany bardziej w D... dostaje jak lekko przegrzany...

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczajace.

A czy to wazne? No chyba, ze mowisz o Warriorze... Chcesz rakiete kup R1...

Bez urazy ale mnie smiesza takie pytania - kojarza mi sie z dziecmi co lataja od moto do moto patrzac na liczniki i w ten sposob oceniajac, ktory najlepszy...

Jak kierowca dupa to i tak nie wykorzysta potencjalu moto a te spieranie sie o dziesietne sekundy to jak przekrzykiwanie sie dzieci w piaskownicy.

 

 

hmmm.... zawsze znajdzie się ktoś miły który udzieli właśnie takiej odpowiedzi - dlaczego nie jestem zdziwiony

Dzięki za radę na temat R1 , ale pozwolisz że z niej nie skorzystam .

 

 

Szanowny Kolego Vpower

 

Nie dalej jak w połowie lipca podniecałeś się swoimi nowymi wydechami i poprawą osiągów na piątce,

w maju zastanawiałeś się nad mocą silnika i dlaczego to Yamaha nie podaje tych danych technicznych .

cytat: "Generalnie jest to doslownie najbardziej pilnie strzezona tajemnica yamahy."

 

Wielu innych kolegów w tym temacie zastanawiało się nad prędkością maksymalną swoich maszyn

i jakoś nikt im ani Tobie nie docinał z tego powodu .

 

Tak więc z łaski swojej uszanuj to że ktoś interesuje się przyśpieszeniem

i jeżeli nie masz nic do powiedzenia lub po prostu nie znasz tych danych to nie zaśmiecaj chociaż forum .

 

Z przykrością muszę stwierdzić że Twoją wypowiedź odebrałem jako bardzo niegrzeczną.

Porównujesz mnie do dzieci choć jestem od Ciebie starszy i kiedy ja jeździłem już pierwszym własnym 2oo Ty jeszcze biegałeś w pieluszkach .

a określenie mnie "Jak kierowca dupa" pozostawię bez komentarza .

 

Na szczęście forum jest dosyć duże i mam nadzieję że ktoś udzieli mi odpowiedzi .

Pozdrawiam, życzę więcej wyrozumiałości oraz życzliwości dla innych forumowiczów !

 

PS. Vpower - czytałem wszystkie Twoje wypowiedzi na forum i wydajesz się być rozsądnym człowiekiem ,

dlaczego pytanie o przyśpieszenie wywołało taką reakcję ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Vpower - czytałem wszystkie Twoje wypowiedzi na forum i wydajesz się być rozsądnym człowiekiem ,

dlaczego pytanie o przyśpieszenie wywołało taką reakcję ?

 

bo jest na podejrzanie niskim poziomie... choć podobno nie ma głupich pytań - bywają tylko takie odpowiedzi :icon_rolleyes:

 

swoją drogą gdybym szukał motocykla - nie tylko armatury, ale ogólnie; chociaż moje poglądy na jazdę są zbliżone - interesowałyby mnie raczej takie dane jak elastyczność (?), znaczy mam na myśli przyspieszenia na poszczególnych/ ostatnich 2 biegach od 60 do 100 (120) kmh. takie porównania przydają się w warunkach drogowych, podczas gdy czas do setki jest raczej wartością teoretyczną podawaną dla podjarania posiadaczy plastików... :icon_razz:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jest na podejrzanie niskim poziomie...

 

a co tu jest podejrzanego ?

Pytam o podstawowe dane techniczne .

 

swoją drogą gdybym szukał motocykla - nie tylko armatury, ale ogólnie; chociaż moje poglądy na jazdę są zbliżone - interesowałyby mnie raczej takie dane jak elastyczność (?), znaczy mam na myśli przyspieszenia na poszczególnych/ ostatnich 2 biegach od 60 do 100 (120) kmh. takie porównania przydają się w warunkach drogowych, podczas gdy czas do setki jest raczej wartością teoretyczną podawaną dla podjarania posiadaczy plastików... :icon_rolleyes:

jsz

 

Jeżeli nie mogę znaleźć ani od nikogo z forum uzyskać odpowiedzi na podstawowe dane o przyśpieszeniu do setki to nawet nie śmiałem pytać o takie szczegóły,

ale jeżeli już o tym wspomniałeś to proszę podaj te dane - bardzo chętnie się z nimi zapoznam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm.... zawsze znajdzie się ktoś miły który udzieli właśnie takiej odpowiedzi - dlaczego nie jestem zdziwiony

Dzięki za radę na temat R1 , ale pozwolisz że z niej nie skorzystam .

Szanowny Kolego Vpower

 

Nie dalej jak w połowie lipca podniecałeś się swoimi nowymi wydechami i poprawą osiągów na piątce,

w maju zastanawiałeś się nad mocą silnika i dlaczego to Yamaha nie podaje tych danych technicznych .

cytat: "Generalnie jest to doslownie najbardziej pilnie strzezona tajemnica yamahy."

 

Wielu innych kolegów w tym temacie zastanawiało się nad prędkością maksymalną swoich maszyn

i jakoś nikt im ani Tobie nie docinał z tego powodu .

 

Tak więc z łaski swojej uszanuj to że ktoś interesuje się przyśpieszeniem

i jeżeli nie masz nic do powiedzenia lub po prostu nie znasz tych danych to nie zaśmiecaj chociaż forum .

 

Z przykrością muszę stwierdzić że Twoją wypowiedź odebrałem jako bardzo niegrzeczną.

Porównujesz mnie do dzieci choć jestem od Ciebie starszy i kiedy ja jeździłem już pierwszym własnym 2oo Ty jeszcze biegałeś w pieluszkach .

a określenie mnie "Jak kierowca dupa" pozostawię bez komentarza .

 

Na szczęście forum jest dosyć duże i mam nadzieję że ktoś udzieli mi odpowiedzi .

Pozdrawiam, życzę więcej wyrozumiałości oraz życzliwości dla innych forumowiczów !

 

PS. Vpower - czytałem wszystkie Twoje wypowiedzi na forum i wydajesz się być rozsądnym człowiekiem ,

dlaczego pytanie o przyśpieszenie wywołało taką reakcję ?

Sorry jesli Cie obrazilem - nie mialem takiego zamiaru. Poprostru irytuje mnie podejscie ludzi do maszyn typu crusier/ chopper jak do sportow gdzie goscie sie podniecaja ulamkami sekund chociaz ani polowy mozliwosci moto nie umieja wykorzystac...

Moja reakcja nie ma zwiazku z Twoja osoba - zadales zle pytanie.:)

A na powaznie - chcesz super osiagow nie patrz na WS/RS. Sa inne typowo power crusiery gdzie odkrecenie manetki powoduje gesia skorke (i wiem co mowie bo takowymi jezdzilem). RS przyspiesza niezle ale na kolana to nie powala.

Chcesz porzadnego kopa kup VZR 1800, VN 2000 lub VTX 1800 czy V-Roda. Warrior tez by pasowal chociaz ma za krotkie biegi przez to i tak ma pozamiatane w porownaniu z innymi.

To samo nasze WS/RS - one nisko sie kreca i wtedy gdy inne moto dopiero wchodzi na obroty Ty musisz przerzucic bieg a to jak wiadomo nie sprzyja super przyspieszeniom.

Widzisz ja pozakladalem do swojego moto wydechy i bawie sie z gaznikiem (do tej pory nie jest to to co powinno byc) nie ze wzgledu na osiagi - mnie 2 KM mniej lub wiecej wogole nie obchodza - ja chce rownej pracy a nie efektow typu walenie w gaznik badz w rure jak to czesto slychac. To ze cos glosno ryczy nie znaczy, ze lepiej jedzie (pomijam zludzenie jakie dopada kierowcy)...:)

Co do porownan do dzieci - to sie wogole nie tyczylo Ciebie - pisalem calkowicie ogolnie. To ze jestes starszy nie znaczy, ze dluzej jezdzisz - zaczynalem w wieku okolo 6 lat bo mialem to szczescie, ze nie urodzilem sie w centrum miasta wiec moglem sie nauczyc jezdzic zanim wiedzialem co to prawo jazdy jest. Ale nie bedziemy sie tutaj licytowac. :)

Tak samo z tym "kierowca dupa" - nie tyczylo sie Ciebie ale chyba sam znasz gosci co gadaja o jezdzie 300 na godzine i ulamkach sekund a dobrze na rowerze jezdzic nie potrafia.:)

Sorry jesli Cie urazilem. Nie bylko to moim zamiarem.

Co do osiagow - poszukaj tutaj: www.bikez.com ale nie recze, ze cos znajdziesz.

Pozdrawiam.

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vpower

 

Ok, nic się nie stało - przy okazji wypijemy jakieś małe piwko za nasze zdrowie :)

 

Ze sprzętów które wymieniłeś zastanawiam się nad VTX1800, Warrior oraz oczywiście nad Road Star 1700

Warrior to fajny sprzęcik i pod względem osiągów bardzo by mi pasował - akurat dzisiaj miałem okazje nim pojeździć .

Niestety to właściwie motocykl jednoosobowy, pasażera chyba sadza się za karę - żona stwierdziła że na takim małym zydelku nie chce jeździć .

VTX ma niezłe osiągi i wygląda też bardzo fajnie , ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić tego osobiście .

Road Star i tu dochodzimy do sedna - ta maszyna jest po prostu piękna !

Jeżeli przy swojej urodzie ma jeszcze "zadowalające osiągi" to byłoby ekstra .

 

"zadowalające osiągi" - jak to określić żeby znowu nie podpaść :icon_mrgreen:

Prędkość maksymalna w zasadzie mnie nie interesuje bo i tak rzadko kiedy przekraczam 120-130 km/h ,

ale niestety od czasu do czasu lubię mocniej odkręcić na starcie .

Jeżeli RS 1700 przyśpiesza tak jak Virażka1100 (lub lepiej) to nic więcej nie potrzeba ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarekK, Yama nigdzie i w niczym nie podaje przyspieszeń WS/RS. Kiedyś, ponad półroku temu, natknąłem się w internecie na jakiś opis RSa i jego porównanie z HD Road Kingiem jeszcze z 99 roku.

O ile dobrze pamiętam, autor podawał dla RSa 5,4sek a dla Road Kinga 5,6sek (albo odwrotnie).

Jeździłem kiedyś DS650, fabryka mu podawała 6,5 sek. od 0 do 100km/h. Jeżdżę teraz RS, jest wyraźnie szybszy (w przyspieszaniu) więc na pewno kole 5,5 sek lub mniej ma. Nie mam zielonego pojęcia jakiego kopa ma Virago. Ale czy 0,5 sek. jest takie ważne ? R1 to nie jest, ale i tak wszystkie puszki zostawiasz na światłach. 138Nm robi swoje. Motung idzie do przodu z siłą odrzutowego czołgu. Virago przy nim to komar.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...